Bump.
Tharaka1220 Well-known member Oct 19, 2007 2,726 141 63 සිහිනයක Oct 10, 2020 #22 mage NIC card eka vrify karanna behelu
S soori19 Active member Dec 28, 2016 103 84 28 Oct 13, 2020 #23 Tharaka1220 said: mage NIC card eka vrify karanna behelu Click to expand... NIC eka parana version ekada? Nathnam language 3 ma thiyena aluthi ekada?
Tharaka1220 said: mage NIC card eka vrify karanna behelu Click to expand... NIC eka parana version ekada? Nathnam language 3 ma thiyena aluthi ekada?
Tharaka1220 Well-known member Oct 19, 2007 2,726 141 63 සිහිනයක Oct 15, 2020 #24 soori19 said: NIC eka parana version ekada? Nathnam language 3 ma thiyena aluthi ekada? Click to expand... Ow parana eka language 3 eke nehe
soori19 said: NIC eka parana version ekada? Nathnam language 3 ma thiyena aluthi ekada? Click to expand... Ow parana eka language 3 eke nehe
S sasi1017 Active member Oct 12, 2013 361 207 43 Oct 15, 2020 #25 Aurudu 10k ta wediya Use karanawa. Patta service ekak denne. matanam kisima aulak nehe.