මචන් ලංකාවේ ගොඩාක් අයට මෙ වගේ රටවල Professional ජොබ් නැහැ කියන්නේ ඇත්තක්ද?
මම අසාවෙන් ඉන්නවා ඔස්ත්රලියා, කැනඩා, න්වසිලන්තයට හරි යන්න මගේ මස්සිනාත් ඔසිවල ඉන්නේ ...
හැබැයි සමහර අය කියනවා නේද එහේ සුදුහමට පොඩ්ඩක් තැනතියෙනවා කියලා? එක ඇත්තක් ද?
true to some extent. Mehe local experience thiyenawada ahanawa jobs hoyanakota. Matath honda kattak kanna una pro job ekak set karaganna ausi projects sl indeddi karalath. Mehe inna un kiyana surangana katha gediya pitin gilinna epa bro. Thama nt married nam singa pala technical jobs IT wage eewata. Neththan aussie hondai overall.
Qualifications walata witharak 20% wage honda jobs set wenne. Internal contacts/references walata ithuru jobs set wenne. Ewilla 1 month walin wageema 1yr unath yanna puluwan gelapena professional job ekak set wenna. Ethakan casual jobs karanna wenawa. Mokada lankaawe salli walin mehe survive wenna balana eka mooda wedak wiyadam wala hetiyata.
Okkotama wada mathaka thiyaganin machan mehe ena eke ups and downs thiyenawa. Hadissiyakata gedara yanna ehema amarui. Lankaawa wage nehe itin. IT walata wagenam singa pala. Lankawata ennath leesi.