ඔයාල පාවිච්චි කරන ස්මාට් දුරකථනයෙ මෙහෙයු
Oyala pawichchi karana smart phone eke OS ekata podi tic ekak danna,thawa deyak oyala pawichchi karana phone eke model number eka thread eke post ekak danna,WIFI,Blutooth wireless data transfer monawada thiyenne kiyalath kiyanna
puluwannam gsmarena eken oyalage phone eke link eka danna anikwa bayinam model ekath ekka (hudhek athal thread ekak kara noganna
)
puluwannam gsmarena eken oyalage phone eke link eka danna anikwa bayinam model ekath ekka (hudhek athal thread ekak kara noganna
)
Last edited:
gama kala needa dan edit karannath bane neda ban sory wenna one 

