strain eka anuwa tama. but basic itin uba happy mood enwa. melo wenwa, badagini wenwa. hina yanawa. nidi matha enawa. a wagema full hype wennath puluwan, horny wennath puluwan. oya hema ekama wela tynwa. bud eken bud ekata strain eka anuwa ena affect eka wenas. lankawe nam 90% gonnu hithan ine weed kiynne KG mala jarawa kiyala. and weed walin wenne ara KG walin ena mastha baaladu dodhu nidi math feeling eka witarai kiyala. hoda bud ekak gahala kema tikak kaala balapan rasa nahara pina yai. sinduwak ahapan film ekak balapan ethkota athal eke terei. weed walata nam addct wenne na. smoke karanna kamathi nathnam itin edibles tynwa ona taram. brownies wage bake karala kaala baluwa nam hodata wadila idi peya 4-5 wage. hodata daala bake kara nam
paawena chil ekak witarak neme bn weed walin wene. aththatama dukai lankawe unta hari haman bud ekak ghna nathi ekata. tiyena baduth bud eka ekak 7-8K wage wenwa 1g. itin weeed scn eke inna ekek arenna oya 500 KG kaali gahagha inna ewun 7000-8000 deela hoda bud ekak ganne na ne joint 7-8 gahanna. eheama karala baluwa nam terei capa. strain anuwa kochara creative wunath wenna puluwanda kiyala. indica strain /cbd wadi ewage tama chill gathiya lazy gathiya enne. lankawe local weed walinuth oka tma wadiyen wenne. badagini wena eka nam kohoamth wenwa. ninda yanne nathi awul tiyena ayata ehema a wage strain ekak hodai.
ice gahana kudu gahana ewun hoyanna epa bn. and oya llawyers la doctors la wena hoda hoda job kiyla lankawe pili ganna godak ewa karana kello kollo degolloma inwa party bassama mandy/ pop daana. C line ekak adina ona taram un. godak minissu hithnwa wage drugs ganne kuddo witarai. drugs gnna un rasthiyaaadu karayo wage kiwata ehema na. lankawe dan nam gen z and wena podi un ona taram owa krnwa. habai godak un ewa gena educated. hariyata karanwa. eka eka athakin hodai. addct wela kelawagena inna ewun adui. LSD wage try karnwa nam kalin karala exprnce tiyena yaluwek laga tiyan karapan. eke ena trip eka thaniyen handle karnna ba 2-3 parak try karala exprnce eka ganna kan. C, mandy wage nam itin awulak na. habai heart issues tynwa nam parissamen. mandy / pop daanwa nam wathura bonna amathaka karanna epa. thibaha enne na but wathura beepan. wadiyen wathura bonnath epa . gaanata.
**uba lankawe neme neda inne? aye weed try krnwa nam hoyagnin girl scout cookies, white widow wage strain ekak. a dekama hodai. and wedding cake strain ekath hodatama hodai.
mea set eka balala hoyagena ghala balapan sativa strains tikak. thc wadi. ethkota chill athal ekata wada hoda athal ekak set wei.
https://www.leafly.com/strains/lists/category/sativa
------
Post added on Sep 22, 2025 at 2:14 AM