ඔබේ ජීවිතයේ සිද්ද වෙච්ච ලොකුම අපහසය

Mohowk

Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    ටින්ඩර් ඩෙට් එකක් සෙට් වෙලා ටෝක් කරලා කරලා මෝල් කරලා මෝල් වෙලා සති ගානක්
    කොහොම හරි ඇද්ද රුම් එකකට
    ටෝක් කරලා තිබ්බේ පැය ගානක් ගහනවා අරකද මේකද
    හම්මට ගියාට පස්සේ මේක ඉටිකිරිස් කැල්ලක් කියහන්කෝ මෝල් උපරිමයි
    ගිය වෙලාවේ ඉදන් දගලනවා හපනවා එක විකාරයි
    කොහොම හරි මැනේජ් කරන ෆෝ ප්ලේ කරනවා දැන්
    මෙකි එපා කියද්දීම එක දිගට කටේ දැන් උරණව එලියට ගන්න හැදුව දෙන්නෙත් නැ ටසිරි උනා කටේම ගියා ඔක්කොම
    විලි ලජාවේ සන්තෝසේ බැ ඉතින්
    මොනා කරන්නද ඉතින් ආයේ නගිනකන් අරකි එක්ක ෆොප්ලේ කළා ඇගිලි ගහල දිවම දැම්ම යකෝ කට රිදෙනකන්ම
    යන්තම් දෙවැනි පාර නම් කර ගත්ත
    ඒකිගේ ටෙක්නික්ස් වලට අල්ලන් ඉන්නම බැ
    එදා තරම් නම් විලි ලජ්ජා උනේ නැ කවදාවත්
    උබ කිරියෙ ඇඩ්මින්ට ෆක් කරපු කතාව කියපන්කො බන්
     
    • Haha
    Reactions: elakiriaddict

    sherek

    Well-known member
  • Sep 4, 2017
    1,403
    2,792
    113
    kiyapan ko wisatara.....onna owa thamai maru
    මන් පනින්ඩ තමා ගියේ. ඩෝප් වෙලා ඉන්න වෙලාවක. හැබැයි කලින් කිසිම ලයින් එකක් තිබ්බේ නෑ. බලෙන් ගහන මානසිකත්වෙකින් ගියේ. කාමරේ තියෙන්නේ උඩ තට්ටුවේ. ගස් බඩ ගාලා තට්ටුවට පැන්නා. ජනේලේ ගාවට ගිහින් ඇතුල බලනකොට මේකි මාව දැකලා කෑ ගැහුවා. මොනා කරන්ඩද, ජම්ප් එකක් දාලා දුවන් ආවා ගෙදරට ( ගෙදර ඩිවලොප්මන්ට් ඒ දවස් වල, වැලි ගොඩකට පැන්නේ). පහුවදා වැඩේ චාටර් ඉතින් ( මගේ සෙරෙප්පු දෙක ගහ මුල). මගෙ කැරි වැඩේ හැබැයි, පොඩි කාලේ ඉදලා එකටමයි හැදුනේ, ස්කෝලේ ගියෙත් එකට. ඕව ඉතින් මල්ලිට අදාල නැති එකනේ වැඩේ. හැබැයි මගේ කේස් එක දවස් දෙකෙන් මම ගොඩ දා ගත්තා. ඒ දවස් වල උන පොඩි සිද්දි කීපයකුයි සාක්ශි කීපයකුයි එකතු කරලා මම ගේමක් ගැහුවා ( උන් ඇවිත් මගෙන් සමාවගන්න ගානට වගේ). කොටු පාරට ට්‍රයි කරේ නෑ ඊට පස්සේ.
     
    • Haha
    Reactions: wlanka

    Tharaka25

    Well-known member
  • Feb 12, 2018
    2,621
    2,232
    113
    මන් පනින්ඩ තමා ගියේ. ඩෝප් වෙලා ඉන්න වෙලාවක. හැබැයි කලින් කිසිම ලයින් එකක් තිබ්බේ නෑ. බලෙන් ගහන මානසිකත්වෙකින් ගියේ. කාමරේ තියෙන්නේ උඩ තට්ටුවේ. ගස් බඩ ගාලා තට්ටුවට පැන්නා. ජනේලේ ගාවට ගිහින් ඇතුල බලනකොට මේකි මාව දැකලා කෑ ගැහුවා. මොනා කරන්ඩද, ජම්ප් එකක් දාලා දුවන් ආවා ගෙදරට ( ගෙදර ඩිවලොප්මන්ට් ඒ දවස් වල, වැලි ගොඩකට පැන්නේ). පහුවදා වැඩේ චාටර් ඉතින් ( මගේ සෙරෙප්පු දෙක ගහ මුල). මගෙ කැරි වැඩේ හැබැයි, පොඩි කාලේ ඉදලා එකටමයි හැදුනේ, ස්කෝලේ ගියෙත් එකට. ඕව ඉතින් මල්ලිට අදාල නැති එකනේ වැඩේ. හැබැයි මගේ කේස් එක දවස් දෙකෙන් මම ගොඩ දා ගත්තා. ඒ දවස් වල උන පොඩි සිද්දි කීපයකුයි සාක්ශි කීපයකුයි එකතු කරලා මම ගේමක් ගැහුවා ( උන් ඇවිත් මගෙන් සමාවගන්න ගානට වගේ). කොටු පාරට ට්‍රයි කරේ නෑ ඊට පස්සේ.
    WTF:shocked::shocked:

    uba ekiwa rape karannada giye?
     
    • Like
    Reactions: elakiriaddict

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    2009 witara Ceylinco headoffice gihilla interview karapu ekath ekka waliyak dagatta.uth kegahanawa math kegahanawa.office eke un hitagena.uta epa wela giya math giya ita passe kollek ewilla eya ehema thamai dont mind kiyala kivva.
    job carala epa wenne nadda hucco
     

    chami7620

    Active member
  • Sep 7, 2012
    329
    65
    28
    උඹලා දන්නවද ewis එකේ මුරලි කියලා පොරක්ව. ඌත් ඔළුව උදුම්මවා ගත්ත පම්කෙක්. ඉන්ටර්විව් වලට එන උන්ව තුට්ටුවට දාලා කතානරන්නේ.
    Umbe Katawa hariyata hari,U danna magulak ne hebei hena pora wage inne pandithaya
     
    • Like
    Reactions: nalin0001

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,810
    1
    9,696
    113
    colombo
    ගොඩ කාලෙකට කලින් job interview එකකට ගිහිං උනේ. අපි ඉතිං සල්ලි තියන අය නෙවෙයි interview එකට යන්න ඇදුමත් වෙන කෙනෙක්ගෙන් ඉල්ලාගෙන ගියේ. Interview board එක මාව බයිට් එකට ගත්ත වගේ උනා. මහා ඔලුව උදුම්මගත්ත, උං එතැන හිටියේ එලියට එන්නත් බැරුව කියන්න දේකුත් නැතුව මාව බයිට් එකට ගන්නකොට හිනාවෙවී ඉන්න උනා. එදා නම් හරියට ඇදුම් කෑල්ලක් ගන්න බැරි තරමට දුප්පත් උන එක ගැන මාර දුකක් හිතුන. එලියට එනකොට අනිත් අයත් මට හිනා වෙනව වගේ හිතුන. මාස ගාණක් යනකම් මම කිසිම job ඒකකටවත් apply කලේනෑ. අදටත් ඒකෙ බලපෑම තියනව.

    Me dema matath una ban. ganan ganna epa
     
    • Love
    Reactions: nul

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,761
    5,002
    113
    Me dema matath una ban. ganan ganna epa
    තෑන්ක්ස් reply එකට. ඒ දවස් වල නම් ඕක ලොකු බලපෑමක් කරා. දැන් නම් ටිකක් ශේප්.
     

    Similar threads