phone locker
Mal Baba Well-known member Apr 26, 2009 106,278 5,603 113 Blob Storage www.37innovate.com Jul 13, 2011 #41 phone locker
Dinushasankalpa Well-known member Feb 7, 2009 56,439 4,158 113 කඩවත Jul 13, 2011 #42 පට්ට... තෑන්ක්ස් ලොක්කා..
samithasd Active member Aug 14, 2007 272 115 43 Maharagama Jul 13, 2011 #44 elane saho dala balamu rep++
wasangaama Well-known member Feb 5, 2009 3,771 354 83 www.amaphoneshop.com Jul 13, 2011 #45 මම ටෙස්ට් කරලා බලලා කියන්නම්... ඒත් මචන් ඔයාලා යුසර් ලොක් එක ඔන් කරල තියන්න එපා.. හොරා ඒපාර අන්ලොක් කරන්න දුන්නම ඔකත් යනවා Service Software එකෙන් Reset කරොත්.. Last edited: Jul 13, 2011
මම ටෙස්ට් කරලා බලලා කියන්නම්... ඒත් මචන් ඔයාලා යුසර් ලොක් එක ඔන් කරල තියන්න එපා.. හොරා ඒපාර අන්ලොක් කරන්න දුන්නම ඔකත් යනවා Service Software එකෙන් Reset කරොත්..
wasangaama Well-known member Feb 5, 2009 3,771 354 83 www.amaphoneshop.com Jul 13, 2011 #47 Free එක Symbian වලට හරි යන්නෙ නෑ.. ඒවට ගන්නේ .sis .sisx .jar විතරයි
Mal Baba Well-known member Apr 26, 2009 106,278 5,603 113 Blob Storage www.37innovate.com Jul 13, 2011 #48 wasangaama said: Free එක Symbian වලට හරි යන්නෙ නෑ.. ඒවට ගන්නේ .sis .sisx .jar විතරයි Click to expand... yes macho java phone walatath ehemai maye hithe
wasangaama said: Free එක Symbian වලට හරි යන්නෙ නෑ.. ඒවට ගන්නේ .sis .sisx .jar විතරයි Click to expand... yes macho java phone walatath ehemai maye hithe
su1993 Well-known member May 6, 2011 2,168 850 113 පෘතුවිය Jul 15, 2011 #49 maxxaaa bandayak macho...thnx
bathalaya Well-known member Jan 9, 2010 4,143 431 83 ඇයි එන්නද? Jul 15, 2011 #50 මචන් මේක Java OS වලට සපෝට් කරන වර්ෂන් එකක් නැද්ද? රෙප්++
M@D$ Active member Jul 28, 2007 3,884 18 38 arehe! Jul 15, 2011 #53 Mage 4n eka iskoledi issuwa ekek.. TRC eken thamai hoyala dunne.. anthimata hora magema cls eke mage pitipasse inna eka dan ithin u hora kiyala ahu unata danne na wage innawa serama :/ Good post machan.. Rep+ Last edited: Jul 15, 2011
Mage 4n eka iskoledi issuwa ekek.. TRC eken thamai hoyala dunne.. anthimata hora magema cls eke mage pitipasse inna eka dan ithin u hora kiyala ahu unata danne na wage innawa serama :/ Good post machan.. Rep+
luksh Active member Jan 5, 2010 722 51 28 උඹෙ පුටුව යටබලපන Jul 17, 2011 #54 bathalaya said: මචන් මේක Java OS වලට සපෝට් කරන වර්ෂන් එකක් නැද්ද? රෙප්++ Click to expand... ලගදිම එලියට දායි JAVA support කරන්න
bathalaya said: මචන් මේක Java OS වලට සපෝට් කරන වර්ෂන් එකක් නැද්ද? රෙප්++ Click to expand... ලගදිම එලියට දායි JAVA support කරන්න