ඔන්න ජෙප්පන්ට පුක දීපු හුත්තිගෙ පුතාලට සුබ ආරන්චියක් 🤣🤣

aggregate

Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    පුප දීපු ඔක්කොටම dislike දැම්මා :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: මාලිමාව ඉවරෙට ඉවරයි :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    අයියෝ රෑට පාන් රාත්තලක් ගන්න තිබ්බ ලයික්ස් ටික. සිඟිති පොන්නයෙක් නෙහ් බලන්න් යද්දී 🤭
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    Report gahapanla
    Muwa ban karamu
    Using inappropriate language kiyala gahapan
    @spamcheck pls ban him

    දැන් මූව බෑන් කෙරෙව්වහම stress වෙලාවට ඇවිත් ලිදේ දාලා ආතල් එකක් ගන්නෙ කාගෙන්ද කුකුලොහ්? 🤬
    (හැම ජාතියෙම උන් ඉන්න ඕන බන් මේකෙත් ඉතින්. උගත් වැදගත් උන් වගේම නූගත් මුඩුක්කු උනුත් ඉන්න ඕන. එතකොට තමයි ආතල් එකක් තියෙන්නෙ)
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,643
    9,129
    113
    දැන් මූව බෑන් කෙරෙව්වහම stress වෙලාවට ඇවිත් ලිදේ දාලා ආතල් එකක් ගන්නෙ කාගෙන්ද කුකුලොහ්? 🤬
    (හැම ජාතියෙම උන් ඉන්න ඕන බන් මේකෙත් ඉතින්. උගත් වැදගත් උන් වගේම නූගත් මුඩුක්කු උනුත් ඉන්න ඕන. එතකොට තමයි ආතල් එකක් තියෙන්නෙ)
    Ubata inbox msg ekakk damma
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,012
    4,606
    113
    අැයි ඉතිං ඔච්චර තද වෙලා..😅😅2048 ගැන දැන් වැඩක් නෑනේ ඕයි..බලේ ගත්තනම් වැඩ කරන්න කියපං බයිල ගහන්නේ නැතුව..කලින් අනුර ඕවා කිව්වේ නෑ..උෟ දින්නම කරනව කියල බොරු පොරොන්දු තොගයක් කිව්වෙ රැලි වල..ඒව ගැන මම කියන්නෙ..වහල්ලු කියනවා ඒ පාර පාලිමන්ට් ඵකේ පවර් ඵකත් ඕනලු..😅😅😅
    2048 wadak na kiyane ai ekatane umbala chande dunne? masen kerenawea kiwe koheda kiyapan balane?
     
    • Like
    Reactions: KrishanL89

    DevLover

    Well-known member
  • Jun 26, 2023
    196
    281
    63
    Good Morning පොන්නයෝ ටික, රෑ පුරා කස්ටිය ටික අඬලා වගේ 🤭 🤭
    උඹලගෙ reply කියවලා ඇති වැඩකුත් නෑ, quote කර කර හැමිනෙන්නත් බෑ, වැඩ තියෙනවා . ඒ නිසා අඬපු හැම එකාවම ටැග් කරලා reply එකක් දාන්නම් 🤭🤭.

    @sliit_kolla @chinmak @shan4djfun @Clockwork @KrishanL89 @Max_r @Tricle_Buwa @bambuwathamai @Hyaenidae @DevLover @Rontmir @jhnnwp @gama22 @TonyMontana83 @roj @Wadakaru @nul @dimuthmike @shenat @AnGeLHuNteR @Modeguy @vibhashana @ThimalM™

    ඔය මදි පුකවල් අතගගා තව අඬපන් 🤭🤭
    මාවත් මෙන්ශන් කරලා තියෙන නිසා කියන්නම් brother. මම මගෙ රිප්ලයි එක දැම්මෙ ඔයාට විතරක් නෙමෙයි, මේකේ සමස්ථයක් අයට, හරි ජාතකයක් තියෙන මනුස්සයෙක් තව කෙනෙක්ගෙ අම්මෙක්ට ඔහොම කතා කරන්නෙ නෑ, ඒක හරියට පිළිකුලක් ගෙනදෙයක් ඒ වගේ මැසේජ් එකක් කියවද්දිත්. කිව්ව දේ තේරුන් ගන්න නොගන්න එක ඒ ඒ පාර්ශව වලට බාරයි. ආකල්ප වලින් දියුණු වෙන්න බලන්න. පුස් චරිත නොවී :)
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    මාවත් මෙන්ශන් කරලා තියෙන නිසා කියන්නම් brother. මම මගෙ රිප්ලයි එක දැම්මෙ ඔයාට විතරක් නෙමෙයි, මේකේ සමස්ථයක් අයට, හරි ජාතකයක් තියෙන මනුස්සයෙක් තව කෙනෙක්ගෙ අම්මෙක්ට ඔහොම කතා කරන්නෙ නෑ, ඒක හරියට පිළිකුලක් ගෙනදෙයක් ඒ වගේ මැසේජ් එකක් කියවද්දිත්. කිව්ව දේ තේරුන් ගන්න නොගන්න එක ඒ ඒ පාර්ශව වලට බාරයි. ආකල්ප වලින් දියුණු වෙන්න බලන්න. පුස් චරිත නොවී :)
    ඕකා කිසිම හිරිකිතයක් නැතිව අම්ම ගැන කුනුහරප කියනව රහ කර කර
    ඌගේ ෆැන්ටසි මේකෙ දාල නෝමලයිස් කරන්න හදනව වගේ පේන්නෙ.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    gon uttek u nam, meke post ekak dala na masa ganakin, dislike nam obala yanawa. siyumali hithak atte

    තැරිම බයියෙක් ඕකා. ගෝතබයියා ජනාධිපති කරලා ඇරගෙන දෙවෙනි පාරට පොන්නප්පු ජනාධිපති කරලා එතනිනුත් ඇරගෙන ඉන්නෙ. 😂

    ගෝතබයියා උගේ දත කට පූට්ටු වෙන්නම ඇරල දැම්මා දැන් මීක් කියාගන්නත් පණ නෑ ඩිස්ලයික් ඔබාගන්න ඇඟිල්ලට විතරයි පණ තියෙන්නෙ 🙈
     
    • Like
    Reactions: Ozone4

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    ලයිට් බිල මේ පාර අඩු වෙන්නෙ 4 - 7% වගේ ගානකින්ලු. ඒකට කමක් නැ, උඹල ඡන්දේ දුන්නේ හොරු අල්ලන්න මිසක් බිල් අඩු කරන්න නෙවීනේ.

    බිල වැඩී වගේනම් ලයිට් නිවලා හිටපන්. ඉස්සර ජෙප්පො රජ කරන කාලේ (BBQ වෙන්න කලින්) 6න් පස්සෙ ලයිට් දාන්න තහනම්ලු

    ආහ් තව දෙයක්, ගෙදර බිල වැඩි උනා කියල ගෑනිට පොඩි උන්ට බනින්න තලන්න යන්න එපා. ගිහින් @shenat වගේ උන්ගෙ අම්මලාට හුකපන්. රට ඉඳන් මෙහෙ ඉන්න තොපි වගේ හිඟන හුත්තිගෙ පුතාලව ෆොර්ම් කරලා පොන්න කොටාව පත් කරපු එකට සලකන්න ඕන අන්න එහෙමයි.

    එහෙනම් සුබ රාත්‍රියක්, මම යනව AC එක දාල නිදාගන්න. ත්‍රෙඩ් එක අප් කරලා තියපන් හෙට උදේ වෙද්දි 🤭 🤭
    huthige puthata dannada current bill wadi une. pakayo ammage redda asse hangilada hitiye mechara kal dan awila huthige putha nahayen adanawa. BBQ dapan ube thathage paiya
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    Eww මොනාද තාරකf මේහ්..
    ඕසාම2 වත් මෙච්චර අඩු කුලෙ පොස්ට් දාන්නෙ නැ.
    NPP එකට ඡන්දෙ දුන්න එවුන්ගේ අම්මලාට හුකන්න ඕනේ බං 🤮
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    ගොන් කතා නොකිය ගිහින් නිදාගනින් බන්
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,012
    4,606
    113
    • Haha
    Reactions: Ozone4 and shenat

    Modeguy

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    448
    479
    63
    Good Morning පොන්නයෝ ටික, රෑ පුරා කස්ටිය ටික අඬලා වගේ 🤭 🤭
    උඹලගෙ reply කියවලා ඇති වැඩකුත් නෑ, quote කර කර හැමිනෙන්නත් බෑ, වැඩ තියෙනවා . ඒ නිසා අඬපු හැම එකාවම ටැග් කරලා reply එකක් දාන්නම් 🤭🤭.

    @sliit_kolla @chinmak @shan4djfun @Clockwork @KrishanL89 @Max_r @Tricle_Buwa @bambuwathamai @Hyaenidae @DevLover @Rontmir @jhnnwp @gama22 @TonyMontana83 @roj @Wadakaru @nul @dimuthmike @shenat @AnGeLHuNteR @Modeguy @vibhashana @ThimalM™

    ඔය මදි පුකවල් අතගගා තව අඬපන් 🤭🤭
    උඹේ අඩෝ මාර්ගේ තමා ලොකු කරලා තියෙන්නේ මේකේ උන් තොට පෝලිමක් දාලා. ඒකවත් නොතේරෙන බත් බැලයා තොට මොන රිමෝට් ජොබ්ද පොන්ස්. ඔය වගේ සිරිකොතේ ගූ වල ඉහගෙන හිටපන්. තෝ වගේ බෝරින් පොන්නයෙක්ට යාලුවෙක් වත් නෑ කියන්නේ ආයේ අහන්න දෙයක් නෑ. තෝ පට්ටම ක්‍රින්ජි වේසිගෙ පුතෙක් නිසා හැමෝම තෝව හලනවා ඇති. පල ගිහින් ආයේ අඬලා වර.
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    කලින් වගේ ඔක්කොම පොන්නයන්ට එක පාර ආයි අරින්නම් 🤭 🤭

    @$onny @Robinhood wage ekek @Wadakaru @nvhcc89 @oOopSie @Ozone4 @chinmak @shenat @aggregate @Lakshan-Seram @Clockwork @shan4djfun පොන්නයෙනි

    තව පුක අත ගගා අඬපන්. 🤭🤭
    උබත් ෆේල් පොන්නය වගේ මේකෙ උන් උබට බනින ඒව බල බල අතේ ගහනව නේද පොන්නයො
     
    • Haha
    Reactions: Ozone4 and shenat

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    බිල් අඩු වෙනවා කියලා අහලා පුරුදු නැහැ අපිට. බිල් අඩු වෙනවා කියලා අපිට අහන්න හම්බවුණේ අනුර දින්නට පස්සේ