uba kuwait wala koheda inne..? mama salimiya walata enawa samahara dawas walata vist ekak daala yanna lankaawe idan
ඔවු බන්. ඒ ගැන නම් කතාකරලා වැඩක් නෑ.
මං ඔය ගොඩක් ත්රෙඩ් වලට comment දාන්නේ නෑ, වෙන හේතුවක් නිසා නෙමෙයි, කෙහෙම්මල් පොතේ තියෙන දේවල් වලින් අන්ද වෙලා ඉන්න උන්ට කියන දෙයක් තේරුම් ගන්න බෑ.
අර jamjum ද මොකෙක්ද කියල ඉන්නවා එකෙක්, ඒ යකා දන්නේ අර කැවුම් කතාව විතරයි.
ඒ කතාවේ ඇත්ත කතාව කිවුවම ඊළඟට ඇදල ගන්නවා සුකර මද්දව කතාව.
කිසිම තර්කයක් නෑ, ලඳ බොළඳ කතා විතරයි.
ඒ නිසා මං ගොඩක්ම ඔය ත්රෙඩ් වල comment කරන්න යන්නේ නෑ.[/Q
ඕවට comment කරල උඩට ගන්නවට වැඩිය හොදයි බන් ....උන්ගෙ චූන් උන්ටම චූන් කියල යන්න අරින එක
මොසියා එ වගෙ ෆන් ගන්න එකෙක් නම් සෙට් වෙලා නැහැ එලකිරියෙ සුපිරි බුවා මොසියා
මම ගොඩාක් බැනුම් අහලා තියෙනවා ඔය ආගම මගුල් නිසා ඔය පැටියා උනත් දැන් නවත්වන්න හදන්නෙ ආගම් වලි නමුත් උ අපිටත් රිදවලා නවත්වන්න හදන්නෙ පැටියා හොද එකා මම දැක්කා උටත් අම්මා මතක් කරලා ටැග් දාල තියෙනවා මාම් අපෙ පැත්ත පුලුවන් තරම් හොදින් තියාගෙන තම්යි සමගි කරවන්න බැලුවෙ නමුත් හරි ගියෙ නැහැ එක එක දෙ අනුව මම බැන්නෙ මුස්ලිම් උන්ට හැබයි ඔය බනින අතරෙත් තියෙන හොදත් කියලා ඇති![]()
ශ්රී බෝයි
නැහැ එහෙම කිසි ෆිට් එඅකක් නැහැ අඩු ගානෙ වි ඇම් එකක්වත් දාලා නැහැ මම හිතන්නෙ ඔකට චැට් කරලත් නැහැ ඇයි එහෙම ඇහුවෙ![]()
මොසියා එ වගෙ ෆන් ගන්න එකෙක් නම් සෙට් වෙලා නැහැ එලකිරියෙ සුපිරි බුවා මොසියා
මම ගොඩාක් බැනුම් අහලා තියෙනවා ඔය ආගම මගුල් නිසා ඔය පැටියා උනත් දැන් නවත්වන්න හදන්නෙ ආගම් වලි නමුත් උ අපිටත් රිදවලා නවත්වන්න හදන්නෙ පැටියා හොද එකා මම දැක්කා උටත් අම්මා මතක් කරලා ටැග් දාල තියෙනවා මාම් අපෙ පැත්ත පුලුවන් තරම් හොදින් තියාගෙන තම්යි සමගි කරවන්න බැලුවෙ නමුත් හරි ගියෙ නැහැ එක එක දෙ අනුව මම බැන්නෙ මුස්ලිම් උන්ට හැබයි ඔය බනින අතරෙත් තියෙන හොදත් කියලා ඇති![]()
ශ්රී බෝයි
නැහැ එහෙම කිසි ෆිට් එඅකක් නැහැ අඩු ගානෙ වි ඇම් එකක්වත් දාලා නැහැ මම හිතන්නෙ ඔකට චැට් කරලත් නැහැ ඇයි එහෙම ඇහුවෙ
same hereමමනම් හිතන්නේ මෙහෙමයි මචන්....
රටක ඉන්න ජාතීන් යුද්ද කරගෙන මරාගන්න එක හරි නෑ තමයි.
ඒත් අපි එහෙම හිතුවට මුස්ලිම් බහුතරය (බහුතරය කිවුවට ඉතින් ඔක්කොම වගේ) එහෙම හිතන්නේ නෑ. සිංහල මිනිහගේ තියෙන හොඳ ගති නිවට කමක් විදියට වාසියට හරවගෙන උන් ගානට ගේම දෙනවා. අපේ උන්ගේත් වැරදි නැතුව නෙමෙයි, ඒත් මං ඔය සර්වාගමික මගුලටනම් එකඟ නෑ.
ආහ් මම මන්ගාෆ් ඉන්නෙ ෆාහිල් තම්යි ටවුන් එකuba kuwait wala koheda inne..? mama salimiya walata enawa samahara dawas walata vist ekak daala yanna lankaawe idan
සල්මියා වලට කිලොමිටර 35ක් විතර ඇති විනාඩි 15/20 යන්න පුලුවන් ඇයි කවුද ඉන්නෙ සල්මියා වල
ආහ් මම මන්ගාෆ් ඉන්නෙ ෆාහිල් තම්යි ටවුන් එකසල්මියා වලට කිලොමිටර 35ක් විතර ඇති විනාඩි 15/20 යන්න පුලුවන් ඇයි කවුද ඉන්නෙ සල්මියා වල
![]()
awama dawask withara innawa
සමහරක් උන් ඉන්නව බන් හොද උන් ගොඩාක් උන් මොන තරම් හොද උනත් මුස්ලිම් සිංහල කියන තැනදි වෙනස් වෙනවා
මම උබලට වඩා මුස්ලිම් කොල්ලන්ව ආශය කරලා තියෙනවා
එකට කලා බිලා එක සිගරට් එක ගහලා තියෙනවා 100 ආශය කරොත් දෙන්නෙක් විතර හොද උන් ඉන්නවා දැනුත් හොදම යාලුවෙක් ඉන්නවා මුස්ලිම් එකෙක් බලංගොඩ කොල්ලෙක්![]()
ඔවු බන්. ඒ ගැන නම් කතාකරලා වැඩක් නෑ.
මං ඔය ගොඩක් ත්රෙඩ් වලට comment දාන්නේ නෑ, වෙන හේතුවක් නිසා නෙමෙයි, කෙහෙම්මල් පොතේ තියෙන දේවල් වලින් අන්ද වෙලා ඉන්න උන්ට කියන දෙයක් තේරුම් ගන්න බෑ.
අර jamjum ද මොකෙක්ද කියල ඉන්නවා එකෙක්, ඒ යකා දන්නේ අර කැවුම් කතාව විතරයි.
ඒ කතාවේ ඇත්ත කතාව කිවුවම ඊළඟට ඇදල ගන්නවා සුකර මද්දව කතාව.
කිසිම තර්කයක් නෑ, ලඳ බොළඳ කතා විතරයි.
ඒ නිසා මං ගොඩක්ම ඔය ත්රෙඩ් වල comment කරන්න යන්නේ නෑ.

මම කැවා බන් මගෙ පවුලට දරුවට හෙන ඉල්ලලා හිටන් ත්රෙඩ් වැටුනා![]()
මමනම් හිතන්නේ මෙහෙමයි මචන්....
රටක ඉන්න ජාතීන් යුද්ද කරගෙන මරාගන්න එක හරි නෑ තමයි.
ඒත් අපි එහෙම හිතුවට මුස්ලිම් බහුතරය (බහුතරය කිවුවට ඉතින් ඔක්කොම වගේ) එහෙම හිතන්නේ නෑ. සිංහල මිනිහගේ තියෙන හොඳ ගති නිවට කමක් විදියට වාසියට හරවගෙන උන් ගානට ගේම දෙනවා. අපේ උන්ගේත් වැරදි නැතුව නෙමෙයි, ඒත් මං ඔය සර්වාගමික මගුලටනම් එකඟ නෑ.


මමනම් හිතන්නේ මෙහෙමයි මචන්....
රටක ඉන්න ජාතීන් යුද්ද කරගෙන මරාගන්න එක හරි නෑ තමයි.
ඒත් අපි එහෙම හිතුවට මුස්ලිම් බහුතරය (බහුතරය කිවුවට ඉතින් ඔක්කොම වගේ) එහෙම හිතන්නේ නෑ. සිංහල මිනිහගේ තියෙන හොඳ ගති නිවට කමක් විදියට වාසියට හරවගෙන උන් ගානට ගේම දෙනවා. අපේ උන්ගේත් වැරදි නැතුව නෙමෙයි, ඒත් මං ඔය සර්වාගමික මගුලටනම් එකඟ නෑ.
මම කැවා බන් මගෙ පවුලට දරුවට හෙන ඉල්ලලා හිටන් ත්රෙඩ් වැටුනා![]()
suba pathum machan.kalin subapathanna bari nisa onna dan pathuwa