uba mona tharam drinks ganna ekek unath edata poddak wath bonna epa.
honey moon yana place eka lagama ayata misak wena katawath kiyanna epa.
room ekata kisi kenek genna ganna epa.110 % personal kara ganin.

samaharawita yaluwo,bro in laws la balala yanna kiyala enawa.un fit ekata kiyala un gahana shot eken hari sip ekak ganna kiyanawa.

room eke wata pitawa gana paressam weyan.

palaweni dawasema hanuma dara palanawa wage sellam daanna epa.

wala wala thibba ewa karanna me dawasa yoda ganna epa....
personal sanitation eka no.1.
(rooms gihin okkoma dewal kalin karagaththa jodu walata adala na)

honey moon yana place eka lagama ayata misak wena katawath kiyanna epa.

room ekata kisi kenek genna ganna epa.110 % personal kara ganin.


samaharawita yaluwo,bro in laws la balala yanna kiyala enawa.un fit ekata kiyala un gahana shot eken hari sip ekak ganna kiyanawa.


room eke wata pitawa gana paressam weyan.


palaweni dawasema hanuma dara palanawa wage sellam daanna epa.


wala wala thibba ewa karanna me dawasa yoda ganna epa....
personal sanitation eka no.1.
(rooms gihin okkoma dewal kalin karagaththa jodu walata adala na)


danagatta eka hondai 

චිත්ත රූප මැවුනා.
නැග්ගා 