ඔන්න ජෙප්පන්ට පුක දීපු හුත්තිගෙ පුතාලට සුබ ආරන්චියක් 🤣🤣

TonyMontana83

Well-known member
  • Apr 9, 2022
    9,115
    19,708
    113
    Miami
    හරිම කනගාටුයි මේකෙ මිනිස්සු කතා කරන විදිහ දැක්කාම. තව කාගෙ හරි අම්මෙක්ට තාත්තෙක්ටනෙ ඉතින් ඔහොම කතා කරන්නෙ. 😞
    තමන් හැදුන වැඩුන පරිසරේ තමයි. උගත් බුජ්ජිමච් විජායක ශ්‍රේණියේ රැකියාවක් කරනව කිව්වට අර නිල් බාල්දියෙ වැටුන නරියා වගේ තමා. ජාති ගතිය අරින්න බෑනේ. බොරුවට හදපු ප්‍රතිරූපේ පොඩ්ඩක් ඩාම් ඩූම් වෙනවා හාමුව මතක් වෙනකොට
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    තමන් හැදුන වැඩුන පරිසරේ තමයි. උගත් බුජ්ජිමච් විජායක ශ්‍රේණියේ රැකියාවක් කරනව කිව්වට අර නිල් බාල්දියෙ වැටුන නරියා වගේ තමා. ජාති ගතිය අරින්න බෑනේ. බොරුවට හදපු ප්‍රතිරූපේ පොඩ්ඩක් ඩාම් ඩූම් වෙනවා හාමුව මතක් වෙනකොට
    :yes: :yes:

    Kochahara salli hewwath adu kule gathi yawanna ba ban. Issara ape seeyala kule balapu seen eka hari kiyala hithenne mewa dakiddi thamai.
    Hawasaka kasippu kaalak gahala paara dige kunu harpa kiya kiya yana un weerayo kiyala hithagena loku wechcha unge manasikathwe thamai oya.
     

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    9,115
    19,708
    113
    Miami
    :yes: :yes:

    Kochahara salli hewwath adu kule gathi yawanna ba ban. Issara ape seeyala kule balapu seen eka hari kiyala hithenne mewa dakiddi thamai.
    Hawasaka kasippu kaalak gahala paara dige kunu harpa kiya kiya yana un weerayo kiyala hithagena loku wechcha unge manasikathwe thamai oya.
    ඒක ජාන වලින් එන්නේ. අරින්න බෑ. රබර් බෝලෙ වතුර යට ඔබන් ඉන්න හදනවා වගේ තමා, කොච්චර යට ගහන් ඉන්න හැදුවත් උඩ මතු වෙනවමයි.
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,404
    1
    62,039
    113
    Mother Earth
    beating-up-beat-up.gif
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ගැනි ජෙප්පෙක් එක්ක සෙට් වුනා කියල ,ජෙප්පෝ පලිනැ. පොන්නය වගේ මේකේ ලැග ලැග ඉන්න එකේ ආතල් එකක් දිපං ගිහිං

    තාරකයා දොරමුල්ලට වෙලා අඬ අඬ ඉන්නවලු රනිල් මාත්තය නැතුව ජීවත්වෙලා වැඩක් කියලා.

    උගේ ගෑනි මට කිව්ව මේ හොටු පොන්නය එක්ක මෙහෙම වේලි වේලි ඉන්න පුලුවන්ද අයියා මටත් ආතල් එකක් තියෙන්න එපැයි කියලා. අනුරයිය ජනාධිපති කරලත් ඉවර නිසා මං සෙට් උනා වේලි වේලි ඉන්න ගෑනිව සනසන්න 😍🥰

    @tharakaf පොන්සියා මට කුණුහරුප කිව්වට මම ගෑනිට කෙළින වෙලාවට දොරමුල්ලෙ ඉඳන් බලාගෙන අතේ ගහනවා 🙈
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,186
    54,947
    113
    Colombo
    ලයිට් බිල මේ පාර අඩු වෙන්නෙ 4 - 7% වගේ ගානකින්ලු. ඒකට කමක් නැ, උඹල ඡන්දේ දුන්නේ හොරු අල්ලන්න මිසක් බිල් අඩු කරන්න නෙවීනේ.

    බිල වැඩී වගේනම් ලයිට් නිවලා හිටපන්. ඉස්සර ජෙප්පො රජ කරන කාලේ (BBQ වෙන්න කලින්) 6න් පස්සෙ ලයිට් දාන්න තහනම්ලු

    ආහ් තව දෙයක්, ගෙදර බිල වැඩි උනා කියල ගෑනිට පොඩි උන්ට බනින්න තලන්න යන්න එපා. ගිහින් @shenat වගේ උන්ගෙ අම්මලාට හුකපන්. රට ඉඳන් මෙහෙ ඉන්න තොපි වගේ හිඟන හුත්තිගෙ පුතාලව ෆොර්ම් කරලා පොන්න කොටාව පත් කරපු එකට සලකන්න ඕන අන්න එහෙමයි.

    එහෙනම් සුබ රාත්‍රියක්, මම යනව AC එක දාල නිදාගන්න. ත්‍රෙඩ් එක අප් කරලා තියපන් හෙට උදේ වෙද්දි 🤭 🤭
    Bump
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,921
    9,741
    113
    ithin matto umbane kendiri gane, api neweine :rofl: :rofl: :rofl:

    ඔව් ඉතිං උඹල වගේ මාලිමා වහල්ලු කෙඳිරිගාන්‍නෙ නෑනේ කොහොමත් නැවිලා දීගෙන ඉන්න උන්‍ නේ...😅😅