The experienced last only about a minute or two. The most intense high. You feel nothing your body and lose the sense dimensionsHow was the experience?
Scopolamine
ADHD නෑ වගේ. සෑහෙන කෝඩින් වැඩ ප්රමානයක් කරා. බඩු බැහැලා නිදාගෙන නැගිටිද්දි හරි අමාරුයි. කැරිම අලුත් අදහස් එනවා. talkative වෙනවා. agressive නන් නෑ. මට නන් auto දත්මිටි කැවෙනවා දිව ඉදිමෙනවා ඒ හින්දා දවස් දෙක්කට වගේ පස්සෙකොහොමද දැනෙන්නේ?
Yako tho merei yako owa gahalaඅලුත් එක්ස්පිරියන්ස් එකක් Clonazolam ගැහුවා. Blade එකෙන් කෑල්ලක විතර ප්රමාණයක් අරං දිව යට තිබ්බ පණ්ඩිතයා වගෙ Rohypnol 1MG දාලත් කෙලින් ඉන්න නිසා. Blackout උනා විනාඩි 10යෙන් වගේ. පැය 5කට විතර පස්සෙ ඇහැරුණා දිව කට වේලිලා. Hangover ගතියක් තිබ්බ. මැරිලා නැගිට්ටා වගේ.
ඊට පස්සෙ Blade එකෙන් කෑල්ලක විතර ප්රමානයක් අරං ඒක 5කට කඩලා Caffeine 100MG එක්ක කලවන් කරලා බිවුවා ටික ටික. ගහපු හොඳම Triazolobenzodiazepine එක. මාරම Euphoric. Triazolam/ Amobarbital/ Heroin පරාදයි.
වරම් 3ක් ලැබුනොත් අනිවා ඉල්ලන්නෙ A Bottomless Pit Of Clonazolam + Nicomorphine or Dihydroheroin + Methylphenidate.![]()
එහෙම මැරෙන්නෙ නැහැ බං. OD වෙලා නං තියෙනවා මීට පෙර. Clonazolam වල Potency එක ගැන හොයලා බලන්න බැරි උනා බොන්න කලින් ඒකයි ප්රශ්නය වුණේ. අනික මේවා එක දිගට ගහලා වැඩක් නැහැ Tolerance එනවා. අනික බර වැඩ කරන්න ඕනෙ. මම Nicomorphine පාරක් එහෙම ගහන්නෙ වැඩ කරලා. ගේ හදන්න බ්ලොක් ගල් ගෙනාවත් මම තනියම අදින්නෙ. Endorphins Balance කරගෙන පාවිච්චි කරන්න ඕනෙ. නැතුව ඇදේ දිගා වෙලා කාගෙන් හරි සල්ලි ඉල්ලං බඩු ගහලා බුදියන් හිට්යොත් වැඩේ වරදිනවා. කාටවත් Drugs ගන්න කියනවා නෙවේ.Yako tho merei yako owa gahala