ඔන්න මාස 6 කින් කොටු ටිකනම් සම්පුර්ණ කරා

dinchad

Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    ඔවු බන්. ඒ ගැන නම් කතාකරලා වැඩක් නෑ.
    මං ඔය ගොඩක් ත්‍රෙඩ් වලට comment දාන්නේ නෑ, වෙන හේතුවක් නිසා නෙමෙයි, කෙහෙම්මල් පොතේ තියෙන දේවල් වලින් අන්ද වෙලා ඉන්න උන්ට කියන දෙයක් තේරුම් ගන්න බෑ.
    අර jamjum ද මොකෙක්ද කියල ඉන්නවා එකෙක්, ඒ යකා දන්නේ අර කැවුම් කතාව විතරයි.
    ඒ කතාවේ ඇත්ත කතාව කිවුවම ඊළඟට ඇදල ගන්නවා සුකර මද්දව කතාව.
    කිසිම තර්කයක් නෑ, ලඳ බොළඳ කතා විතරයි.
    ඒ නිසා මං ගොඩක්ම ඔය ත්‍රෙඩ් වල comment කරන්න යන්නේ නෑ.
    [/Q

    ඕවට comment කරල උඩට ගන්නවට වැඩිය හොදයි බන් ....උන්ගෙ චූන් උන්ටම චූන් කියල යන්න අරින එක
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ

    :rofl::rofl::rofl::lol: මොසියා එ ගෙ ෆන් ගන්න එකෙක් නම් සෙට් වෙලා නැහැ එකිරියෙ සුපිරි බුවා මොසියා
    2.gif
    මම ගොඩාක් බැනුම් අහලා තියෙනවා ඔය ආගම මගුල් නිසා ඔය පැටියා උනත් දැන් නවත්වන්න හදන්නෙ ආගම් වලි නමුත් උ අපිටත් රිදවලා නවත්වන්න හදන්නෙ පැටියා හොද එකා මම දැක්කා උටත් අම්මා මතක් කරලා ටැග් දාල තියෙනවා මාම් අපෙ පැත්ත පුලුවන් තරම් හොදින් තියාගෙන තම්යි සමගි කරවන්න බැලුවෙ නමුත් හරි ගියෙ නැහැ එක එක දෙ අනුව මම බැන්නෙ මුස්ලිම් උන්ට හැබයි ඔය බනින අතරෙත් තියෙන හොදත් කියලා ඇති :yes::D
    ශ්‍රී බෝයි

    නැහැ එහෙකිසි ෆිට් එඅකක් නැහැ අඩු ගානෙ වි ඇම් එකක්ත් දාලා නැහැ හිතන්නෙ ඔචැට් ත් නැහැ යි එහෙහුවෙ:confused:
    අනිවා පැටියා මගෙත් හොඳ ෆිට් එකක්.. උඹ කියනව වගේ පැටියා කියන දේවල් වලට සිංහල එවුන්ට මල පනිනවා.. නිකරුනේ බැනුම් අහනවා ඉතිං.. ඌටත් හෙට අනිද්දට වෙන්නෙ අපිට වෙච්ච වැඩේම තමා.. ලොවෙත් මේකෙ ආගම් සීන් නම් නවත්තන්න ලැබෙන්නෙ නැහැ කොච්චර කෑගැහුවත්..

    නිකන් ඇහුවෙ බං.. ඌ පරණ මෙම්බර් කෙනෙක්නේ.. මං හිතුවා දන්නවා ඇති කියලා.. මං ඔය දැක්කමයි ඌ ත්‍රේඩ් එකක් දාලා තියෙනවා.. කලින් ඉයුම් පිහුම් ගැන දාපු ත්‍රේඩ් නම් දැක්කා.. ඒත් පොර කිසිම ත්‍රේඩ් එකකට කොමෙන්ට් එකක්වත් දාන්නෙ නැහැනේ..

    මේ ඊයෙ දාපු ත්‍රේඩ් එකට නම් මට ඌ එක්ක මල පැන්නා.. විදුලි බිල අඩු කරගන්න, විදුලිය ඉතිරි කරගන්න ඌ කියපු දේවල් හරි.. ඒත් මහින්දයා හොඳයි කියන ඒවට මං විරුද්ධයි.. ඔය ආශ්චර්ය පටන්ගැන්ම විතරයි.. බලපංකො හෙට අනිද්දට ලංකාවට වෙන දේ..

    ලංකාවෙ දේශපාලුවො නම් නොදකිං බං.. මම නම් එක පක්ෂයකටවත් කැමති නෑ.. ඔක්කොම කරන්නෙ උන්ගෙ මල්ල පුරවග්නන එක.. අන්තිමට රටේ ජනතාව දුක් විඳිනවා..

     

    Dr. NAC

    Well-known member
  • Nov 6, 2011
    5,394
    808
    113
    8° 21′ 0″ N, 80° 23′ 0″ E
    :rofl::rofl::rofl::lol: මොසියා එ ගෙ ෆන් ගන්න එකෙක් නම් සෙට් වෙලා නැහැ එකිරියෙ සුපිරි බුවා මොසියා
    2.gif
    මම ගොඩාක් බැනුම් අහලා තියෙනවා ඔය ආගම මගුල් නිසා ඔය පැටියා උනත් දැන් නවත්වන්න හදන්නෙ ආගම් වලි නමුත් උ අපිටත් රිදවලා නවත්වන්න හදන්නෙ පැටියා හොද එකා මම දැක්කා උටත් අම්මා මතක් කරලා ටැග් දාල තියෙනවා මාම් අපෙ පැත්ත පුලුවන් තරම් හොදින් තියාගෙන තම්යි සමගි කරවන්න බැලුවෙ නමුත් හරි ගියෙ නැහැ එක එක දෙ අනුව මම බැන්නෙ මුස්ලිම් උන්ට හැබයි ඔය බනින අතරෙත් තියෙන හොදත් කියලා ඇති :yes::D
    ශ්‍රී බෝයි

    නැහැ එහෙකිසි ෆිට් එඅකක් නැහැ අඩු ගානෙ වි ඇම් එකක්ත් දාලා නැහැ හිතන්නෙ ඔචැට් ත් නැහැ යි එහෙහුවෙ:confused:

    මමනම් හිතන්නේ මෙහෙමයි මචන්....
    රටක ඉන්න ජාතීන් යුද්ද කරගෙන මරාගන්න එක හරි නෑ තමයි.
    ඒත් අපි එහෙම හිතුවට මුස්ලිම් බහුතරය (බහුතරය කිවුවට ඉතින් ඔක්කොම වගේ) එහෙම හිතන්නේ නෑ. සිංහල මිනිහගේ තියෙන හොඳ ගති නිවට කමක් විදියට වාසියට හරවගෙන උන් ගානට ගේම දෙනවා. අපේ උන්ගේත් වැරදි නැතුව නෙමෙයි, ඒත් මං ඔය සර්වාගමික මගුලටනම් එකඟ නෑ.
     

    sasliit

    Member
    Jun 12, 2007
    36,024
    1,538
    0
    ලොවෙත් නැති තැනක
    මමනම් හිතන්නේ මෙහෙමයි මචන්....
    රටක ඉන්න ජාතීන් යුද්ද කරගෙන මරාගන්න එක හරි නෑ තමයි.
    ඒත් අපි එහෙම හිතුවට මුස්ලිම් බහුතරය (බහුතරය කිවුවට ඉතින් ඔක්කොම වගේ) එහෙම හිතන්නේ නෑ. සිංහල මිනිහගේ තියෙන හොඳ ගති නිවට කමක් විදියට වාසියට හරවගෙන උන් ගානට ගේම දෙනවා. අපේ උන්ගේත් වැරදි නැතුව නෙමෙයි, ඒත් මං ඔය සර්වාගමික මගුලටනම් එකඟ නෑ.
    same here
    11.gif
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    uba kuwait wala koheda inne..? mama salimiya walata enawa samahara dawas walata vist ekak daala yanna lankaawe idan
    ආහ් මම මන්ගාෆ් ඉන්නෙ ෆාහිල් තම්යි ටවුන් එක:yes: සල්මියා වලට කිලොමිටර 35ක් විතර ඇති විනාඩි 15/20 යන්න පුලුවන් ඇයි කවුද ඉන්නෙ සල්මියා වල:D
     

    gtkisaru

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    ආහ් මම මන්ගාෆ් ඉන්නෙ ෆාහිල් තම්යි ටවුන් එක:yes: සල්මියා වලට කිලොමිටර 35ක් විතර ඇති විනාඩි 15/20 යන්න පුලුවන් ඇයි කවුද ඉන්නෙ සල්මියා වල:D

    mama ehe awama nawathinne Salmiya Holiday Inn eke :D awama dawask withara innawa
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ඔලුව වනනකොට මං හිතුවෙ ඔයාටත් එහෙම වෙලා කියලා..:rofl:

    :rofl: සමහරක් උන් ඉන්නව බන් හොද උන් ගොඩාක් උන් මොන තරම් හොද උනත් මුස්ලිම් සිංහල කියන තැනදි වෙනස් වෙනවා:yes:මම උබලට වඩා මුස්ලිම් කොල්ලන්ව ආශය කරලා තියෙනවා
    එකට කලා බිලා එක සිගරට් එක ගහලා තියෙනවා 100 ආශය කරොත් දෙන්නෙක් විතර හොද උන් ඉන්නවා දැනුත් හොදම යාලුවෙක් ඉන්නවා මුස්ලිම් එකෙක් බලංගොඩ කොල්ලෙක්:yes:
    ඒක ඇත්ත බං.. හොඳ එවුන් ඉන්නවා.. හැබැයි වචනයක් දෙකක් පිට පැනපු වෙලාවට බලපංකො.. ඕකුන්ට මිනිහෙක් මරනවා කියන්නෙ මහ දෙයක් නෙමෙයි..

    අනිත් එක බං උන් හරිම කපටියි.. ඔය වලිය පටන්ගත්තෙත් උන්ම තමා.. කූරගල සීන් එක තමා පටන්ගැන්ම වුණේ..


    ඔවු බන්. ඒ ගැන නම් කතාකරලා වැඩක් නෑ.
    මං ඔය ගොඩක් ත්‍රෙඩ් වලට comment දාන්නේ නෑ, වෙන හේතුවක් නිසා නෙමෙයි, කෙහෙම්මල් පොතේ තියෙන දේවල් වලින් අන්ද වෙලා ඉන්න උන්ට කියන දෙයක් තේරුම් ගන්න බෑ.
    අර jamjum ද මොකෙක්ද කියල ඉන්නවා එකෙක්, ඒ යකා දන්නේ අර කැවුම් කතාව විතරයි.
    ඒ කතාවේ ඇත්ත කතාව කිවුවම ඊළඟට ඇදල ගන්නවා සුකර මද්දව කතාව.
    කිසිම තර්කයක් නෑ, ලඳ බොළඳ කතා විතරයි.
    ඒ නිසා මං ගොඩක්ම ඔය ත්‍රෙඩ් වල comment කරන්න යන්නේ නෑ.
    සිරා බං.. ඕකුන්ගෙ මොලේ විකාර වෙලා තියෙන්නෙ කුරාණෙ තියෙන මෝඩ අදහස් වලින්ම.. උඹ කියනව වගේ සමහර එවුන් කැවුම් ගෙඩියක් පෝස්ට් කරලා මාරු වෙනවා.. කර කියාගන්න දෙයක් නැති වුණාම.. :rofl:

    මම කැවා බන් මගෙ පවුලට දරුවට හෙන ඉල්ලලා හිටන් ත්‍රෙඩ් වැටුනා:dull:
    ඒ සීන් යනකොටත් මං හිටියා.. එදා නම් මට සිරාවටම මල පැන්නා බං.. ඒ කරපු වැඩේ නම් අන්තිම පහත් වැඩක් මොකා කලත්.. එතකොට උඹගෙ වයිෆ්ට ලමයා ලැබිලත් නැද්ද කොහෙද..

    මමනම් හිතන්නේ මෙහෙමයි මචන්....
    රටක ඉන්න ජාතීන් යුද්ද කරගෙන මරාගන්න එක හරි නෑ තමයි.
    ඒත් අපි එහෙම හිතුවට මුස්ලිම් බහුතරය (බහුතරය කිවුවට ඉතින් ඔක්කොම වගේ) එහෙම හිතන්නේ නෑ. සිංහල මිනිහගේ තියෙන හොඳ ගති නිවට කමක් විදියට වාසියට හරවගෙන උන් ගානට ගේම දෙනවා. අපේ උන්ගේත් වැරදි නැතුව නෙමෙයි, ඒත් මං ඔය සර්වාගමික මගුලටනම් එකඟ නෑ.
    :yes::yes:
     

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    මමනම් හිතන්නේ මෙහෙමයි මචන්....
    රටක ඉන්න ජාතීන් යුද්ද කරගෙන මරාගන්න එක හරි නෑ තමයි.
    ඒත් අපි එහෙම හිතුවට මුස්ලිම් බහුතරය (බහුතරය කිවුවට ඉතින් ඔක්කොම වගේ) එහෙම හිතන්නේ නෑ. සිංහල මිනිහගේ තියෙන හොඳ ගති නිවට කමක් විදියට වාසියට හරවගෙන උන් ගානට ගේම දෙනවා. අපේ උන්ගේත් වැරදි නැතුව නෙමෙයි, ඒත් මං ඔය සර්වාගමික මගුලටනම් එකඟ නෑ.

    1 න්ම ....උබේ කතාව හරියටම හරි බන්
     

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    මම කැවා බන් මගෙ පවුලට දරුවට හෙන ඉල්ලලා හිටන් ත්‍රෙඩ් වැටුනා:dull:

    ඒක නම් මහ පට්ට චා වැඩක් බන්
     

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    ඔය නැගෙනහිර පැත්තට ගිහිල්ල බලන්න ඕනි තම්බින් ගෙ තියන සර්ව ආගමික ... එහෙම ඕනිත් නෑ නිට්ටබුව තිහාරිය තම්බි ගුබ්බැයමට ගියත් ඇති ඔය සර්ව ආගමික පූට්ටු කාරයන්ට වෙන්නෙ මොකද කියල දැන ගන්න