ඔස්ට්‍රේලියාවට Skilled Migration ගැන කෙටි හැදින්වීමක්

SatS

Member
Feb 26, 2015
78
14
0
මචන් ලංකාවේ ගොඩාක් අයට මෙ වගේ රටවල Professional ජොබ් නැහැ කියන්නේ ඇත්තක්ද?

මම අසාවෙන් ඉන්නවා ඔස්ත්‍රලියා, කැනඩා, න්වසිලන්තයට හරි යන්න මගේ මස්සිනාත් ඔසිවල ඉන්නේ ...

හැබැයි සමහර අය කියනවා නේද එහේ සුදුහමට පොඩ්ඩක් තැනතියෙනවා කියලා? එක ඇත්තක් ද?

oya seens ekanam thiyenawa kiyala mamath ahala thiyenawa.

btw mata hithena widihata PR ganna Aus lesi NZ ta wada. but, student visa NZ lesi.
 

geek_putha

Member
May 9, 2015
86
2
0
mama NSW state sponsor damma machan March 3rd.. thama kisima saddayak nahane ban.man kelinma site eken thaniyama damme..mama Computer networks walin ACS eka gaththa.Professional year ekath thiyanawa.total marks with State 60.wade goda yaida ban

machan mokakda State sponsor kiyanne?normal PR daana eka neweida?
 

SatS

Member
Feb 26, 2015
78
14
0
machan mokakda State sponsor kiyanne?normal PR daana eka neweida?

Normal PR ekata wada tikak wenas. ubata normal PR apply karanna lakunu 5k madinam state ekakin nomination ekak illanna puluwan. un ubawa ganna kamathinam ubata e lakunu 5 labenawa. eta passe PR labenmawa. habai uba mul awurudu deka ubawa nominate karapu state eke inna ona
 

hackerj

Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    මචන් ලංකාවේ ගොඩාක් අයට මෙ වගේ රටවල Professional ජොබ් නැහැ කියන්නේ ඇත්තක්ද?

    මම අසාවෙන් ඉන්නවා ඔස්ත්‍රලියා, කැනඩා, න්වසිලන්තයට හරි යන්න මගේ මස්සිනාත් ඔසිවල ඉන්නේ ...

    හැබැයි සමහර අය කියනවා නේද එහේ සුදුහමට පොඩ්ඩක් තැනතියෙනවා කියලා? එක ඇත්තක් ද?
    true to some extent. Mehe local experience thiyenawada ahanawa jobs hoyanakota. Matath honda kattak kanna una pro job ekak set karaganna ausi projects sl indeddi karalath. Mehe inna un kiyana surangana katha gediya pitin gilinna epa bro. Thama nt married nam singa pala technical jobs IT wage eewata. Neththan aussie hondai overall.

    Qualifications walata witharak 20% wage honda jobs set wenne. Internal contacts/references walata ithuru jobs set wenne. Ewilla 1 month walin wageema 1yr unath yanna puluwan gelapena professional job ekak set wenna. Ethakan casual jobs karanna wenawa. Mokada lankaawe salli walin mehe survive wenna balana eka mooda wedak wiyadam wala hetiyata.

    Okkotama wada mathaka thiyaganin machan mehe ena eke ups and downs thiyenawa. Hadissiyakata gedara yanna ehema amarui. Lankaawa wage nehe itin. IT walata wagenam singa pala. Lankawata ennath leesi.
     
    Last edited:

    Codebuwa

    Member
    May 20, 2015
    255
    5
    0
    true to some extent. Mehe local experience thiyenawada ahanawa jobs hoyanakota. Matath honda kattak kanna una pro job ekak set karaganna ausi projects sl indeddi karalath. Mehe inna un kiyana surangana katha gediya pitin gilinna epa bro. Thama nt married nam singa pala technical jobs IT wage eewata. Neththan aussie hondai overall.

    Qualifications walata witharak 20% wage honda jobs set wenne. Internal contacts/references walata ithuru jobs set wenne. Ewilla 1 month walin wageema 1yr unath yanna puluwan gelapena professional job ekak set wenna. Ethakan casual jobs karanna wenawa. Mokada lankaawe salli walin mehe survive wenna balana eka mooda wedak wiyadam wala hetiyata.

    Okkotama wada mathaka thiyaganin machan mehe ena eke ups and downs thiyenawa. Hadissiyakata gedara yanna ehema amarui. Lankaawa wage nehe itin. IT walata wagenam singa pala. Lankawata ennath leesi.

    machan matath oka gana poddak danagann ona.mamath danata ausi projects karanawa freelance.singa wala IT jobs set karaganna lesida ban?mama godak inne QA side eke.jobs nan mama dakala thiyenawa thiyenawa.kohomada set karaganne?naththan ausi pr daala enna ona:nerd:
     

    Mayaratne

    Well-known member
  • Nov 24, 2014
    3,509
    344
    83
    true to some extent. Mehe local experience thiyenawada ahanawa jobs hoyanakota. Matath honda kattak kanna una pro job ekak set karaganna ausi projects sl indeddi karalath. Mehe inna un kiyana surangana katha gediya pitin gilinna epa bro. Thama nt married nam singa pala technical jobs IT wage eewata. Neththan aussie hondai overall.

    Qualifications walata witharak 20% wage honda jobs set wenne. Internal contacts/references walata ithuru jobs set wenne. Ewilla 1 month walin wageema 1yr unath yanna puluwan gelapena professional job ekak set wenna. Ethakan casual jobs karanna wenawa. Mokada lankaawe salli walin mehe survive wenna balana eka mooda wedak wiyadam wala hetiyata.

    Okkotama wada mathaka thiyaganin machan mehe ena eke ups and downs thiyenawa. Hadissiyakata gedara yanna ehema amarui. Lankaawa wage nehe itin. IT walata wagenam singa pala. Lankawata ennath leesi.

    thanks for the explanation mchan
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    machan matath oka gana poddak danagann ona.mamath danata ausi projects karanawa freelance.singa wala IT jobs set karaganna lesida ban?mama godak inne QA side eke.jobs nan mama dakala thiyenawa thiyenawa.kohomada set karaganne?naththan ausi pr daala enna ona:nerd:

    singa giyapu godak ayata jobs set una within 1 month. bt degree ekak oona and experience oona. yaaluwo ehema innawanam leesi. freelance karala aussie enna epa. singa gihin exp hadagena mehe enna leesi. ehema aapu aya innawa.
     

    Codebuwa

    Member
    May 20, 2015
    255
    5
    0
    singa giyapu godak ayata jobs set una within 1 month. bt degree ekak oona and experience oona. yaaluwo ehema innawanam leesi. freelance karala aussie enna epa. singa gihin exp hadagena mehe enna leesi. ehema aapu aya innawa.

    ela machan:)ai freelance karala ausi yanna epa kiwwe?mama fulltime job ekak karana gaman machan ausi projects karanawa ehe contacts tikak hadaganna.ewagen wath barida job set karaganna machan
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    ela machan:)ai freelance karala ausi yanna epa kiwwe?mama fulltime job ekak karana gaman machan ausi projects karanawa ehe contacts tikak hadaganna.ewagen wath barida job set karaganna machan

    Macha freelance wenai contacts wenai. contacts thiyenawanam eewagen jobak set karaganna try karapan. umbata mehe ennama oonanam refereesla widihata denata aussie wala company ekaka manager kenek wage(umbe projects wala buyer) set karaganna puluwannam goda.

    freelance karala enna epa kiwwe godak welaawata projects yanne individual to individual basis eken nisa. ethakota reference ganna umbe project eka gaththa manussayawa trace karanna and uge credibility gena prashna ena nisa company ekak novi individual kenek unoth.

    den umba mehe enawanam apply karanna yanne mona visa ekatada? Anith de thamai umba experience ACS evaluate karaganne kohomada kiyala mata pehedili nehe. ACS ekata email ekak daala ahapan freelance aya evaluate karana procedure eka gena ahala.
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    Machn What will hapen in case my occupation not in the LIST ? cant i apply ? my Brother has TR so any exemptions

    ethakota poddak amarui. ekko umbata liyum hadaganna wenawa. neththan mehe masters ekakata wage waren. eeta passe mehe work karanna hambenawa degree eka iwara unahama 2yrs da koheda. ee athara PR apply karanna chance ekak thiyenawa.

    Agent kenek hambela possibility eka ahapan. Ehema ehuwata witharak salli ganne nehe. bortherta umbata sponsor karanna puluwanda not sure. eewa forum eke wena kenek kiyai godak durata.
     

    sudaspc

    Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    ethakota poddak amarui. ekko umbata liyum hadaganna wenawa. neththan mehe masters ekakata wage waren. eeta passe mehe work karanna hambenawa degree eka iwara unahama 2yrs da koheda. ee athara PR apply karanna chance ekak thiyenawa.

    Agent kenek hambela possibility eka ahapan. Ehema ehuwata witharak salli ganne nehe. bortherta umbata sponsor karanna puluwanda not sure. eewa forum eke wena kenek kiyai godak durata.

    thnxxx machn... anika mata working experince hadaganna puluwan ,, lankawe thiyena lokuma international school ekakin .. eka awulak weida ,,
     

    Codebuwa

    Member
    May 20, 2015
    255
    5
    0
    Macha freelance wenai contacts wenai. contacts thiyenawanam eewagen jobak set karaganna try karapan. umbata mehe ennama oonanam refereesla widihata denata aussie wala company ekaka manager kenek wage(umbe projects wala buyer) set karaganna puluwannam goda.

    freelance karala enna epa kiwwe godak welaawata projects yanne individual to individual basis eken nisa. ethakota reference ganna umbe project eka gaththa manussayawa trace karanna and uge credibility gena prashna ena nisa company ekak novi individual kenek unoth.

    den umba mehe enawanam apply karanna yanne mona visa ekatada? Anith de thamai umba experience ACS evaluate karaganne kohomada kiyala mata pehedili nehe. ACS ekata email ekak daala ahapan freelance aya evaluate karana procedure eka gena ahala.

    ela machan.mata machan degree ekak thiyenawa with 3+ years exp.QA side eke inne.poddak baluwe try karanna kiyala;)
     

    Codebuwa

    Member
    May 20, 2015
    255
    5
    0
    ethakota poddak amarui. ekko umbata liyum hadaganna wenawa. neththan mehe masters ekakata wage waren. eeta passe mehe work karanna hambenawa degree eka iwara unahama 2yrs da koheda. ee athara PR apply karanna chance ekak thiyenawa.

    Agent kenek hambela possibility eka ahapan. Ehema ehuwata witharak salli ganne nehe. bortherta umbata sponsor karanna puluwanda not sure. eewa forum eke wena kenek kiyai godak durata.

    machan matath poddak me seen ekak danaganna ona masters gana.dan masters karanna awoth work karanna hambawenne normal student visa ekakata set wena hours gaanada naththan eeta wada wadida?full-time job ekak karanna puluwanda?masters lectures thiyenne weekends walane godak welawata?