ඔයා මුලින්ම ආදරේ කරපු ගෑණු ළමයගෙ නම මොකක්&#350

Thunderbolt

Active member
  • Jul 16, 2014
    819
    54
    28
    ප්‍රථම ආදරේ අනන්ත සිහින ලෝකයක්... එත් මටත් ඉතින් බඩු බනිස් වුනා.. දැන් ඒ වුනාට ඒකි දුක් වෙනවා කියල ආරංචි,but මට කරන්න දෙයක් නෑ.
    ඒකිට වඩා වැඩිමල් කඳ පණුවෙක් ගෙදරින් හොයල කියල ආරංචි. මට ඕකුන් දෙන්න හම්බ වුන දාට මම ඕකට අන්කල් කියල කතා කරනකන් මට ඉවසිල්ලක් නෑ...
    නම මොකක්ද මචෝ? :) හී හී :D උඹ එල පොරක්නෙ බන් :D :D ;)
     

    Thunderbolt

    Active member
  • Jul 16, 2014
    819
    54
    28
    ඒ පඳුරු වේ*ගේ නම නම් මැරෙනකම්ම මගේ කටින් කියන්නේ නෑ........!!!!

    බලන බලන අත ඉන්නෙ වේ*යොනේ බන්? :oo: :oo:බීන් සහෘදයා වගේ අවසාන පාරට කියමු මචන් :yes: :)
     

    Lin baanaa

    Well-known member
  • Sep 5, 2014
    306
    290
    63
    නම මොකක්ද මචෝ? :) හී හී :D උඹ එල පොරක්නෙ බන් :D :D ;)

    නම කියන්න බෑ බන්.සදාචාර විරොදී වෙනවා.මොනවා උනත් මුල්ම පෙමනේ.. දැන් කඳ පණුවෙක් ගේ උනාට.ඕකිට හොඳ වැඩේ.
     

    Thunderbolt

    Active member
  • Jul 16, 2014
    819
    54
    28
    නම කියන්න බෑ බන්.සදාචාර විරොදී වෙනවා.මොනවා උනත් මුල්ම පෙමනේ.. දැන් කඳ පණුවෙක් ගේ උනාට.ඕකිට හොඳ වැඩේ.

    එකත් ඇත්ත.. :yes: ලව් එක බ්‍රේක් වුනේ කොහොමද බන්?
     

    Bandi Putha

    Member
    Sep 30, 2014
    303
    34
    0
    :love: sumudu, piyumi,yasoja.madhuka,chandhi,gayathree,

    :love::love::love: Nilupul,sajeeka,



    :love::love::love::love: shashi,Dilusha,chalindra:love::love::love:

    dan nam ithin ekama ekayi... eke nama kiyanna baa.. eka mama banda.. thama oya kiwwa ewaye opa dupa tika fb eke balanawa.:P
     

    Lin baanaa

    Well-known member
  • Sep 5, 2014
    306
    290
    63
    එකත් ඇත්ත.. :yes: ලව් එක බ්‍රේක් වුනේ කොහොමද බන්?

    කෙටියෙන් කියන්නම් කතාවේ හරය විතරක්... බහුතරයක් කෙල්ලෝ love කරනකොට උන්ගේ හිතේ වෙනම තව පාලක පරීක්ෂණයක් තියෙනවා.ඒ කියන්නේ love කරන කොල්ල තවත් කොල්ලෙක් එක්ක හිතෙන නිතරම සසදනවා.එතැනදී දිනන්නේ love කරන එකානම් ඌ ගොඩ.නැත්තම් කෙල්ල හිමිට කට්ට තියල මාරු වෙලා තවත් හොඳ කොල්ලෙක් හොයනවා.හොඳ කියන්නේ ඉස්කෝලේ යන කෙල්ලෝ බලන්නේ අනාගතේ හොඳ තත්වෙකට එන කොල්ලෙක්ව.ඉස්කෝලේ යනකාලේ දීප්තිමත් චරිත පහුකාලිනව කෙලවෙනවා.බුකවගෙන හිටපු උන් රජ වෙනවා.

    මමත් බුකවගෙන, දෙන දෙයක් කාල වෙන දෙයක් බලාගෙන හිටිය එකෙක්.ඉතින් අර මම කිවුව විදියට සසදනකොට කෙල්ලගෙන් මට ලැබුනේ අඩු ලකුණු.හැබැයි මට වැරදුන එක තැනක් තිවුනා.මම ඒකිව විස්වාස කරා.මාව හොඳට ඇන්දූවා කියලත් වෙලාවකට මට හිතෙනවා.අවුරුදු කිහිපයක් මම හිතින් LOVE කරා.කාලෙකට පස්සේ මට කතා කරා.ගොඩක් හොඳට.එහෙම ඉඳල මගෙන් කොල්ලෙක් ගෙන විස්ටර ඇහුව.බලනකොට මට කතා කරලා තියෙන්නේ උගේ විස්තර අහගන්න.

    එදා කොකාගේ වාරේ,,අද තිත්තයට ඇවිල්ල.ලෝක ස්වබාවය වෙන්න ඇති.දෙන එයා දුක් වෙනවා හිතින්.මම ෆුල් ආතල් එකේ මගේ නංගි පැටිය එක්ක ඉන්නවා.දිග කතාවක්.බොහොම ටිකයි ඔතන තියෙන්නේ.ඕක මම දවසක දාන්නම් full Storya.
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    අපෝ මං ඒ පරට්ට වේසිගෙ නම මතක් කරන්නවත් කැමති නෑ..:angry:
    දැන් යාලුවෙලා ඉන්න කෙනාගෙ නම කියන්නම්..:love:
    මහේෂි..:yes:

    මහේෂි? මට ඒක කියන කොට මතක් වුනේ මහේෂ් වල්තරයව. :rofl:
     

    Thunderbolt

    Active member
  • Jul 16, 2014
    819
    54
    28
    :love: sumudu, piyumi,yasoja.madhuka,chandhi,gayathree,

    :love::love::love: Nilupul,sajeeka,



    :love::love::love::love: shashi,Dilusha,chalindra:love::love::love:

    dan nam ithin ekama ekayi... eke nama kiyanna baa.. eka mama banda.. thama oya kiwwa ewaye opa dupa tika fb eke balanawa.:P

    ade bagayak withara roo rajinawarui niliyongei nam ne bn :oo: :oo:
     

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    ඉමාලි

    මම trinity එයා හිල්වූඩ් ගියේ..eskole යන කාලේ යාලු උනේ.මගේ වැරදි නිසා එයා වෙන කෙනක් marry කලා...මම දැන් ලොකු ජොබ් 1ක් කරන..හොද taththweka ඉන්න කෙනක්..ath මොන දේ ලැබුනත් මට ayawa අමටක කරන්න බැහැ..අයෙත් මම marry කරන්නේ නැහැ කියලා හිත ගත්තා