ඔන්න අපෙ trc එකේ දැනුම් සම්භාරය

hirashgeff

Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,187
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    ඔන්න අපෙ trc එකේ දැනුම් සම්භාරය

    ඔන්න අපෙ trc එකේ දැනුම් සම්භාරය . දුක කියන්නේ මෙ ගොල්ලො ලංකාවේ internet පාලනය කිරිම.



    bb_speed_1.jpg



    screen shot ගන්න දන්නේ නැතුව camera එකෙන් අරන් upload කර ඇත.
    :no::no::baffled::baffled::eek::eek::P
    http://www.trc.gov.lk/broadband/166...xed-services-evaluation-results-out-soon.html
     

    helo256

    Member
    Oct 7, 2010
    2,093
    71
    0
    boruwata IT year ekak patan gatta... iskoola walata it diploma thiyana harak tikak daala lamainta boru igennuwa.. internet patta ganan... dawasak withara yanawa site ekak load wenna.. . computer parts ganan.. nikan boru wead witharai lankaawe ...
     

    hansa1018

    Member
    Sep 9, 2008
    13,509
    1,621
    0
    Colombo
    මොනවා වුනත් ‍මුං‍ගෙ regulations වලට කස්ටිය ටිකක් පදිරි වුනා..............