කතාව ඩොලර් වලින් ඒ උනාට ලයිට් බිල ගෙවන්න සල්ලි නෑ පම්පෝරි ජනකට 
අයියෝ රෑට පාන් රාත්තලක් ගන්න තිබ්බ ලයික්ස් ටික. සිඟිති පොන්නයෙක් නෙහ් බලන්න් යද්දීපුප දීපු ඔක්කොටම dislike දැම්මා![]()
![]()
මාලිමාව ඉවරෙට ඉවරයි
![]()
Ubata inbox msg ekakk dammaදැන් මූව බෑන් කෙරෙව්වහම stress වෙලාවට ඇවිත් ලිදේ දාලා ආතල් එකක් ගන්නෙ කාගෙන්ද කුකුලොහ්?
(හැම ජාතියෙම උන් ඉන්න ඕන බන් මේකෙත් ඉතින්. උගත් වැදගත් උන් වගේම නූගත් මුඩුක්කු උනුත් ඉන්න ඕන. එතකොට තමයි ආතල් එකක් තියෙන්නෙ)
2048 wadak na kiyane ai ekatane umbala chande dunne? masen kerenawea kiwe koheda kiyapan balane?අැයි ඉතිං ඔච්චර තද වෙලා..2048 ගැන දැන් වැඩක් නෑනේ ඕයි..බලේ ගත්තනම් වැඩ කරන්න කියපං බයිල ගහන්නේ නැතුව..කලින් අනුර ඕවා කිව්වේ නෑ..උෟ දින්නම කරනව කියල බොරු පොරොන්දු තොගයක් කිව්වෙ රැලි වල..ඒව ගැන මම කියන්නෙ..වහල්ලු කියනවා ඒ පාර පාලිමන්ට් ඵකේ පවර් ඵකත් ඕනලු..
![]()
මාවත් මෙන්ශන් කරලා තියෙන නිසා කියන්නම් brother. මම මගෙ රිප්ලයි එක දැම්මෙ ඔයාට විතරක් නෙමෙයි, මේකේ සමස්ථයක් අයට, හරි ජාතකයක් තියෙන මනුස්සයෙක් තව කෙනෙක්ගෙ අම්මෙක්ට ඔහොම කතා කරන්නෙ නෑ, ඒක හරියට පිළිකුලක් ගෙනදෙයක් ඒ වගේ මැසේජ් එකක් කියවද්දිත්. කිව්ව දේ තේරුන් ගන්න නොගන්න එක ඒ ඒ පාර්ශව වලට බාරයි. ආකල්ප වලින් දියුණු වෙන්න බලන්න. පුස් චරිත නොවීGood Morning පොන්නයෝ ටික, රෑ පුරා කස්ටිය ටික අඬලා වගේ![]()
උඹලගෙ reply කියවලා ඇති වැඩකුත් නෑ, quote කර කර හැමිනෙන්නත් බෑ, වැඩ තියෙනවා . ඒ නිසා අඬපු හැම එකාවම ටැග් කරලා reply එකක් දාන්නම්.
@sliit_kolla @chinmak @shan4djfun @Clockwork @KrishanL89 @Max_r @Tricle_Buwa @bambuwathamai @Hyaenidae @DevLover @Rontmir @jhnnwp @gama22 @TonyMontana83 @roj @Wadakaru @nul @dimuthmike @shenat @AnGeLHuNteR @Modeguy @vibhashana @ThimalM™
ඔය මදි පුකවල් අතගගා තව අඬපන්![]()
gon uttek u nam, meke post ekak dala na masa ganakin, dislike nam obala yanawa. siyumali hithak atte@YelaWolf dislike wesige putha mehe wara
ඕකා කිසිම හිරිකිතයක් නැතිව අම්ම ගැන කුනුහරප කියනව රහ කර කරමාවත් මෙන්ශන් කරලා තියෙන නිසා කියන්නම් brother. මම මගෙ රිප්ලයි එක දැම්මෙ ඔයාට විතරක් නෙමෙයි, මේකේ සමස්ථයක් අයට, හරි ජාතකයක් තියෙන මනුස්සයෙක් තව කෙනෙක්ගෙ අම්මෙක්ට ඔහොම කතා කරන්නෙ නෑ, ඒක හරියට පිළිකුලක් ගෙනදෙයක් ඒ වගේ මැසේජ් එකක් කියවද්දිත්. කිව්ව දේ තේරුන් ගන්න නොගන්න එක ඒ ඒ පාර්ශව වලට බාරයි. ආකල්ප වලින් දියුණු වෙන්න බලන්න. පුස් චරිත නොවී![]()
Sirawata..mam tama dakala ne u dapu post ekak..dislike dagena yanawa witaraigon uttek u nam, meke post ekak dala na masa ganakin, dislike nam obala yanawa. siyumali hithak atte
gon uttek u nam, meke post ekak dala na masa ganakin, dislike nam obala yanawa. siyumali hithak atte
huthige puthata dannada current bill wadi une. pakayo ammage redda asse hangilada hitiye mechara kal dan awila huthige putha nahayen adanawa. BBQ dapan ube thathage paiyaලයිට් බිල මේ පාර අඩු වෙන්නෙ 4 - 7% වගේ ගානකින්ලු. ඒකට කමක් නැ, උඹල ඡන්දේ දුන්නේ හොරු අල්ලන්න මිසක් බිල් අඩු කරන්න නෙවීනේ.
බිල වැඩී වගේනම් ලයිට් නිවලා හිටපන්. ඉස්සර ජෙප්පො රජ කරන කාලේ (BBQ වෙන්න කලින්) 6න් පස්සෙ ලයිට් දාන්න තහනම්ලු
ආහ් තව දෙයක්, ගෙදර බිල වැඩි උනා කියල ගෑනිට පොඩි උන්ට බනින්න තලන්න යන්න එපා. ගිහින් @shenat වගේ උන්ගෙ අම්මලාට හුකපන්. රට ඉඳන් මෙහෙ ඉන්න තොපි වගේ හිඟන හුත්තිගෙ පුතාලව ෆොර්ම් කරලා පොන්න කොටාව පත් කරපු එකට සලකන්න ඕන අන්න එහෙමයි.
එහෙනම් සුබ රාත්රියක්, මම යනව AC එක දාල නිදාගන්න. ත්රෙඩ් එක අප් කරලා තියපන් හෙට උදේ වෙද්දි![]()
![]()
NPP එකට ඡන්දෙ දුන්න එවුන්ගේ අම්මලාට හුකන්න ඕනේ බංEww මොනාද තාරකf මේහ්..
ඕසාම2 වත් මෙච්චර අඩු කුලෙ පොස්ට් දාන්නෙ නැ.
මේකනන් ඕයි සේව් කරන් ඉන්න වටින එකක්
කලින් වගේ ඔක්කොම පොන්නයන්ට එක පාර ආයි අරින්නම්![]()
@$onny @Robinhood wage ekek @Wadakaru @nvhcc89 @oOopSie @Ozone4 @chinmak @shenat @aggregate @Lakshan-Seram @Clockwork @shan4djfun පොන්නයෙනි
තව පුක අත ගගා අඬපන්.![]()
ai bun me wage illan kanne? kalin para kapuwa amataka welada?උඹේ අඩෝ මාර්ගේ තමා ලොකු කරලා තියෙන්නේ මේකේ උන් තොට පෝලිමක් දාලා. ඒකවත් නොතේරෙන බත් බැලයා තොට මොන රිමෝට් ජොබ්ද පොන්ස්. ඔය වගේ සිරිකොතේ ගූ වල ඉහගෙන හිටපන්. තෝ වගේ බෝරින් පොන්නයෙක්ට යාලුවෙක් වත් නෑ කියන්නේ ආයේ අහන්න දෙයක් නෑ. තෝ පට්ටම ක්රින්ජි වේසිගෙ පුතෙක් නිසා හැමෝම තෝව හලනවා ඇති. පල ගිහින් ආයේ අඬලා වර.Good Morning පොන්නයෝ ටික, රෑ පුරා කස්ටිය ටික අඬලා වගේ![]()
![]()
උඹලගෙ reply කියවලා ඇති වැඩකුත් නෑ, quote කර කර හැමිනෙන්නත් බෑ, වැඩ තියෙනවා . ඒ නිසා අඬපු හැම එකාවම ටැග් කරලා reply එකක් දාන්නම්.
@sliit_kolla @chinmak @shan4djfun @Clockwork @KrishanL89 @Max_r @Tricle_Buwa @bambuwathamai @Hyaenidae @DevLover @Rontmir @jhnnwp @gama22 @TonyMontana83 @roj @Wadakaru @nul @dimuthmike @shenat @AnGeLHuNteR @Modeguy @vibhashana @ThimalM™
ඔය මදි පුකවල් අතගගා තව අඬපන්![]()
උබත් ෆේල් පොන්නය වගේ මේකෙ උන් උබට බනින ඒව බල බල අතේ ගහනව නේද පොන්නයොකලින් වගේ ඔක්කොම පොන්නයන්ට එක පාර ආයි අරින්නම්![]()
@$onny @Robinhood wage ekek @Wadakaru @nvhcc89 @oOopSie @Ozone4 @chinmak @shenat @aggregate @Lakshan-Seram @Clockwork @shan4djfun පොන්නයෙනි
තව පුක අත ගගා අඬපන්.![]()