ඔන්න ජෙප්පන්ට පුක දීපු හුත්තිගෙ පුතාලට සුබ ආරන්චියක් 🤣🤣

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,667
    75,733
    113
    පැනල ගිය එක ගැන කතා කරන්න බයයි නේද හිඟන පොන්ස්? :rofl:
    උදේ පාන්දර දත් මදින්නත් කලින් ඇවිත් කෙඳිරි ගානවා වගෙ . රිදෙනවානේ? 🤭 🤭
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    උදේ පාන්දර දත් මදින්නත් කලින් ඇවිත් කෙඳිරි ගානවා වගෙ . රිදෙනවානේ? 🤭 🤭

    රිදිලා නේද හිඟන පොන්ස් පැනල දිව්වේ? අදටත් ඒක ගැන අහද්දී බයයි නේද? :rofl:

    අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.

    මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ 🤭 🤭 . කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ 😎😎

    මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?

    කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
     
    • Haha
    Reactions: Max_r

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,755
    87,156
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    පැනල ගිය එක ගැන කතා කරන්න බයයි නේද හිඟන පොන්ස්? :rofl:

    මෙහෙමයි එක පාර බිසි උනානෙ. දවස් ගානක් එන්න ටයිම් නැති උනා. පුපේ තුවාලෙ සනීප උනෙත් නෑනෙ මෙයා. 😒
     
    • Haha
    Reactions: Rick Sanchezz

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    මෙහෙමයි එක පාර බිසි උනානෙ. දවස් ගානක් එන්න ටයිම් නැති උනා. පුපේ තුවාලෙ සනීප උනෙත් නෑනෙ මෙයා. 😒

    ටාරක be like

    1730360393819.png
     
    දැන් මූව බෑන් කෙරෙව්වහම stress වෙලාවට ඇවිත් ලිදේ දාලා ආතල් එකක් ගන්නෙ කාගෙන්ද කුකුලොහ්? 🤬
    (හැම ජාතියෙම උන් ඉන්න ඕන බන් මේකෙත් ඉතින්. උගත් වැදගත් උන් වගේම නූගත් මුඩුක්කු උනුත් ඉන්න ඕන. එතකොට තමයි ආතල් එකක් තියෙන්නෙ)
    කට ඇරපන් බිට්කොයිං එකක් දාන්න ❤
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    කොච්චර සල්ලි තියෙනවා , ස්ටෆ් ගාලික් බ්රෙඩ් කනවා කිවත් නියම අඩුකුලේ ගති පේනවා උබේ. බලපං ඉතින් කතාකරන විදිය. තනිකරම මුඩුක්කු ටයිප්..ඊයා ඕයි රනිලා පැරදුනා කියලා ඔච්චර අඩන්න එපා ඕයි..

    ගැනි ජෙප්පෙක් එක්ක සෙට් වුනා කියල ,ජෙප්පෝ පලිනැ. පොන්නය වගේ මේකේ ලැග ලැග ඉන්න එකේ ආතල් එකක් දිපං ගිහිං

    Kauda bn garlic bread kanne? Mokadda e seen eka?
     

    codeforme

    Well-known member
  • Sep 22, 2017
    967
    1,155
    93
    Kauda bn garlic bread kanne? Mokadda e seen eka?
    ෆ්‍රයිඩ් රයිස් වගේ එකක් තමා මචන් ඕකට හරියන්නේ. ජාති ගොඩක් ඕන නෑනේ. රයිස් එක හැදුවා, චිලි පෙස්ට් ටිකක් දැම්මා, මොකක්හරි හොදි එකක් දුන්නා. නැත්තන් ඉතින් බීම/අයිස්ක්‍රිම් හරි පාන් දැන්සල් තමා හරියන්නේ.

    පොලිමේ ඉඳන් කාලා ආතල් ගන්න වයස මමනම් පහු කරල ඇත්තේ ඕයි.




    More than their Pizzas I like the roastiees and stuffed garlic bread. way better than pizza hut. Pizzahut is shit just like KFC 🤮 🤮
    ------ Post added on Jun 23, 2024 at 1:18 PM
    Original thread eka mekada kiyala sure na. eke thibune wesak hari poson dawasaka hari dansal wadinna yana unta mu banala dala. U gedara idan stuffed garlic bread kawalu.

    Original thread eka mekada kiyala sure na. eke thibune wesak hari poson dawasaka hari dansal wadinna yana unta mu banala dala. U gedara idan stuffed garlic bread kawalu.
    Meka thamai. Found it.

    මම කවදාවත් දන්සැලකින් කාල නෑ. ලොකු සීන් නෙවී, මට පෝලිමේ ඉඳලා කන ආතල් එක තෙරෙන්නේ නෑ. කොහොමහරි මේ පාර වයිෆ් දන්න තැන් දෙකකින් ගෙදරට ගෙනල්ලා දෙනන්නම් කිව්වා. මම ඉතින් බෑ කියන්න බැරි නිසා අවුලක් නෑ කිව්වා. මුලින්ම ආවේ නූඩ්ල්ස් එකක්. පරිප්පුයි, සීනි සම්බලුයි. නූඩ්ල්ස් එක නිකන් සබන් රහයි. ඊට පස්සෙ ආවෙ බත් එකක්. කහ පාටට තිබ්බ බත් එක බාගෙට තැම්බිලා ඇට අමුයි කර රහකුත් එනවා. අනික සොයා මීට්බොල්ස්.

    සරලවම කන්න බෑ. අන්තිමට ඩොමිනොස් එකෙන් stuff garlic බ්‍රෙඩ් ගෙනල්ලා කෑවා. වයිෆ්ට කිව්වා මින්පස්සෙ කවුරු මොනා ගෙනවා කිව්වත් මමනම් ගෙන්නලා කන්නම් කියලා.

    මට තියෙන අවුල තමා ඇයි යකෝ ඔය වගේ ජරාව කන්න මිනිස්සු පොලිම් වල ඉන්නේ? මට හොදටම ශුවර් ගෙවල් වල හදන කෑම ඔයිට වඩා කන්න පුලුවන් කියලා.

    බීම/අයිස්ක්‍රීම් වගේ එවනම් කමක් නෑ. එත් බත් දන්සල්?
    ------ Post added on Nov 15, 2024 at 11:54 AM
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    Kauda bn garlic bread kanne? Mokadda e seen eka?
    කක් තාරක ඒවට ආසයි
    ගෑනි ගෙදර නැතිවෙලාවට ඩොමිනෝස් එකෙන් ඒවා ඕඩර් කරල පොඩි එකාට නොදී හොරෙන් කනව තුන්දෙනෙකුට වියදම වැඩි නිසා
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,667
    75,733
    113
    කක් තාරක ඒවට ආසයි
    ගෑනි ගෙදර නැතිවෙලාවට ඩොමිනෝස් එකෙන් ඒවා ඕඩර් කරල පොඩි එකාට නොදී හොරෙන් කනව තුන්දෙනෙකුට වියදම වැඩි නිසා
    ආහ් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, උදේ පාන්දර ඉඳන් පුකේ ඇරන් තාම ත්‍රෙඩ් ගානෙ මගෙ නම කියනව නේද?

    නයිටිය ඇඳන් ඉන්න උඹේ අම්මව තාම ලයින් උනෙ නැද්ද අතේ පාර ගහන්න 🤭 🤭
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,242
    1
    16,105
    113
    පොන්නයෝ දෙන්න ඇයි කෙඳිරි ගාන්නේ, කෙබර කොටා අඩු කරලා අයි වැඩි කරලා අන්තිමට resultant එක ඔය ගානට තමා ආවේ 🤭 🤭
    අඩු කුලෙ නෙටුදාර බයියා ලෙවල් එකට වඩු අඩු වෙලා CC තාරක.. :rofl:
    ඊයා......
     
    • Haha
    Reactions: Rick Sanchezz