උදේ පාන්දර දත් මදින්නත් කලින් ඇවිත් කෙඳිරි ගානවා වගෙ . රිදෙනවානේ?පැනල ගිය එක ගැන කතා කරන්න බයයි නේද හිඟන පොන්ස්?![]()
උදේ පාන්දර දත් මදින්නත් කලින් ඇවිත් කෙඳිරි ගානවා වගෙ . රිදෙනවානේ?පැනල ගිය එක ගැන කතා කරන්න බයයි නේද හිඟන පොන්ස්?![]()
උදේ පාන්දර දත් මදින්නත් කලින් ඇවිත් කෙඳිරි ගානවා වගෙ . රිදෙනවානේ?![]()
![]()

අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.
මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ![]()
. කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ
මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?
කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
පැනල ගිය එක ගැන කතා කරන්න බයයි නේද හිඟන පොන්ස්?![]()
මෙහෙමයි එක පාර බිසි උනානෙ. දවස් ගානක් එන්න ටයිම් නැති උනා. පුපේ තුවාලෙ සනීප උනෙත් නෑනෙ මෙයා.![]()
කට ඇරපන් බිට්කොයිං එකක් දාන්න ❤දැන් මූව බෑන් කෙරෙව්වහම stress වෙලාවට ඇවිත් ලිදේ දාලා ආතල් එකක් ගන්නෙ කාගෙන්ද කුකුලොහ්?
(හැම ජාතියෙම උන් ඉන්න ඕන බන් මේකෙත් ඉතින්. උගත් වැදගත් උන් වගේම නූගත් මුඩුක්කු උනුත් ඉන්න ඕන. එතකොට තමයි ආතල් එකක් තියෙන්නෙ)
කොච්චර සල්ලි තියෙනවා , ස්ටෆ් ගාලික් බ්රෙඩ් කනවා කිවත් නියම අඩුකුලේ ගති පේනවා උබේ. බලපං ඉතින් කතාකරන විදිය. තනිකරම මුඩුක්කු ටයිප්..ඊයා ඕයි රනිලා පැරදුනා කියලා ඔච්චර අඩන්න එපා ඕයි..
ගැනි ජෙප්පෙක් එක්ක සෙට් වුනා කියල ,ජෙප්පෝ පලිනැ. පොන්නය වගේ මේකේ ලැග ලැග ඉන්න එකේ ආතල් එකක් දිපං ගිහිං
Kauda bn garlic bread kanne? Mokadda e seen eka?
Original thread eka mekada kiyala sure na. eke thibune wesak hari poson dawasaka hari dansal wadinna yana unta mu banala dala. U gedara idan stuffed garlic bread kawalu.ෆ්රයිඩ් රයිස් වගේ එකක් තමා මචන් ඕකට හරියන්නේ. ජාති ගොඩක් ඕන නෑනේ. රයිස් එක හැදුවා, චිලි පෙස්ට් ටිකක් දැම්මා, මොකක්හරි හොදි එකක් දුන්නා. නැත්තන් ඉතින් බීම/අයිස්ක්රිම් හරි පාන් දැන්සල් තමා හරියන්නේ.
පොලිමේ ඉඳන් කාලා ආතල් ගන්න වයස මමනම් පහු කරල ඇත්තේ ඕයි.
More than their Pizzas I like the roastiees and stuffed garlic bread. way better than pizza hut. Pizzahut is shit just like KFC![]()
------ Post added on Jun 23, 2024 at 1:18 PM
Meka thamai. Found it.Original thread eka mekada kiyala sure na. eke thibune wesak hari poson dawasaka hari dansal wadinna yana unta mu banala dala. U gedara idan stuffed garlic bread kawalu.
------ Post added on Nov 15, 2024 at 11:54 AMමම කවදාවත් දන්සැලකින් කාල නෑ. ලොකු සීන් නෙවී, මට පෝලිමේ ඉඳලා කන ආතල් එක තෙරෙන්නේ නෑ. කොහොමහරි මේ පාර වයිෆ් දන්න තැන් දෙකකින් ගෙදරට ගෙනල්ලා දෙනන්නම් කිව්වා. මම ඉතින් බෑ කියන්න බැරි නිසා අවුලක් නෑ කිව්වා. මුලින්ම ආවේ නූඩ්ල්ස් එකක්. පරිප්පුයි, සීනි සම්බලුයි. නූඩ්ල්ස් එක නිකන් සබන් රහයි. ඊට පස්සෙ ආවෙ බත් එකක්. කහ පාටට තිබ්බ බත් එක බාගෙට තැම්බිලා ඇට අමුයි කර රහකුත් එනවා. අනික සොයා මීට්බොල්ස්.
සරලවම කන්න බෑ. අන්තිමට ඩොමිනොස් එකෙන් stuff garlic බ්රෙඩ් ගෙනල්ලා කෑවා. වයිෆ්ට කිව්වා මින්පස්සෙ කවුරු මොනා ගෙනවා කිව්වත් මමනම් ගෙන්නලා කන්නම් කියලා.
මට තියෙන අවුල තමා ඇයි යකෝ ඔය වගේ ජරාව කන්න මිනිස්සු පොලිම් වල ඉන්නේ? මට හොදටම ශුවර් ගෙවල් වල හදන කෑම ඔයිට වඩා කන්න පුලුවන් කියලා.
බීම/අයිස්ක්රීම් වගේ එවනම් කමක් නෑ. එත් බත් දන්සල්?
කක් තාරක ඒවට ආසයිKauda bn garlic bread kanne? Mokadda e seen eka?
ආහ් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, උදේ පාන්දර ඉඳන් පුකේ ඇරන් තාම ත්රෙඩ් ගානෙ මගෙ නම කියනව නේද?කක් තාරක ඒවට ආසයි
ගෑනි ගෙදර නැතිවෙලාවට ඩොමිනෝස් එකෙන් ඒවා ඕඩර් කරල පොඩි එකාට නොදී හොරෙන් කනව තුන්දෙනෙකුට වියදම වැඩි නිසා
Apo අඩු කුලේ vibes aye bump karala..![]()
පොන්නයෝ දෙන්න ඇයි කෙඳිරි ගාන්නේ, කෙබර කොටා අඩු කරලා අයි වැඩි කරලා අන්තිමට resultant එක ඔය ගානට තමා ආවේ
අඩු කුලෙ නෙටුදාර බයියා ලෙවල් එකට වඩු අඩු වෙලා CC තාරක..පොන්නයෝ දෙන්න ඇයි කෙඳිරි ගාන්නේ, කෙබර කොටා අඩු කරලා අයි වැඩි කරලා අන්තිමට resultant එක ඔය ගානට තමා ආවේ![]()
![]()