ඔයාල පාවිච්චි කරන ස්මාට් දුරකථනයෙ මෙහෙයු

Oyala pawichchi karana SmartPhone eke OS eka

  • iOS

    Votes: 5 10.9%
  • Android

    Votes: 28 60.9%
  • Symbine

    Votes: 5 10.9%
  • Windows

    Votes: 2 4.3%
  • Blackberry

    Votes: 1 2.2%
  • Plum

    Votes: 0 0.0%
  • Others

    Votes: 5 10.9%

  • Total voters
    46

WwW.lk

Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    ඔයාල පාවිච්චි කරන ස්මාට් දුරකථනයෙ මෙහෙයු

    Oyala pawichchi karana smart phone eke OS ekata podi tic ekak danna,thawa deyak oyala pawichchi karana phone eke model number eka thread eke post ekak danna,WIFI,Blutooth wireless data transfer monawada thiyenne kiyalath kiyanna :) puluwannam gsmarena eken oyalage phone eke link eka danna anikwa bayinam model ekath ekka (hudhek athal thread ekak kara noganna:))​
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Wild-EYE

    chathupatiya

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    10,578
    3,118
    113
    ලොකෙන් උතුම් රටේ
    LG GW300 - Java MIDP 2

    LG-GW300-1-tm.jpg


    Sony Ericsson K810i - Sony Ericsson Java - Platform 7 (Java ME)

    150px-Sony_Ericsson_K810i_front.jpg