බිල අඩු වුනා මදි කියල දාපං , රනිල් ඔයිට වඩා හොඳට කරන්න හිටියේ කියල ත්රෙඩ් එකක් දාපං, නැගල යයි කියල කැම්පේන් චැට් එකේ දාල ෆෝම් කරපු එවුන්ට දැන් තාරක එෆ් මහතා..
කලින් වගේ ඔක්කොම පොන්නයන්ට එක පාර ආයි අරින්නම්![]()
@$onny @Robinhood wage ekek @Wadakaru @nvhcc89 @oOopSie @Ozone4 @chinmak @shenat @aggregate @Lakshan-Seram @Clockwork @shan4djfun පොන්නයෙනි
තව පුක අත ගගා අඬපන්.![]()

කලින් වගේ ඔක්කොම පොන්නයන්ට එක පාර ආයි අරින්නම්![]()
@$onny @Robinhood wage ekek @Wadakaru @nvhcc89 @oOopSie @Ozone4 @chinmak @shenat @aggregate @Lakshan-Seram @Clockwork @shan4djfun පොන්නයෙනි
තව පුක අත ගගා අඬපන්.![]()
අර බල්ලෙකුට ගහල කැඩුන අයිපෑඩ් එක හදාගත්තදඅඩෝ මං මේ ලැම්බෝගිනියෙන් බැහැල තට්ටු පහේ ගේ ඇතුලට ඇවිත් අඟල් 150 TV එක පහු කරලා AC දාගෙන rolex එක ගලවන්නෙත් නැතුව ත්රෙඩ් එක බලද්දී ඔක්කොම ආතල් ඉවර වෙලා නේද?![]()
අඩෝ මේ පොන්නයෝ ටික විතරද එලියට බැහැලා තියෙන්නෙ?
@olu bakka @shan4djfun @Modeguy @Wadakaru @kandahar @Robinhood wage ekek @Ysa Karu @nvhcc89 @Edward Kenway @aggregate
කෝ අනිත් උන් ටික? @shenat ගෙ අම්මට කලින්ම හුකන්න ගිහින්ද? මම කිව්වෙ ලයිට් බිල වැඩිවෙනකන් ඉඳලා පලයන් කියලනේ
![]()
![]()
![]()

අර බල්ලෙකුට ගහල කැඩුන අයිපෑඩ් එක හදාගත්තද

අම්මට edward පොන්නයා, මගෙන් පුකේ ඇරගන්න ගන්න පාර ගිහින් මේක බම්ප් කරපන්. එතන ඉන්නෙත් උඹවගේම මගෙන් පීඩාවට පත් වෙච්ච උන්. හරියට නිකන් trauma support group එකක් වගේකලින් ත්රෙඩ් එකකත් උඹට පුකේ ඇරලා එලවල දැම්ම මතක නැද්ද හිඟන පොන්ස්?
ටාරකට ගහපු එකද? ඕවා හදල පාවිච්චි කරන්නේ නෑ බං හවස එන ගමන් අලුත් එකක් ගත්තා![]()
අම්මට edward පොන්නයා, මගෙන් පුකේ ඇරගන්න ගන්න පාර ගිහින් මේක බම්ප් කරපන්. එතන ඉන්නෙත් උඹවගේම මගෙන් පීඩාවට පත් වෙච්ච උන්. හරියට නිකන් trauma support group එකක් වගේ
https://elakiri.com/threads/ටාරක-එෆ්.2114051/
බය වෙන්න එපා, මම එතනටත් ඇවිත් උඹලට අරින්නෙ නෑ. උඹලටත් ගිහින් අඬන්න safe space එකක් තියෙන්න එපැයි![]()
![]()

අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.
මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ![]()
. කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ
මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?
කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
ඕකගෙ ගෙදර AC නෑතාරක ෆුක් සිංගප්පූරුවේ රිමෝට් ජොබ් කියලා කරන්නේ සිරිකොතේ ගලි බව්සරයේ ඩ්රයිවින් ජොබ් එක නේද? උගත්කකම තියෙනම් ඔහොම ලාමක ටිං ටිං ලා වගේ හැසිරෙන්නේ නෑ. අඩු කුලේ පොන්නයා.A/C දාන් බුදියනවා කියලා පවන් ගගහා නේද බුදියගත්තේ.![]()
ආහ් ඇයි edward ponz මේ කෙඳිරි ගාන්නේ මුල්ලකට වෙලා අඬපන්පුකේ ඇරගත්ත එකානේ පොන්ස් එතනට එන්න බයේ දවස් ගානක් හැංගිලා හිටියේ![]()
අනේ එහෙම කරන්න එපා@spamcheck ඇයි මේ @tharakaf වෙනම නීතියක්? හැම වෙලේම මූ @Wadakaru ,@shenat ,@AnuradhaRa ලගේ අම්මලාට බනිනවා. ඒ විතරක් නෙමේ කොහේ බැලුවත් අමු තිත්ත කුනුහරපෙන් බැන බැන අම්මලා මතක් කර කර හැසිරෙන්නේ. ගොඩක් වෙලාවට මුට favoritism එකක් තියෙනවා වගේ. ඇයි ඌව බෑන් වෙන්නේ නැත්තේ?


ආහ් ඇයි edward ponz මේ කෙඳිරි ගාන්නේ මුල්ලකට වෙලා අඬපන්![]()
![]()

අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.
මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ![]()
. කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ
මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?
කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
මෙන්ශන් කරගන්නවත් කොන්ද පන නැති පොන්න වේසිගේ පුතෙක්mudukkuwa mudukkuwama thama.starlin kiyala inneth mumada manda.naththan muge puthek![]()
Ube ammage saaya ussala photk ekak dpnko ban karala dennm wesige puto@spamcheck ඇයි මේ @tharakaf වෙනම නීතියක්? හැම වෙලේම මූ @Wadakaru ,@shenat ,@AnuradhaRa ලගේ අම්මලාට බනිනවා. ඒ විතරක් නෙමේ කොහේ බැලුවත් අමු තිත්ත කුනුහරපෙන් බැන බැන අම්මලා මතක් කර කර හැසිරෙන්නේ. ගොඩක් වෙලාවට මුට favoritism එකක් තියෙනවා වගේ. ඇයි ඌව බෑන් වෙන්නේ නැත්තේ?
ow bn umbata witarai kondak thiyenneමෙන්ශන් කරගන්නවත් කොන්ද පන නැති පොන්න වේසිගේ පුතෙක්
------ Post added on Oct 30, 2024 at 3:07 PM
Ube ammage saaya ussala photk ekak dpnko ban karala dennm wesige puto
------ Post added on Oct 30, 2024 at 3:08 PM
ridunada kiri puthe 
ඇයි මේ එඩ්වර්ඩ් පොන්ස් කෙඳිරි ගාන්නේ?ආහ් ඇයි edward ponz මේ කෙඳිරි ගාන්නේ මුල්ලකට වෙලා අඬපන්![]()
අනේ එහෙම කරන්න එපා
------ Post added on Oct 30, 2024 at 2:36 PM