ඔස්ට්‍රේලියාවේ අධ්‍යාපනය ලැබීමට පැමිණෙ&#

aggregate

Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    ඔය ස්ඩුඩන්ට් යන අයගෙන් කීයෙන් කී දෙනාටද PR එක ලැබෙන්නේ අනිත් උන් ඔක්කොම සටඩීස් ඉවරවෙලා ආයිත් මෙහේ එනවා.ඔස්ට්‍රේලියාව උන්ගේ අධ්‍යාපනය විකුනලා අපේ උන්ගෙන් හම්බ කරගන්නවා.ලංකාවේ ප්‍රයිවෙට් යුනි හදනවට අපේ ඉන්න කුහක උන් කැමති නෑ :oo:

    අවුරුදු 4- 5කට කලින් නං ස්ටුඩන්ට් ගිහිපු අයගෙන් 99.9% පීආර් හම්බුනා ඒත් දැන් නං තත්වෙ වෙනස්. බොහෝවිට ඕස්ට්‍රේලියාවෙ පීආර් හම්බෙන අන්තිම බැච් එක 2015 වල ආපු අය වෙයි.
     

    ruchira88

    Well-known member
  • May 16, 2008
    5,186
    941
    113
    අවුරුදු 4- 5කට කලින් නං ස්ටුඩන්ට් ගිහිපු අයගෙන් 99.9% පීආර් හම්බුනා ඒත් දැන් නං තත්වෙ වෙනස්. බොහෝවිට ඕස්ට්‍රේලියාවෙ පීආර් හම්බෙන අන්තිම බැච් එක 2015 වල ආපු අය වෙයි.

    2015 represent :cool:
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    2015 represent :cool:

    කාලයක් තිබ්බ කෝස් එක් ඉවර කරපු ගමන්ම බලෙන් පීආර් දීපු. පට්ට ඒ කාලෙ :lol: 90 ගනන් වල කාවහරි ජොබ් වලට ඉන්ට්‍රඩියුස් කරල දෙනවට ෆෝඩ් එකෙන් ඩොලර් 50ක් දීපු කාල තිබ්බ :lol: කාලය මැව් වෙනසක අරුමේ
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    ඔය ස්ඩුඩන්ට් යන අයගෙන් කීයෙන් කී දෙනාටද PR එක ලැබෙන්නේ අනිත් උන් ඔක්කොම සටඩීස් ඉවරවෙලා ආයිත් මෙහේ එනවා.ඔස්ට්‍රේලියාව උන්ගේ අධ්‍යාපනය විකුනලා අපේ උන්ගෙන් හම්බ කරගන්නවා.ලංකාවේ ප්‍රයිවෙට් යුනි හදනවට අපේ ඉන්න කුහක උන් කැමති නෑ :oo:

    Ow bn dan 75% PR dena eka adu karala..maath awith 6.5 yrs wenawa thama PR naha..december wala ayeth emak thiyenne:lol::lol:
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    ඔව් මචං කෑශ් ඉන් හෑන්ඩ් වැඩකරන අය ඉන්නවා ලීගල් වැඩ කරන්න තියෙන ටයිම් එකෙන් නම් කීයටවත් ඔය වැඩේ කරන්න බෑ ඒත් කට්ට කන්න බැරි ලන්කාවේ සැපට හැදුන උන්ට බෑ ඔය කට්ට කන්න උන්ට අනිවා අම්මලා තාත්තලා මෙහෙන් සල්ලි යවනවා :yes:

    Appoo ow bn kiyana tharan easy nh job karana eka..maath train cleaning kale 4yrs yanakanma
     

    kjRfue

    Active member
  • Sep 10, 2014
    288
    55
    28
    Kawuru unath kemathiy ne ban lankawen yanna, Ithin PR ganna beri nam, student visa ekak hari dagena awith mona hari karaganna thama kattiya balanne,

    Samahara professionals lata lankawa kochchara epa welada kiyanawa nam un peenagena ausi ena size inne.

    student visa eka extend karagena inna kohomada ? PR set wune nattan .
    mage nada wena malli kenek ausi yanna hadanawa . ekai me wistara hoyanne .
     

    jannuse

    Well-known member
  • Feb 10, 2007
    2,908
    410
    83
    Australia
    student visa eka extend karagena inna kohomada ? PR set wune nattan .
    mage nada wena malli kenek ausi yanna hadanawa . ekai me wistara hoyanne .

    Ai ban student visa eken passe, 2year wage working visa ganna puluwan,

    E kalen passe PR ganna beri una aya thama godak welawata enne.
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    PR nathuwa awurudu 6.5 k kohomada ban visa eken hitiye?
    i mean student visa eka 4 years ne ?
    ita passe extend karanna puluwan da salli gewala ?

    Dan working visa mchn inne. 2yrs walata hamba una .. dan accountants lata denne nathi nisa enna thama thiyenne apahu
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    student visa eka extend karagena inna kohomada ? PR set wune nattan .
    mage nada wena malli kenek ausi yanna hadanawa . ekai me wistara hoyanne .

    Accounting, IT karanna awith therumak nh bn dan.. PR invitations denawa godak adui. specially lankawen ena ewunta godak options nah comparing to Indian, Chinese
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    muge boru ban waren okotoma pr denawa.study ivaraunama gedarata ewilla pr eka denne.muge boru walata ahu wenna epa.waren mehe
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Ade Canada honda nadda bung Aussie walata wada ? , unge PR lesi ne ? :confused::confused:

    ara CSU kiyana uni ekata giya aya name innawa hena godake , ane manda unta PR ganna puluwan da kiyala :(:( ? , normal une godake naya wela yanne :sorry:

    Facebook eka dala thiyana ewa dakkama name hithanne mun mara supiri life ekake gewanne kiyala , but ape uncle kanake kiuwa atha seen eka :sorry::sorry:
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Ade Canada honda nadda bung Aussie walata wada ? , unge PR lesi ne ? :confused::confused:

    ara CSU kiyana uni ekata giya aya name innawa hena godake , ane manda unta PR ganna puluwan da kiyala :(:( ? , normal une godake naya wela yanne :sorry:

    Facebook eka dala thiyana ewa dakkama name hithanne mun mara supiri life ekake gewanne kiyala , but ape uncle kanake kiuwa atha seen eka :sorry::sorry:

    canana inne kohomada ban sithale.appa musalay:sorry:
     

    rskoora

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    Ade Canada honda nadda bung Aussie walata wada ? , unge PR lesi ne ? :confused::confused:

    ara CSU kiyana uni ekata giya aya name innawa hena godake , ane manda unta PR ganna puluwan da kiyala :(:( ? , normal une godake naya wela yanne :sorry:

    Facebook eka dala thiyana ewa dakkama name hithanne mun mara supiri life ekake gewanne kiyala , but ape uncle kanake kiuwa atha seen eka :sorry::sorry:

    Pr ganna lesi na ban dan paw kollo :(
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Ade Canada honda nadda bung Aussie walata wada ? , unge PR lesi ne ? :confused::confused:

    ara CSU kiyana uni ekata giya aya name innawa hena godake , ane manda unta PR ganna puluwan da kiyala :(:( ? , normal une godake naya wela yanne :sorry:

    Facebook eka dala thiyana ewa dakkama name hithanne mun mara supiri life ekake gewanne kiyala , but ape uncle kanake kiuwa atha seen eka :sorry::sorry:

    man nan seen eka denagena ban awe.mata lankawe awurudu ganak eliyata wela inna ekama sepak.pr hambena eka nethiwena eka e welawa anuwa tamai.dan nan normal pr eka nan set wenne ne.reginol tamai adu gane try ekak wath denna puluwan.mae experince ekama athi,:lol: mata nan dan lankawe pelaka hari inna puluwan mind set ekak hedila tiyenne:lol:
     

    Similar threads