ඔස්ට්‍රේලියාවට Skilled Migration ගැන කෙටි හැදින්වීමක්

sudaspc

Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    machan matath poddak me seen ekak danaganna ona masters gana.dan masters karanna awoth work karanna hambawenne normal student visa ekakata set wena hours gaanada naththan eeta wada wadida?full-time job ekak karanna puluwanda?masters lectures thiyenne weekends walane godak welawata?


    nee machn ,, apey ayiyaa masters kala.. u kiyanawa , godak welawata hamadama wage lectures nee kiyala,, sometimes 2 days per week wage ... eka amaru neelu
     

    Codebuwa

    Member
    May 20, 2015
    255
    5
    0
    nee machn ,, apey ayiyaa masters kala.. u kiyanawa , godak welawata hamadama wage lectures nee kiyala,, sometimes 2 days per week wage ... eka amaru neelu

    ok machan.aiya technical side eke masters ekakda kale machan?mokada samahara welwata management side eke masters wala nan echchara awulak naha ekai.
     

    sudaspc

    Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    ok machan.aiya technical side eke masters ekakda kale machan?mokada samahara welwata management side eke masters wala nan echchara awulak naha ekai.

    nee machn MSC it ... hebai machoo aniwaa degree eka daaganna oney ehema nethnam 2 years visa apply karanna be kiwwa..
     

    Codebuwa

    Member
    May 20, 2015
    255
    5
    0
    pissuda machn , u den supermarket ekaka weda ,, mama hithanne administrator office da koheda .. IT nam nemai ...apey ekata IT hoyaganna kisi aasawak nee ,,, hebai beri wena ekak nee machn

    ela.kohomahari IT job ekak set karaganna eka thamai honda.naththan igena gaththa de aparade.
     

    shan

    Active member
  • Jun 9, 2006
    2,462
    20
    38
    Epping Road Eppind,NSW,Sydney.
    Guys Im From Sydney Australia Danata 6 Years In here working as a chef this country getting worse and worse thats the bitter truth hald of Australian pissed with immgrants coz they think we took their work and they dont have any work at all and this stupid goverment keep bringing accountants it people avaition guys they aa work as a kitchen hands here ti getting a It job just a drem full of asians are highly qualified with It Not like lanka i finished my master in It 3 years ago System Anal Major But Now Im a chef :)
     

    sudaspc

    Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    ethakota poddak amarui. ekko umbata liyum hadaganna wenawa. neththan mehe masters ekakata wage waren. eeta passe mehe work karanna hambenawa degree eka iwara unahama 2yrs da koheda. ee athara PR apply karanna chance ekak thiyenawa.

    Agent kenek hambela possibility eka ahapan. Ehema ehuwata witharak salli ganne nehe. bortherta umbata sponsor karanna puluwanda not sure. eewa forum eke wena kenek kiyai godak durata.

    thnxxx machn... anika mata working experince hadaganna puluwan ,, lankawe thiyena lokuma international school ekakin .. eka awulak weida ,, ????
     

    TakaTakas

    Well-known member
  • Nov 20, 2014
    2,865
    1,008
    113
    ගෙදර
    ස්ටුඩන්ට් වීසා වලින් යන උන් ඉන්වනම් කියපල්ලා නියම පොට් එකක් තියෙනවා ආයි බඩු ෂුවර්ම තමයි. සෙට් කරල දෙන්නම්. ඕනනම් PM එකක් දාපල්ලා
     

    humpty dumpty

    Well-known member
  • Oct 3, 2010
    2,042
    451
    83
    On the wall
    Guys Im From Sydney Australia Danata 6 Years In here working as a chef this country getting worse and worse thats the bitter truth hald of Australian pissed with immgrants coz they think we took their work and they dont have any work at all and this stupid goverment keep bringing accountants it people avaition guys they aa work as a kitchen hands here ti getting a It job just a drem full of asians are highly qualified with It Not like lanka i finished my master in It 3 years ago System Anal Major But Now Im a chef :)

    Machan there's a significant increase in AUS student VISA section during last few years in Sri Lanka.
    Most students go there to study IT and Accounting, but machan if it is hard to get PR, why don't they return ?

    And can a student study something like Accounting and get PR from a different feild like Chef, IT, etc?
    If there are cousins in AUS who has PR, can they help us to get PR?
    Is there are Indians in everywhere ? :)

    By the way, if AUS gov. decided to change their immigrant laws like UK in the future, it will be the end of every international student in AUS, especially Asians :(
     
    Last edited:

    SatS

    Member
    Feb 26, 2015
    78
    14
    0
    ඉංජිනේරුවෝ එන්න ඉන්නවනම් අහපල්ලා ඕන දෙයක්
     

    basitha22

    Member
    Sep 30, 2009
    65
    2
    0
    machan mata bsc in nursing degree eka tiyenawa .work experince tiyenawa 5 years .et machan ielts kala deparak 6 tama gatte deparama .et 7 one pr yanawanam .mata mekata wena option ekak tiye nam kiyanna puluwanda ?