ඔබගේ සියලුම දුරකථන අලුත්වැඩියාවන් සදහා

cellcare

Member
Jul 21, 2015
67
6
0
ඔබගේ සියලුම දුරකථන අලුත්වැඩියාවන් සදහා

ඔබගේ සියලුම දුරකථන අලුත්වැඩියාවන් සදහා අප වෙත පැමිණෙන්න .

වගකීමක් සහිත අලුත්වැඩියාවන් අප එවෙලේම කරදෙනු ලැබේ .

ඇපල් දුරකථන අන්ලොක් ඇතුළු සියලුම දුරකථන අන්ලොක් කිරීම .

සියලුම hardware අලුත්වැඩියාවන් .

සියලුම දුරකථන අමතර කොටස් වගකීමක් සහිතව .

all with low price in market.....




https://www.facebook.com/pages/Cell-Care-Mobile/1617815265173552?fref=ts
we need more like for drop price....
 
Last edited:

cellcare

Member
Jul 21, 2015
67
6
0
mage chines smartphone ekak thiyenawa, video baladdi , call ganiddi saahenda rath wenawa, iron eka wage. meka hadanna puluwanda ?

phone eke model and name eka ewanna,

stand by tiyena welawata rath wenne nedda?
stand by battry eka kocchara welawak tiyenwa da?
 

ruwanjrc

Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    phone eke model and name eka ewanna,

    stand by tiyena welawata rath wenne nedda?
    stand by battry eka kocchara welawak tiyenwa da?

    doogee dg280leo
    standby thiyeddi rath wen naa, video baladdi, call ganiddi wage thamaa rath wenne,
    standby battery life eka nan danne na,
    battery eka nemei rath wenne, eeta uda thiyena kotasa..
    meka battery eke awlak da,
     

    cellcare

    Member
    Jul 21, 2015
    67
    6
    0
    doogee dg280leo
    standby thiyeddi rath wen naa, video baladdi, call ganiddi wage thamaa rath wenne,
    standby battery life eka nan danne na,
    battery eka nemei rath wenne, eeta uda thiyena kotasa..
    meka battery eke awlak da,

    freind meka ledak newei chines android phones wala heti stand by mode eketh battry bahinawanam ledak