නම මොකක්ද මචෝ?ප්රථම ආදරේ අනන්ත සිහින ලෝකයක්... එත් මටත් ඉතින් බඩු බනිස් වුනා.. දැන් ඒ වුනාට ඒකි දුක් වෙනවා කියල ආරංචි,but මට කරන්න දෙයක් නෑ.
ඒකිට වඩා වැඩිමල් කඳ පණුවෙක් ගෙදරින් හොයල කියල ආරංචි. මට ඕකුන් දෙන්න හම්බ වුන දාට මම ඕකට අන්කල් කියල කතා කරනකන් මට ඉවසිල්ලක් නෑ...
හී හී
උඹ එල පොරක්නෙ බන්

ඒ පඳුරු වේ*ගේ නම නම් මැරෙනකම්ම මගේ කටින් කියන්නේ නෑ........!!!!
බීන් සහෘදයා වගේ අවසාන පාරට කියමු මචන්

නම මොකක්ද මචෝ?හී හී
උඹ එල පොරක්නෙ බන්
![]()
![]()
![]()
නම කියන්න බෑ බන්.සදාචාර විරොදී වෙනවා.මොනවා උනත් මුල්ම පෙමනේ.. දැන් කඳ පණුවෙක් ගේ උනාට.ඕකිට හොඳ වැඩේ.
ලව් එක බ්රේක් වුනේ කොහොමද බන්?awrudu dekatath wadiya thibila neh?Samanmali
2007.05.31 - 2009.08.02
Me maase 31 onna eki marry karanawa kiyala wedding card ekath deela giya![]()
sirawata breakup wune mona welada ban? 
එකත් ඇත්ත..ලව් එක බ්රේක් වුනේ කොහොමද බන්?
Mega Storyak...

awrudu dekatath wadiya thibila neh?sirawata breakup wune mona welada ban?
![]()
sumudu, piyumi,yasoja.madhuka,chandhi,gayathree,

Nilupul,sajeeka,


shashi,Dilusha,chalindra



එකත් ඇත්ත..ලව් එක බ්රේක් වුනේ කොහොමද බන්?
අපෝ මං ඒ පරට්ට වේසිගෙ නම මතක් කරන්නවත් කැමති නෑ..
දැන් යාලුවෙලා ඉන්න කෙනාගෙ නම කියන්නම්..
මහේෂි..

nama dan naha machan
mokada ekita love kiyala kiya ganna bari una...![]()

sumudu, piyumi,yasoja.madhuka,chandhi,gayathree,
Nilupul,sajeeka,
shashi,Dilusha,chalindra
dan nam ithin ekama ekayi... eke nama kiyanna baa.. eka mama banda.. thama oya kiwwa ewaye opa dupa tika fb eke balanawa.![]()
