ඔන්ලයින් හෙල්ප් එකක්

siripala1950

Well-known member
  • Jan 23, 2018
    1,732
    2,502
    113
    ඔන්ලයින් හෙල්ප් එකක්

    මගේ පේපැල් එක ලිමිට් වෙලා. කලින් MasterCard එකක් ලින්ක් කරලා තිබුනා. දැන් VISA කාඩ් එකක් ඇඩ් කරන්න යද්දී error එකක් එනවා. මට දැනගන්න ඕනේ MasterCard වලට සල්ලි withdraw කරන්න පුලුවන්ද?:(