ow loku awlak na , theory eka thama same thread eka parana unataදැන් මෙහෙම තෝර ගත්තාම හරිද?

[/SIZE]GeForce GT 440Mewagen kokada hoda? Mata ekak select kara ganda help ekak denawada ?
GeForce GT240
GeForce GT 440
GeForce 9800 GT
Otanin GeForce GT 440 witaray Direct X 11 tiyenne.Anik ewage 10 and 10.1
Eka awulak weyda?
Owage ganan kiyak witara weyda mehe?
Oya ewage ganatama oyta wada hoda Nvidia cards tiyada? HDMl port ekakuth tiyenda one.
Thanks

yaluwa,GeForce GT440 Directx 11 unata games waladi leda dena seen ekak thiyenawa..mama use karanne GeForce GT240 512MB DDR5 aayeth ahala kisi ginnak naa..me dekama hari yan nathnam GeForce GT450 DDR5 ganna..maxxa...!!!!


Mewagen kokada hoda? Mata ekak select kara ganda help ekak denawada ?
GeForce GT240
GeForce GT 440
GeForce 9800 GT
Otanin GeForce GT 440 witaray Direct X 11 tiyenne.Anik ewage 10 and 10.1
Eka awulak weyda?
Owage ganan kiyak witara weyda mehe?
Oya ewage ganatama oyta wada hoda Nvidia cards tiyada? HDMl port ekakuth tiyenda one.
Thanks
Ela
Mama gatta GT 240 DDR3 1GB![]()