ඔයාලගේ දේශප්‍රේමී පුකේ අමාරුව සනීපද?

Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
උබ හරක් පැටියෙක් කියල කවුරැත් දන්නව ඒක පෙන්නන්ඩ එපා හැම තැනම. :P:lol: තර්කයක් කරල තියෙන පෝස්ටි එකකට උත්තර දෙන්නෙ නැතුව, කුණු හරපෙන් බනින්නෙ කට උත්තර නැති උනාම :P:P නැතුව වෙන දේකට නෙමේ. :P උබට ‍සමිබන්ධන් එක්ක හොර ගිවුසමි ගහපු එකොගෙ ලොවන්ඩ ඔනේ නමි ලොවා ගනින්,ඒ එක්කම කොටින්ගෙත් ලොවාගනින්,අපිට කිසිම අවුලක් නැ. :yes::P

මම කියපුදේ තේරුම් ගං මෝඩියේ. ;)
සම්බන්ධන් උඹේ අම්මත් එක්ක බුදියගත්තට මට ඇත් පු% අමාරුවක් නෑ.:) ඔනෙ වේ$ බල්ලෙක් ඕනෙ ගිවිසුමක් ගැහුවට මට කමක නෑ.:) මම කොහෙද බත් හරකෝ රනිල් හොඳයි මහින්දව පන්නලා ඌව රජ කරවන්න ඕනෙ කිවුවෙ හරකො? :) තවලං වස්සො තෝ රටට හෙන ගැහුවත් මහින්දගෙ ලොවන්නෙ මහින්ද උඹේ අම්මගෙ අනියම් සැමියා හින්දද? :)
තව ලොවපිය උගෙ තොට ඇට නැති සවු ලොරි ලෝඩ් හම්බවෙයි උඹෙ අම්ම එකක් බුදියන මහින්ද ඇතුලු වේ$ බල්ලො ඔක්කොගෙන්ම.

වලත්ත බූරු අමන තොපි වගේ හරක් ඉන්නකං රට සදා සොත්ති තමා. නොදකිං :)

ප.ලි- කෝ බං බොල වස්සො තෝ ඉදිරිපත් කරපු මහා ලොකු තර්ක? අමනකම වැඩිය පෙන්නන්න එපා මහින්දට සොට් එක හම්බවෙන්න වැඩි කාලයක් යන්නෙ නෑ මචං. ඒ එක්කම උඹටත් බබා හම්බවෙයි දැට්ස් ෆෝ ෂුවර් ගොං නාම්බො :)
 
Last edited:

u.saradiyel

Well-known member
  • Jul 23, 2011
    5,038
    2,143
    113
    EARTH
    rabutonnnnnnnnn ehenam horatama ambassadooooooooooooorayek wenna yanne nada?
    එල්.ටී.ටී.ඊ. සංවිධානයට වුවමනා ආයුධ අධිතාක්ෂණික සන්නිවේදන උපකරණ හා ගුවන් යානා අමතර කොටස් යනාදිය ශ්‍රී ලංකා රජයේ (එක්සත් ජාතික පක්ෂ ආණ්ඩුව) අනුග්‍රහය මත ගෙන්වා ගැනීමට ඉඩ සැලසිණ. ඒ භාණ්ඩ රේගුවේදී පරික්ෂා කිරීමට වත් ඉඩක් නොලැබිණ.
     

    oliver twist

    Member
    Feb 18, 2012
    31
    4
    0
    මහින්ද කියන්නෙ අසාරථක පාලකයෙක්. හමුදා පති වරුනගෙ දක්ෂතාවයන් තමන්ගෙ නමට බැරකරගෙන මාධ්‍ය වලින් පිම්බපු මොඩ නාකයෙක්. එයා අද රට කාබාසිනියා කරනවා.
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    මහින්ද කියන්නෙ අසාරථක පාලකයෙක්. හමුදා පති වරුනගෙ දක්ෂතාවයන් තමන්ගෙ නමට බැරකරගෙන මාධ්‍ය වලින් පිම්බපු මොඩ නාකයෙක්. එයා අද රට කාබාසිනියා කරනවා.

    raniltath wada asrthaka nayakayekda? :baffled:
     

    oliver twist

    Member
    Feb 18, 2012
    31
    4
    0
    raniltath wada asrthaka nayakayekda? :baffled:

    මොඩයා! රනිල් අපිට වැඩක් නැහැ. පම්පොරි ගහපු අසියාවෙ ආස්චර්්‍ය කරනවා කියපු මහරජතුමාගෙ කෙරුවාන් කෝ ප*.?
     

    u.saradiyel

    Well-known member
  • Jul 23, 2011
    5,038
    2,143
    113
    EARTH
    මොඩයා! රනිල් අපිට වැඩක් නැහැ. පම්පොරි ගහපු අසියාවෙ ආස්චර්්‍ය කරනවා කියපු මහරජතුමාගෙ කෙරුවාන් කෝ ප*.?

    rabutonmada ban me????????
    amu sinhalamane???????
    muuuutath ambassss ekak deida?
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    රනිල් ගේ ආර්ථික දැක්ම හොඳය්


    mokkadda... ara linde wathuratath tax gahanna giya regaining Sri Lanka ekada?

    මොඩයා! රනිල් අපිට වැඩක් නැහැ. පම්පොරි ගහපු අසියාවෙ ආස්චර්්‍ය කරනවා කියපු මහරජතුමාගෙ කෙරුවාන් කෝ ප*.?

    ai yako.......... yudde ewara kala......... express way eka haduwa............ pathale nathatama nathikala........... parawal godak carpet kala.......... car race thibba........... :cool:
     

    KMLWL

    Member
    Jan 8, 2012
    154
    16
    0
    Outside SL
    මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ ආණ්ඩුවට කිසිම ආර්ථික දැක්මක් නෙති හින්දය්, අනිත් අතින් බැලුවම දූෂණය සහ නාස්තිය ඉහ වහ ගිහින්. එක project එකකට estimate කරන මුදල වගේ 10 ගුණයක් අන්තිමට යනවා පවුලේ කට්ටිය ගසා කවට පස්සේ. ඉතින් ඕවට ගන්නෙත්, china වලින් නයට, ඉතින් ඕවත් ගෙවන්න ඕන නේ කවද හරි?

    මේ projects කරන්න පුළුවන්, ගසා කෑම නැත්තන්. හෙබෙය් ඉතින් එතකොට හෙන්චය්යන්ට අමාත්‍යංශ වල පෝස්ට්ස් දෙන්න හම්බ වෙන්නේ නෑ. අන්තිමට කරන්නේ මොකද්ද, ඒ අලාබයත් මිනිස්සුන්ට pass කරන එකය්
     

    u.saradiyel

    Well-known member
  • Jul 23, 2011
    5,038
    2,143
    113
    EARTH
    මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ ආණ්ඩුවට කිසිම ආර්ථික දැක්මක් නෙති හින්දය්, අනිත් අතින් බැලුවම දූෂණය සහ නාස්තිය ඉහ වහ ගිහින්. එක project එකකට estimate කරන මුදල වගේ 10 ගුණයක් අන්තිමට යනවා පවුලේ කට්ටිය ගසා කවට පස්සේ. ඉතින් ඕවට ගන්නෙත්, china වලින් නයට, ඉතින් ඕවත් ගෙවන්න ඕන නේ කවද හරි?

    මේ projects කරන්න පුළුවන්, ගසා කෑම නැත්තන්. හෙබෙය් ඉතින් එතකොට හෙන්චය්යන්ට අමාත්‍යංශ වල පෝස්ට්ස් දෙන්න හම්බ වෙන්නේ නෑ. අන්තිමට කරන්නේ මොකද්ද, ඒ අලාබයත් මිනිස්සුන්ට pass කරන එකය්

    kathawe aththak thiyenawa ban.kauru balaye hitiyath api hansi.un godane.aneda kiyanne?
     

    elakiri119

    Member
    Jan 20, 2010
    1,034
    124
    0
    429676_324581474243610_319459578089133_851323_209140288_n.jpg
    :yes::yes::yes:
     

    rabuton

    Banned
    Feb 8, 2012
    372
    66
    0
    මේකේ ඉන්න කීපදෙනෙකුට තවම පුකේ අමාරුව තියෙනවා වගේ. ඒක නැති කරන්න තව මාස කීපයක් තව ටිකක් රජාට කොරන්න දෙන්නම වෙනවා.
    :lol::lol:
    :lol::lol:
     

    oliver twist

    Member
    Feb 18, 2012
    31
    4
    0
    kathawe aththak thiyenawa ban.kauru balaye hitiyath api hansi.un godane.aneda kiyanne?

    කව්රු ආවත් මරනවා,හොරකම් කරනවා උබලාවගෙ පො*නයො කියන්නෙ දැනට ඉන්න එකාගෙ කප්පරක් වැරදි වහගන්නනෙ. අඩුම තරමෙ මහාරජා බලයට ආවාහාම මෙහෙම කරයි කියලා අපි නම් හිතුවෙ නැහැ කිව්වනම් දැනට හරි වැටහිලා ඉන්න එකෙක් කියලා කියතැහැකි.උබෙ පව්ලටම ඇරියත් උබලාගෙ පු* අමාරුව නම් හොද වෙන්නෙ නැහැ.