ඔයගේ Phone එක නැතිවෙයි කියල දුක් වෙන්න එපා මෙන&#

wasangaama

Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    මම ටෙස්ට් කරලා බලලා කියන්නම්...
    ඒත් මචන් ඔයාලා යුසර් ලොක් එක ඔන් කරල තියන්න එපා.. හොරා ඒපාර අන්ලොක් කරන්න දුන්නම ඔකත් යනවා Service Software එකෙන් Reset කරොත්..
     
    Last edited:

    M@D$

    Active member
  • Jul 28, 2007
    3,884
    18
    38
    arehe!
    Mage 4n eka iskoledi issuwa ekek.. TRC eken thamai hoyala dunne.. anthimata hora magema cls eke mage pitipasse inna eka :baffled: dan ithin u hora kiyala ahu unata danne na wage innawa serama :/ Good post machan.. Rep+
     
    Last edited: