ඔන්න ජෙප්පන්ට පුක දීපු හුත්තිගෙ පුතාලට සුබ ආරන්චියක් 🤣🤣

Robinhood wage ekek

Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    බිල අඩු වුනා මදි කියල දාපං , රනිල් ඔයිට වඩා හොඳට කරන්න හිටියේ කියල ත්‍රෙඩ් එකක් දාපං, නැගල යයි කියල කැම්පේන් චැට් එකේ දාල ෆෝම් කරපු එවුන්ට දැන් තාරක එෆ් මහතා..

    FB_IMG_1730193522898.jpg
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,843
    1
    11,183
    113
    mudukkuwa mudukkuwama thama.starlin kiyala inneth mumada manda.naththan muge puthek :rofl:
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    අඩෝ මං මේ ලැම්බෝගිනියෙන් බැහැල තට්ටු පහේ ගේ ඇතුලට ඇවිත් අඟල් 150 TV එක පහු කරලා AC දාගෙන rolex එක ගලවන්නෙත් නැතුව ත්‍රෙඩ් එක බලද්දී ඔක්කොම ආතල් ඉවර වෙලා නේද? :(
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    අඩෝ මං මේ ලැම්බෝගිනියෙන් බැහැල තට්ටු පහේ ගේ ඇතුලට ඇවිත් අඟල් 150 TV එක පහු කරලා AC දාගෙන rolex එක ගලවන්නෙත් නැතුව ත්‍රෙඩ් එක බලද්දී ඔක්කොම ආතල් ඉවර වෙලා නේද? :(
    අර බල්ලෙකුට ගහල කැඩුන අයිපෑඩ් එක හදාගත්තද
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    අඩෝ මේ පොන්නයෝ ටික විතරද එලියට බැහැලා තියෙන්නෙ? 🤭🤭

    @olu bakka @shan4djfun @Modeguy @Wadakaru @kandahar @Robinhood wage ekek @Ysa Karu @nvhcc89 @Edward Kenway @aggregate

    කෝ අනිත් උන් ටික? @shenat ගෙ අම්මට කලින්ම හුකන්න ගිහින්ද? මම කිව්වෙ ලයිට් බිල වැඩිවෙනකන් ඉඳලා පලයන් කියලනේ

    🤭 🤭 🤭
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    අඩෝ මේ පොන්නයෝ ටික විතරද එලියට බැහැලා තියෙන්නෙ? 🤭🤭

    @olu bakka @shan4djfun @Modeguy @Wadakaru @kandahar @Robinhood wage ekek @Ysa Karu @nvhcc89 @Edward Kenway @aggregate

    කෝ අනිත් උන් ටික? @shenat ගෙ අම්මට කලින්ම හුකන්න ගිහින්ද? මම කිව්වෙ ලයිට් බිල වැඩිවෙනකන් ඉඳලා පලයන් කියලනේ

    🤭 🤭 🤭

    කලින් ත්‍රෙඩ් එකකත් උඹට පුකේ ඇරලා එලවල දැම්ම මතක නැද්ද හිඟන පොන්ස්? :rofl:

    අර බල්ලෙකුට ගහල කැඩුන අයිපෑඩ් එක හදාගත්තද

    ටාරකට ගහපු එකද? ඕවා හදල පාවිච්චි කරන්නේ නෑ බං හවස එන ගමන් අලුත් එකක් ගත්තා :yes:
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    කලින් ත්‍රෙඩ් එකකත් උඹට පුකේ ඇරලා එලවල දැම්ම මතක නැද්ද හිඟන පොන්ස්? :rofl:



    ටාරකට ගහපු එකද? ඕවා හදල පාවිච්චි කරන්නේ නෑ බං හවස එන ගමන් අලුත් එකක් ගත්තා :yes:
    අම්මට edward පොන්නයා, මගෙන් පුකේ ඇරගන්න ගන්න පාර ගිහින් මේක බම්ප් කරපන්. එතන ඉන්නෙත් උඹවගේම මගෙන් පීඩාවට පත් වෙච්ච උන්. හරියට නිකන් trauma support group එකක් වගේ 🤭🤭

    https://elakiri.com/threads/ටාරක-එෆ්.2114051/


    බය වෙන්න එපා, මම එතනටත් ඇවිත් උඹලට අරින්නෙ නෑ. උඹලටත් ගිහින් අඬන්න safe space එකක් තියෙන්න එපැයි 🤭 🤭
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    අම්මට edward පොන්නයා, මගෙන් පුකේ ඇරගන්න ගන්න පාර ගිහින් මේක බම්ප් කරපන්. එතන ඉන්නෙත් උඹවගේම මගෙන් පීඩාවට පත් වෙච්ච උන්. හරියට නිකන් trauma support group එකක් වගේ 🤭🤭

    https://elakiri.com/threads/ටාරක-එෆ්.2114051/


    බය වෙන්න එපා, මම එතනටත් ඇවිත් උඹලට අරින්නෙ නෑ. උඹලටත් ගිහින් අඬන්න safe space එකක් තියෙන්න එපැයි 🤭 🤭

    පුකේ ඇරගත්ත එකානේ පොන්ස් එතනට එන්න බයේ දවස් ගානක් හැංගිලා හිටියේ :rofl:

    අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.

    මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ 🤭 🤭 . කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ 😎😎

    මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?

    කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
     
    • Haha
    Reactions: sliit_kolla

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    තාරක ෆුක් සිංගප්පූරුවේ රිමෝට් ජොබ් කියලා කරන්නේ සිරිකොතේ ගලි බව්සරයේ ඩ්‍රයිවින් ජොබ් එක නේද? උගත්කකම තියෙනම් ඔහොම ලාමක ටිං ටිං ලා වගේ හැසිරෙන්නේ නෑ. අඩු කුලේ පොන්නයා.A/C දාන් බුදියනවා කියලා පවන් ගගහා නේද බුදියගත්තේ. :lol:
    ඕකගෙ ගෙදර AC නෑ
    බුල් මූවයි ගෑනිවයි හෝටලේකට එක්කන් ගිහින්. බුල් ගෑනිට ගහනකන් කිරියෙ එකා එකා එක්ක රන්ඩු වෙනව. පස්සෙ බුල්ගෙ පයිය උරල ක්ලීන් කරල නිදාගන්නව.
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    sliit_kolla

    Well-known member
  • Jul 26, 2017
    1,855
    2,766
    113
    @spamcheck ඇයි මේ @tharakaf වෙනම නීතියක්? හැම වෙලේම මූ @Wadakaru ,@shenat ,@AnuradhaRa ලගේ අම්මලාට බනිනවා. ඒ විතරක් නෙමේ කොහේ බැලුවත් අමු තිත්ත කුනුහරපෙන් බැන බැන අම්මලා මතක් කර කර හැසිරෙන්නේ. ගොඩක් වෙලාවට මුට favoritism එකක් තියෙනවා වගේ. ඇයි ඌව බෑන් වෙන්නේ නැත්තේ?
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    පුකේ ඇරගත්ත එකානේ පොන්ස් එතනට එන්න බයේ දවස් ගානක් හැංගිලා හිටියේ :rofl:
    ආහ් ඇයි edward ponz මේ කෙඳිරි ගාන්නේ මුල්ලකට වෙලා අඬපන් 🤭 🤭

    @spamcheck ඇයි මේ @tharakaf වෙනම නීතියක්? හැම වෙලේම මූ @Wadakaru ,@shenat ,@AnuradhaRa ලගේ අම්මලාට බනිනවා. ඒ විතරක් නෙමේ කොහේ බැලුවත් අමු තිත්ත කුනුහරපෙන් බැන බැන අම්මලා මතක් කර කර හැසිරෙන්නේ. ගොඩක් වෙලාවට මුට favoritism එකක් තියෙනවා වගේ. ඇයි ඌව බෑන් වෙන්නේ නැත්තේ?
    අනේ එහෙම කරන්න එපා :sorry::sorry:

    🤭🤭
    ------ Post added on Oct 30, 2024 at 2:36 PM
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113

    කට්ටිය ගෝටව බයිට් කරන්න අවුරුදු 2ක් ගියා. කොරෝනා ආවෙ නැත්තන් එකත් නෑ. ඒකට මූ. ඇවිල්ලා මාසයක් නෑ නානවා 🤭 🤭
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ආහ් ඇයි edward ponz මේ කෙඳිරි ගාන්නේ මුල්ලකට වෙලා අඬපන් 🤭 🤭

    ත්‍රෙඩ් එකට එන්න බයේ හැංගිලා ඉන්න පොන්නයා නේද කියන්නේ? :rofl:

    අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.

    මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ 🤭 🤭 . කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ 😎😎

    මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?

    කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
     

    P Starlin

    Well-known member
  • Sep 25, 2024
    1,374
    1,021
    113
    Panadura
    mudukkuwa mudukkuwama thama.starlin kiyala inneth mumada manda.naththan muge puthek :rofl:
    මෙන්ශන් කරගන්නවත් කොන්ද පන නැති පොන්න වේසිගේ පුතෙක්😹😹


    😹
    ------ Post added on Oct 30, 2024 at 3:07 PM

    @spamcheck ඇයි මේ @tharakaf වෙනම නීතියක්? හැම වෙලේම මූ @Wadakaru ,@shenat ,@AnuradhaRa ලගේ අම්මලාට බනිනවා. ඒ විතරක් නෙමේ කොහේ බැලුවත් අමු තිත්ත කුනුහරපෙන් බැන බැන අම්මලා මතක් කර කර හැසිරෙන්නේ. ගොඩක් වෙලාවට මුට favoritism එකක් තියෙනවා වගේ. ඇයි ඌව බෑන් වෙන්නේ නැත්තේ?
    Ube ammage saaya ussala photk ekak dpnko ban karala dennm wesige puto
    ------ Post added on Oct 30, 2024 at 3:08 PM
     
    • Haha
    Reactions: Ysa Karu

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,843
    1
    11,183
    113
    මෙන්ශන් කරගන්නවත් කොන්ද පන නැති පොන්න වේසිගේ පුතෙක්😹😹


    😹
    ------ Post added on Oct 30, 2024 at 3:07 PM


    Ube ammage saaya ussala photk ekak dpnko ban karala dennm wesige puto
    ------ Post added on Oct 30, 2024 at 3:08 PM
    ow bn umbata witarai kondak thiyenne :rofl: ridunada kiri puthe :lol:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    ආහ් ඇයි edward ponz මේ කෙඳිරි ගාන්නේ මුල්ලකට වෙලා අඬපන් 🤭 🤭


    අනේ එහෙම කරන්න එපා :sorry::sorry:

    🤭🤭
    ------ Post added on Oct 30, 2024 at 2:36 PM
    ඇයි මේ එඩ්වර්ඩ් පොන්ස් කෙඳිරි ගාන්නේ? 🤭 🤭