ඔබ විවාහ වුනු දවසට පසු එළඹෙන පළමු රාත්‍රි&#351

sanath ekanayake

Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    uba mona tharam drinks ganna ekek unath edata poddak wath bonna epa.:no:
    honey moon yana place eka lagama ayata misak wena katawath kiyanna epa.:no:
    room ekata kisi kenek genna ganna epa.110 % personal kara ganin.:love::yes:
    samaharawita yaluwo,bro in laws la balala yanna kiyala enawa.un fit ekata kiyala un gahana shot eken hari sip ekak ganna kiyanawa.:frown::frown:
    room eke wata pitawa gana paressam weyan.:confused::yes:
    palaweni dawasema hanuma dara palanawa wage sellam daanna epa.:P:P:Pwala wala thibba ewa karanna me dawasa yoda ganna epa....:yes::yes:personal sanitation eka no.1.:dull:
    (rooms gihin okkoma dewal kalin karagaththa jodu walata adala na):baffled:
     

    ranga 84

    Banned
    Mar 11, 2017
    50
    6
    0
    අපි නම් ඇඳුම් ගලවල වොෂ් දාගත්ත ,
    දාගෙන ඇවිල්ල ටිකක් වෙලා කතා කර කර ඉදිය .
    පස්සේ වය්යිෆ් ම ඕනේ වෙලා වගේ ඇගේවුවා ( පයිය අල්ලලා මිරිකනවා ඉතින් කෝ මේක ලොකු වෙන්නේ නැද්ද කියා කියා අහ අහ ) පස්සේ මල්ලි නැගිට්ට . එහෙමම ( එයා ඇදලා ඉදියේ රෑට අදින පොඩි ස්කර්ට් එකක් ) බිත්තියට තියල හේත්තු කරලා කකුල් දෙකේ ඉඳන් ලේවකාගෙන ඇවිල්ලා හිමින් සැරේ යෝනි දාරේ වටේ ඇගිල්ල ගෙනිච්චා . විනාඩියක් යනකොට ජුස් වලින් තෙත් වෙලා ඒක .
    මෙයා මයිල් ශේවූ කරලා ඉදියේ . අපි වේලාසනින් කතා කර ගත්ත එක . වෙන කෙල්ලොත් එහෙමද දන්නේ නෑ . අපි නම් වේලාසන කතා කර ගත්ත නිසා දෙන්නම ෂේව් කරන් ආවේ ..
    පස්සේ ස්කට් එක එහෙමම තියෙද්දී උස්ස්සල ඇඳ උඩට එක කකුලක් තියල දිව දැම්මා . පලවෙනි දවසේ කෙල්ල පට්ට ආසාවෙන් කෙදිරි ගානවා . ඒ කෙඳිරි ය අනිවා රුම් එකෙන් එලියට ඇහෙනවා ඇති . පස්සේ ඇඟ උඩට අරගෙන වාඩි කරවාගෙන හිමින් බැස්සුවා පොල්ල . ඒකිට උස් පහත් වෙන්න කිවුවා . මුලින් රිදෙන්න ඇති . ලේ ටිකක් ගියා . දෙන්නටම සැටිස් .. පිරිසිදු කම ඔප්පු උනා නේ .
    ඒවා පිහිදාළ ආයෙමත් ඇඟ උඩට ගත්ත . පස්ස උස්ස උස්ස ගහන්න කිවුව .
    පස්සේ කෙල්ලම ගහන්න ගත්ත හෝ ගාල .
    විනාඩි 10 ක් වගේ ගහනකොට අනේ සුදු මගේ ඇඟම හිරී වැටීගෙන එනවා රත්තරන් කියාගෙන හයියෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා . පිස්සුවෙන් වගේ දඟලන්නේ කෙල්ලෝ ඒ වෙලාවට . කොහොම හරි මටත් උකුවට මොනවා හරි යෝනිය ඇතුලෙන් එනවා වගේ දැනුනා . කෙල්ලට ගියාට පස්සේ එයා කිවුව නතර කරමු අනේ අදට ඇති මට ගියා කියලා .
    මමත් එහෙමම එක පිට 10 පාරක් විතර ඇතුලේ ගහගෙන ගියා .
    යන්න එනකොටම කෙල්ල ව තල්ලු කරා පැත්තකට .
    මල්ලිව බිත්තිය පැත්තට හරවල යැවුවා ඔක්කොම .
    දෙන්නටම හිනා ඉවර වෙද්දී .
    ආයේ සෝදාගෙන නිදා ගත්ත ඉතින් කතා කර කර ඉදල . :yes:
     

    sudeewa

    Well-known member
  • Feb 14, 2008
    8,648
    1,004
    113
    Colombo
    ඒකිට උස් පහත් වෙන්න කිවුවා . මුලින් රිදෙන්න ඇති . ලේ ටිකක් ගියා . දෙන්නටම සැටිස් .. පිරිසිදු කම ඔප්පු උනා නේ .
    ඒවා පිහිදාළ ආයෙමත් ඇඟ උඩට ගත්ත . පස්ස උස්ස උස්ස ගහන්න කිවුව .
    පස්සේ කෙල්ලම ගහන්න ගත්ත හෝ ගාල .
    විනාඩි 10 ක් වගේ ගහනකොට අනේ සුදු මගේ ඇඟම හිරී වැටීගෙන එනවා රත්තරන් කියාගෙන හයියෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා :yes:

    eki ne ubata gahala tiyenne wadi hariyak :rofl:
     

    ranga 84

    Banned
    Mar 11, 2017
    50
    6
    0
    ammah :rolleyes: danagatta eka hondai :D

    ඔව් පයිය ඇතුලට දා ගන්න කියලා උන්ට නිදහස දෙන්න ඕනේ ඕනේ දෙයක් කරන්න .
    එතකොට කෙල්ලට උනත් හැඟීමක් එනවා මමත් දෙයක් කරන්න ඕනේ කියලා .
    මගේ වයිෆ් නම් ඇතුලට දාල දුන්නම අඩි බාගයක් විතර උඩ පනිනවා
    අනික එහෙම උඩ පනිද්දී කෙල්ලගේ යටටම වදිනවා .
    අපෙත් වල්ල තැලෙන කොට අමුතු ආතල් එකක් එනවා .
    තව බඩු යන්න කිට්ටු වෙනකොට වයිෆ් වල්ල යට හරිය හයියෙන් අත ගානවා .
    මුළු ඇඟම හිරි වැටීගෙන යන්නේ . :D
    ගියපු ගමන් විනාඩි දෙකක් විතර යනකම් නැගිටින්නත් බෑ . ආතල් එක ඒ තරම් :yes:
     

    sudeewa

    Well-known member
  • Feb 14, 2008
    8,648
    1,004
    113
    Colombo
    ඔව් පයිය ඇතුලට දා ගන්න කියලා උන්ට නිදහස දෙන්න ඕනේ ඕනේ දෙයක් කරන්න .
    එතකොට කෙල්ලට උනත් හැඟීමක් එනවා මමත් දෙයක් කරන්න ඕනේ කියලා .
    මගේ වයිෆ් නම් ඇතුලට දාල දුන්නම අඩි බාගයක් විතර උඩ පනිනවා
    අනික එහෙම උඩ පනිද්දී කෙල්ලගේ යටටම වදිනවා .
    අපෙත් වල්ල තැලෙන කොට අමුතු ආතල් එකක් එනවා .
    තව බඩු යන්න කිට්ටු වෙනකොට වයිෆ් වල්ල යට හරිය හයියෙන් අත ගානවා .
    මුළු ඇඟම හිරි වැටීගෙන යන්නේ . :D
    ගියපු ගමන් විනාඩි දෙකක් විතර යනකම් නැගිටින්නත් බෑ . ආතල් එක ඒ තරම් :yes:

    :rolleyes: amma gahai :D
     

    A. සිරියා

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • නෑ බං ! බදිනකොට වයස කියද කියලා බං ඇහුවේ දැන්නම් මටත් හිතෙනවා පැනලා යන්න හැබැයි පැනලා යනිනේ කා එක්කද බං කෙල්ලෙක් නෑනේ බං තාම!:lol::lol:

    :baffled:
     

    A. සිරියා

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • දැන් කාටවත් අත නොපා අම්මයි, අප්පච්චියි බලාගෙන ජීවත් වෙනවා බන්.
    දැන් ගෙවල් වලින් අවුලක් නෑ.
    තිබ්බ හැම අවුල්කම නැති උනා අපේ පුතා හම්බුනාට පස්සේ.
    :yes::yes::yes:

    අඩෝ. බබෙකුත් ඉන්නවද දැන්.. නියමයිනෙ :yes:
     

    craabeysinghe

    Well-known member
  • Jan 2, 2011
    5,123
    986
    113
    කිට්ටුව තැනක
    ඔව් පයිය ඇතුලට දා ගන්න කියලා උන්ට නිදහස දෙන්න ඕනේ ඕනේ දෙයක් කරන්න .
    එතකොට කෙල්ලට උනත් හැඟීමක් එනවා මමත් දෙයක් කරන්න ඕනේ කියලා .
    මගේ වයිෆ් නම් ඇතුලට දාල දුන්නම අඩි බාගයක් විතර උඩ පනිනවා
    අනික එහෙම උඩ පනිද්දී කෙල්ලගේ යටටම වදිනවා .
    අපෙත් වල්ල තැලෙන කොට අමුතු ආතල් එකක් එනවා .
    තව බඩු යන්න කිට්ටු වෙනකොට වයිෆ් වල්ල යට හරිය හයියෙන් අත ගානවා .
    මුළු ඇඟම හිරි වැටීගෙන යන්නේ . :D
    ගියපු ගමන් විනාඩි දෙකක් විතර යනකම් නැගිටින්නත් බෑ . ආතල් එක ඒ තරම් :yes:

    ඔහොම වයිෆ් කෙනෙක් හම්බෙනවා නම් අපේ එවුන් පිට යන්නෙ නෑ බන්
    :love:
     

    pradeeplk1025

    Well-known member
  • May 23, 2007
    7,539
    3,642
    113
    ඔව් පයිය ඇතුලට දා ගන්න කියලා උන්ට නිදහස දෙන්න ඕනේ ඕනේ දෙයක් කරන්න .
    එතකොට කෙල්ලට උනත් හැඟීමක් එනවා මමත් දෙයක් කරන්න ඕනේ කියලා .
    මගේ වයිෆ් නම් ඇතුලට දාල දුන්නම අඩි බාගයක් විතර උඩ පනිනවා
    අනික එහෙම උඩ පනිද්දී කෙල්ලගේ යටටම වදිනවා .
    අපෙත් වල්ල තැලෙන කොට අමුතු ආතල් එකක් එනවා .
    තව බඩු යන්න කිට්ටු වෙනකොට වයිෆ් වල්ල යට හරිය හයියෙන් අත ගානවා .
    මුළු ඇඟම හිරි වැටීගෙන යන්නේ . :D
    ගියපු ගමන් විනාඩි දෙකක් විතර යනකම් නැගිටින්නත් බෑ . ආතල් එක ඒ තරම් :yes:

    :baffled::baffled:
     

    pradeeplk1025

    Well-known member
  • May 23, 2007
    7,539
    3,642
    113
    අපි නම් ඇඳුම් ගලවල වොෂ් දාගත්ත ,
    දාගෙන ඇවිල්ල ටිකක් වෙලා කතා කර කර ඉදිය .
    පස්සේ වය්යිෆ් ම ඕනේ වෙලා වගේ ඇගේවුවා ( පයිය අල්ලලා මිරිකනවා ඉතින් කෝ මේක ලොකු වෙන්නේ නැද්ද කියා කියා අහ අහ ) පස්සේ මල්ලි නැගිට්ට . එහෙමම ( එයා ඇදලා ඉදියේ රෑට අදින පොඩි ස්කර්ට් එකක් ) බිත්තියට තියල හේත්තු කරලා කකුල් දෙකේ ඉඳන් ලේවකාගෙන ඇවිල්ලා හිමින් සැරේ යෝනි දාරේ වටේ ඇගිල්ල ගෙනිච්චා . විනාඩියක් යනකොට ජුස් වලින් තෙත් වෙලා ඒක .
    මෙයා මයිල් ශේවූ කරලා ඉදියේ . අපි වේලාසනින් කතා කර ගත්ත එක . වෙන කෙල්ලොත් එහෙමද දන්නේ නෑ . අපි නම් වේලාසන කතා කර ගත්ත නිසා දෙන්නම ෂේව් කරන් ආවේ ..
    පස්සේ ස්කට් එක එහෙමම තියෙද්දී උස්ස්සල ඇඳ උඩට එක කකුලක් තියල දිව දැම්මා . පලවෙනි දවසේ කෙල්ල පට්ට ආසාවෙන් කෙදිරි ගානවා . ඒ කෙඳිරි ය අනිවා රුම් එකෙන් එලියට ඇහෙනවා ඇති . පස්සේ ඇඟ උඩට අරගෙන වාඩි කරවාගෙන හිමින් බැස්සුවා පොල්ල . ඒකිට උස් පහත් වෙන්න කිවුවා . මුලින් රිදෙන්න ඇති . ලේ ටිකක් ගියා . දෙන්නටම සැටිස් .. පිරිසිදු කම ඔප්පු උනා නේ .
    ඒවා පිහිදාළ ආයෙමත් ඇඟ උඩට ගත්ත . පස්ස උස්ස උස්ස ගහන්න කිවුව .
    පස්සේ කෙල්ලම ගහන්න ගත්ත හෝ ගාල .
    විනාඩි 10 ක් වගේ ගහනකොට අනේ සුදු මගේ ඇඟම හිරී වැටීගෙන එනවා රත්තරන් කියාගෙන හයියෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා . පිස්සුවෙන් වගේ දඟලන්නේ කෙල්ලෝ ඒ වෙලාවට . කොහොම හරි මටත් උකුවට මොනවා හරි යෝනිය ඇතුලෙන් එනවා වගේ දැනුනා . කෙල්ලට ගියාට පස්සේ එයා කිවුව නතර කරමු අනේ අදට ඇති මට ගියා කියලා .
    මමත් එහෙමම එක පිට 10 පාරක් විතර ඇතුලේ ගහගෙන ගියා .
    යන්න එනකොටම කෙල්ල ව තල්ලු කරා පැත්තකට .
    මල්ලිව බිත්තිය පැත්තට හරවල යැවුවා ඔක්කොම .
    දෙන්නටම හිනා ඉවර වෙද්දී .
    ආයේ සෝදාගෙන නිදා ගත්ත ඉතින් කතා කර කර ඉදල . :yes:

    :shocked: චිත්ත රූප මැවුනා. :oo: නැග්ගා :baffled::baffled:
     

    cgrcanz

    Well-known member
  • Nov 6, 2013
    1,182
    215
    63
    අපි නම් ඇඳුම් ගලවල වොෂ් දාගත්ත ,
    දාගෙන ඇවිල්ල ටිකක් වෙලා කතා කර කර ඉදිය .
    පස්සේ වය්යිෆ් ම ඕනේ වෙලා වගේ ඇගේවුවා ( පයිය අල්ලලා මිරිකනවා ඉතින් කෝ මේක ලොකු වෙන්නේ නැද්ද කියා කියා අහ අහ ) පස්සේ මල්ලි නැගිට්ට . එහෙමම ( එයා ඇදලා ඉදියේ රෑට අදින පොඩි ස්කර්ට් එකක් ) බිත්තියට තියල හේත්තු කරලා කකුල් දෙකේ ඉඳන් ලේවකාගෙන ඇවිල්ලා හිමින් සැරේ යෝනි දාරේ වටේ ඇගිල්ල ගෙනිච්චා . විනාඩියක් යනකොට ජුස් වලින් තෙත් වෙලා ඒක .
    මෙයා මයිල් ශේවූ කරලා ඉදියේ . අපි වේලාසනින් කතා කර ගත්ත එක . වෙන කෙල්ලොත් එහෙමද දන්නේ නෑ . අපි නම් වේලාසන කතා කර ගත්ත නිසා දෙන්නම ෂේව් කරන් ආවේ ..
    පස්සේ ස්කට් එක එහෙමම තියෙද්දී උස්ස්සල ඇඳ උඩට එක කකුලක් තියල දිව දැම්මා . පලවෙනි දවසේ කෙල්ල පට්ට ආසාවෙන් කෙදිරි ගානවා . ඒ කෙඳිරි ය අනිවා රුම් එකෙන් එලියට ඇහෙනවා ඇති . පස්සේ ඇඟ උඩට අරගෙන වාඩි කරවාගෙන හිමින් බැස්සුවා පොල්ල . ඒකිට උස් පහත් වෙන්න කිවුවා . මුලින් රිදෙන්න ඇති . ලේ ටිකක් ගියා . දෙන්නටම සැටිස් .. පිරිසිදු කම ඔප්පු උනා නේ .
    ඒවා පිහිදාළ ආයෙමත් ඇඟ උඩට ගත්ත . පස්ස උස්ස උස්ස ගහන්න කිවුව .
    පස්සේ කෙල්ලම ගහන්න ගත්ත හෝ ගාල .
    විනාඩි 10 ක් වගේ ගහනකොට අනේ සුදු මගේ ඇඟම හිරී වැටීගෙන එනවා රත්තරන් කියාගෙන හයියෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා . පිස්සුවෙන් වගේ දඟලන්නේ කෙල්ලෝ ඒ වෙලාවට . කොහොම හරි මටත් උකුවට මොනවා හරි යෝනිය ඇතුලෙන් එනවා වගේ දැනුනා . කෙල්ලට ගියාට පස්සේ එයා කිවුව නතර කරමු අනේ අදට ඇති මට ගියා කියලා .
    මමත් එහෙමම එක පිට 10 පාරක් විතර ඇතුලේ ගහගෙන ගියා .
    යන්න එනකොටම කෙල්ල ව තල්ලු කරා පැත්තකට .
    මල්ලිව බිත්තිය පැත්තට හරවල යැවුවා ඔක්කොම .
    දෙන්නටම හිනා ඉවර වෙද්දී .
    ආයේ සෝදාගෙන නිදා ගත්ත ඉතින් කතා කර කර ඉදල . :yes:

    නෑග්ගා :sorry::sorry:
     

    gasgeymba

    Active member
  • Sep 28, 2010
    170
    59
    28
    Canada -Toronto
    මම රට හිටියට බැන්දේ ලංකාවේ ගෙදරින් හොයලා දුන්න එකක් තමයි. ගොඩක් වෙලාවට වයිබර් එකෙන් තමයි අවුරුද්දක් යනකම් කතා කරේ. පස්සේ ලංකාවට ඇවිල්ලා මාස 03ක් විතර එක දිගට ඉදලා ආයෙත් මාස 05 කින් ඇවිල්ලා ගිහිල්ලා ලොකු ගේමක් දීලා බැන්දා...

    බොහොම චාමෙට වෙඩින් එක ගත්තේ 50 විතර හිටියේ. අපිට එච්චර මහන්සියක් තිබුනේ නැතත් පළමුවැනි දවසේ හොදට තුරුල්වෙලා නිදාගත්ත එක විතරයි කරේ.. පහුවදා (අපි හිටිය හොටෙල් එක ලොකු කැලයක තියෙන්නේ) උදේ 10.30ට විතර නාන්න ගියා.
    නාන ගමන් මම පොඩි ආතල් එකක් දුන්නා බදාගෙන කිස්පකරලා කන්දෙක එහෙම හැපුවා හිමීට. හිමීට ගොඩි දෙක අල්ලන ගමන්. පස්සේ අපි නෑම පැත්තකින් තියලා යන්තම් වතුර ටික පිහදාගෙන එහෙන්ම රුම් එකට ගියා.
    වයිෆ් ඇදගෙන හිටපු ෂෝට් එක මාරු කරන්න යනකොට මට මෝල් වෙලා හිටියේ. පස්සෙන් ගිහිල්ලා බදාගෙන තෙත කොන්ඩෙන් ටික ටික එන වතුර හොදට ලෙව කෑවා.
    පස්සේ එයාත් ඇස් වගෙන මගෙ ඇගට බර වෙලා හිටියා. මම හිමී තෙත ෂෝට් එක ගලවලා. ඇදට උස්සගෙන ගිහිල්ලා ආයෙත් කිස් කරන්න පටන් ගත්තා. 69 පාරකුත් දැම්මා.
    කැල්ල මගෙ පයිය අල්ලලා මිරිකනවා. හොදට තෙත්වෙලා හිටියේ... කකුල් දෙකෙන් අන්ඩර් වෙයා එක අයින් කරලා කකුල් දෙක කරට අරගෙන මිෂනාරි පොසිසන් එකෙන් පයිය බඩුව උඩ තියෙලා හිමීට තද කරා. මාරම හිරක්ම තිබුනේ.. මට ආතල්ළ එකට වඩා රිදෙන්න ගත්තා.. මිනියක් කෙදිරි ගානවා වගේ මුලදී නම්. පස්සේ මම ආයෙත් එළියට ඇරගෙන ලේටික එහෙම ටවල් එකෙන් පිහදාලා.. ටිකක් වෙලා ඇග උඩ නැගලා ඉදලා දැම්මා. එතකොට නම් සිනිදුවට ගානට ඇතුලට ගියා.
    එහෙම විනාඩි 10ක් විතර කලා...

    විනා
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    මම රට හිටියට බැන්දේ ලංකාවේ ගෙදරින් හොයලා දුන්න එකක් තමයි. ගොඩක් වෙලාවට වයිබර් එකෙන් තමයි අවුරුද්දක් යනකම් කතා කරේ. පස්සේ ලංකාවට ඇවිල්ලා මාස 03ක් විතර එක දිගට ඉදලා ආයෙත් මාස 05 කින් ඇවිල්ලා ගිහිල්ලා ලොකු ගේමක් දීලා බැන්දා...

    බොහොම චාමෙට වෙඩින් එක ගත්තේ 50 විතර හිටියේ. අපිට එච්චර මහන්සියක් තිබුනේ නැතත් පළමුවැනි දවසේ හොදට තුරුල්වෙලා නිදාගත්ත එක විතරයි කරේ.. පහුවදා (අපි හිටිය හොටෙල් එක ලොකු කැලයක තියෙන්නේ) උදේ 10.30ට විතර නාන්න ගියා.
    නාන ගමන් මම පොඩි ආතල් එකක් දුන්නා බදාගෙන කිස්පකරලා කන්දෙක එහෙම හැපුවා හිමීට. හිමීට ගොඩි දෙක අල්ලන ගමන්. පස්සේ අපි නෑම පැත්තකින් තියලා යන්තම් වතුර ටික පිහදාගෙන එහෙන්ම රුම් එකට ගියා.
    වයිෆ් ඇදගෙන හිටපු ෂෝට් එක මාරු කරන්න යනකොට මට මෝල් වෙලා හිටියේ. පස්සෙන් ගිහිල්ලා බදාගෙන තෙත කොන්ඩෙන් ටික ටික එන වතුර හොදට ලෙව කෑවා.
    පස්සේ එයාත් ඇස් වගෙන මගෙ ඇගට බර වෙලා හිටියා. මම හිමී තෙත ෂෝට් එක ගලවලා. ඇදට උස්සගෙන ගිහිල්ලා ආයෙත් කිස් කරන්න පටන් ගත්තා. 69 පාරකුත් දැම්මා.
    කැල්ල මගෙ පයිය අල්ලලා මිරිකනවා. හොදට තෙත්වෙලා හිටියේ... කකුල් දෙකෙන් අන්ඩර් වෙයා එක අයින් කරලා කකුල් දෙක කරට අරගෙන මිෂනාරි පොසිසන් එකෙන් පයිය බඩුව උඩ තියෙලා හිමීට තද කරා. මාරම හිරක්ම තිබුනේ.. මට ආතල්ළ එකට වඩා රිදෙන්න ගත්තා.. මිනියක් කෙදිරි ගානවා වගේ මුලදී නම්. පස්සේ මම ආයෙත් එළියට ඇරගෙන ලේටික එහෙම ටවල් එකෙන් පිහදාලා.. ටිකක් වෙලා ඇග උඩ නැගලා ඉදලා දැම්මා. එතකොට නම් සිනිදුවට ගානට ඇතුලට ගියා.
    එහෙම විනාඩි 10ක් විතර කලා...

    විනා

    me wage ewa thwa daapalla yako.
     
    • Like
    Reactions: craabeysinghe

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    උබලා සිරාවට වාසනාවන්තයි බන්.උබලා ඔක්කොම බැදලා තියෙන්නේ වර්ජින්ස්ලා.ලේ යනවා හිටු ගාලා:oo:

    :rofl::rofl: උඹ ඔය මට පේන හීන කැටගරියේ වැල කතා විශ්වාස කරනවද බං. උඹ හිතනවද ඔව්වා ඇත්තට උනා නම් සෙක්ස් ලයිෆ් එක කව්චුරුත් රිවීල් කරාවි කියලා. ලොල්.