vry nyc machan bump
IveyStyle Member Aug 9, 2010 27,492 1,145 0 SiriLankawe Jul 30, 2011 #22 piya path sala mama oba soya emi reye... hihih ela ela thanx !lassana kurullo tika
S supzter Member Nov 20, 2010 1,136 481 0 Jul 30, 2011 #24 Heheheheh thanks!!!! මම දවසක් නම් තාරාවන්ට කන්න දැම්ම....හප්පා කට්ටියම මගෙ පස්සෙන් එන්න ගත්තනෙ.....බොහොම අමාරුවෙන් ගැලවුනේ.....
Heheheheh thanks!!!! මම දවසක් නම් තාරාවන්ට කන්න දැම්ම....හප්පා කට්ටියම මගෙ පස්සෙන් එන්න ගත්තනෙ.....බොහොම අමාරුවෙන් ගැලවුනේ.....
S supzter Member Nov 20, 2010 1,136 481 0 Jul 30, 2011 #25 bandibana said: nice .. maccav girav neda inne ?? oya meva gaththe zoo ekakda naththan national park ekakada ? Click to expand... Hehehe naha....these ones are cockatoos, rosella, red rumped parrots......and galah cockatoos.... wait, ill name them
bandibana said: nice .. maccav girav neda inne ?? oya meva gaththe zoo ekakda naththan national park ekakada ? Click to expand... Hehehe naha....these ones are cockatoos, rosella, red rumped parrots......and galah cockatoos.... wait, ill name them
S supzter Member Nov 20, 2010 1,136 481 0 Jul 30, 2011 #26 This one's called Rosella Sulphur crested cockatoo Red Rumped Parrot (Bright coloured ekkena thamai kolla) Galah cockatoo Black swan (මෙයාලට Canberra ප්රසිද්ධයි.)
This one's called Rosella Sulphur crested cockatoo Red Rumped Parrot (Bright coloured ekkena thamai kolla) Galah cockatoo Black swan (මෙයාලට Canberra ප්රසිද්ධයි.)
xcute_shake Well-known member Jun 11, 2010 4,964 475 83 Down South Jul 30, 2011 #28 Awesomeeeeeeeee..Thnxxxx
Mal Baba Well-known member Apr 26, 2009 106,278 5,603 113 Blob Storage www.37innovate.com Jul 30, 2011 #31 Thanks For Shearing Sis Nice Snaps Add More