ඔබේ පරිගණකයට Graphics Card එකක් තෝරා ගන්නා අයුරු

NipunaDDDD

Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,556
    120
    63
    Mewagen kokada hoda? Mata ekak select kara ganda help ekak denawada ?

    GeForce GT240

    GeForce GT 440

    GeForce 9800 GT


    Otanin GeForce GT 440 witaray Direct X 11 tiyenne.Anik ewage 10 and 10.1



    Eka awulak weyda?

    Owage ganan kiyak witara weyda mehe?
    Oya ewage ganatama oyta wada hoda Nvidia cards tiyada? HDMl port ekakuth tiyenda one.






    Thanks
     

    ruwanjrc

    Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    Mewagen kokada hoda? Mata ekak select kara ganda help ekak denawada ?

    GeForce GT240

    GeForce GT 440

    GeForce 9800 GT


    Otanin GeForce GT 440 witaray Direct X 11 tiyenne.Anik ewage 10 and 10.1



    Eka awulak weyda?

    Owage ganan kiyak witara weyda mehe?
    Oya ewage ganatama oyta wada hoda Nvidia cards tiyada? HDMl port ekakuth tiyenda one.






    Thanks
    [/SIZE]GeForce GT 440:yes:
     

    lakumesh

    Member
    Feb 23, 2012
    24
    1
    0
    yaluwa,GeForce GT440 Directx 11 unata games waladi leda dena seen ekak thiyenawa..mama use karanne GeForce GT240 512MB DDR5 aayeth ahala kisi ginnak naa..me dekama hari yan nathnam GeForce GT450 DDR5 ganna..maxxa...!!!!
     

    NipunaDDDD

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,556
    120
    63
    yaluwa,GeForce GT440 Directx 11 unata games waladi leda dena seen ekak thiyenawa..mama use karanne GeForce GT240 512MB DDR5 aayeth ahala kisi ginnak naa..me dekama hari yan nathnam GeForce GT450 DDR5 ganna..maxxa...!!!!

    Ela :D

    Mama gatta GT 240 DDR3 1GB :yes:
     

    070348K

    Member
    Jan 1, 2008
    1,094
    26
    0
    Sri Lanka
    Mewagen kokada hoda? Mata ekak select kara ganda help ekak denawada ?

    GeForce GT240

    GeForce GT 440

    GeForce 9800 GT


    Otanin GeForce GT 440 witaray Direct X 11 tiyenne.Anik ewage 10 and 10.1



    Eka awulak weyda?

    Owage ganan kiyak witara weyda mehe?
    Oya ewage ganatama oyta wada hoda Nvidia cards tiyada? HDMl port ekakuth tiyenda one.






    Thanks

    If you have a good power supply, GeForce 9800 GT is the best from here