ඔෆිස් වල කුරුසයොන්ගේ ගේම්

redux

Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,963
    18,087
    113
    පල්ලි කාක්කෝ එක්ක වැඩ කරන උන් හැම එකෙක්ම මේවා experience කරලා ඇති

    1. කුරුසයෝ ටික ඉන්නෙ වෙනම පොඩි කල්ලියක් හදාගෙන
    2. උන්ගෙ religious event අපිට බලෙන් පෙන්න කරනවා. ash wednesday වලට අළු ගාගෙන ඔෆිස් එනවා හැබැයි බෞද්ධ මොනා හරි දෙයක් දැක්කම නිරාගමික වෙනවා
    3. chirstmas, halloween, secret santa වලට සල්ලි එකතු කරනවා, හැබැයි දන්සැලකට සල්ලි ඉල්ලුවොත් උන්ගෙන් අදි මදි කරනවා
    4. නත්තලට බියර් බීල, කුකුල් මස් කාල ඇවිත් ඔෆිස් එකේ පඩ අරිනවා
     

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,696
    6,992
    113
    වදුරව
    පල්ලි කාක්කෝ එක්ක වැඩ කරන උන් හැම එකෙක්ම මේවා experience කරලා ඇති

    1. කුරුසයෝ ටික ඉන්නෙ වෙනම පොඩි කල්ලියක් හදාගෙන
    2. උන්ගෙ religious event අපිට බලෙන් පෙන්න කරනවා. ash wednesday වලට අළු ගාගෙන ඔෆිස් එනවා හැබැයි බෞද්ධ මොනා හරි දෙයක් දැක්කම නිරාගමික වෙනවා
    3. chirstmas, halloween, secret santa වලට සල්ලි එකතු කරනවා, හැබැයි දන්සැලකට සල්ලි ඉල්ලුවොත් උන්ගෙන් අදි මදි කරනවා
    4. නත්තලට බියර් බීල, කුකුල් මස් කාල ඇවිත් ඔෆිස් එකේ පඩ අරිනවා
    අලු ගාගෙන එන එක්ක නම් පට්ට චොර
     

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,805
    113
    නත්තලට කවුද යකෝ බියර් බොන්නේ 😆
    ඒවට කියන්නෙ වයින් 🍷
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,448
    32,176
    113
    පල්ලි කාක්කෝ එක්ක වැඩ කරන උන් හැම එකෙක්ම මේවා experience කරලා ඇති

    1. කුරුසයෝ ටික ඉන්නෙ වෙනම පොඩි කල්ලියක් හදාගෙන
    2. උන්ගෙ religious event අපිට බලෙන් පෙන්න කරනවා. ash wednesday වලට අළු ගාගෙන ඔෆිස් එනවා හැබැයි බෞද්ධ මොනා හරි දෙයක් දැක්කම නිරාගමික වෙනවා
    3. chirstmas, halloween, secret santa වලට සල්ලි එකතු කරනවා, හැබැයි දන්සැලකට සල්ලි ඉල්ලුවොත් උන්ගෙන් අදි මදි කරනවා
    4. නත්තලට බියර් බීල, කුකුල් මස් කාල ඇවිත් ඔෆිස් එකේ පඩ අරිනවා
    කලින් දවසෙ ඉන්නෙ ලිප් බොක්කෙලුද ලොල්
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    වෙසක් වගෙ නෙමෙ, නත්තල තමයි නැගලා යන්නෙ, ටිවි එකෙත් සිරා දෙවල් බලන්න පුලුවන්. භක්ති ගීත වගෙ ද නත්තල් කැරොල්ස්.
     
    • Haha
    Reactions: Al Baik

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    වෙසක් වගෙ නෙමෙ, නත්තල තමයි නැගලා යන්නෙ, ටිවි එකෙත් සිරා දෙවල් බලන්න පුලුවන්. භක්ති ගීත වගෙ ද නත්තල් කැරොල්ස්.

    නත්තල් වගේද වෙසක්. අඩු කුලේ උන් ටික ඔක්කොම කොළඹ වෙසක් බලන්න එනවා. ත්‍රීවිල් රෝද දෙකෙන් ඕෆ්රෝඩ් යනවා. සීටි හන්ඩ්‍රඩ් වල ජංගම තොරන් එල්ලන් යනවා. කොල්ලෝ ඉන්න කෙල්ලොන්ට වියළි කලාපෙන් බැහැපු අයියලා සූ සූ ගාලා පාරේ වලි යනවා.
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,984
    13,103
    113
    ayNvVjp_460swp.webp
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    පල්ලි කාක්කෝ එක්ක වැඩ කරන උන් හැම එකෙක්ම මේවා experience කරලා ඇති

    1. කුරුසයෝ ටික ඉන්නෙ වෙනම පොඩි කල්ලියක් හදාගෙන
    2. උන්ගෙ religious event අපිට බලෙන් පෙන්න කරනවා. ash wednesday වලට අළු ගාගෙන ඔෆිස් එනවා හැබැයි බෞද්ධ මොනා හරි දෙයක් දැක්කම නිරාගමික වෙනවා
    3. chirstmas, halloween, secret santa වලට සල්ලි එකතු කරනවා, හැබැයි දන්සැලකට සල්ලි ඉල්ලුවොත් උන්ගෙන් අදි මදි කරනවා
    4. නත්තලට බියර් බීල, කුකුල් මස් කාල ඇවිත් ඔෆිස් එකේ පඩ අරිනවා
    බෞද්දයො කතොලිකයො ප්‍රතිශතය මොකක්ද ඔෆිස් එකෙ?
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    පල්ලි කාක්කෝ එක්ක වැඩ කරන උන් හැම එකෙක්ම මේවා experience කරලා ඇති

    1. කුරුසයෝ ටික ඉන්නෙ වෙනම පොඩි කල්ලියක් හදාගෙන
    2. උන්ගෙ religious event අපිට බලෙන් පෙන්න කරනවා. ash wednesday වලට අළු ගාගෙන ඔෆිස් එනවා හැබැයි බෞද්ධ මොනා හරි දෙයක් දැක්කම නිරාගමික වෙනවා
    3. chirstmas, halloween, secret santa වලට සල්ලි එකතු කරනවා, හැබැයි දන්සැලකට සල්ලි ඉල්ලුවොත් උන්ගෙන් අදි මදි කරනවා
    4. නත්තලට බියර් බීල, කුකුල් මස් කාල ඇවිත් ඔෆිස් එකේ පඩ අරිනවා

    උන්ට හික් ගෑවෙන්න උඹ අර ගේ හමුදුරුවොන්ගේ බණක් දාපන් සද්දෙට
     

    jusi

    Well-known member
  • Sep 2, 2012
    984
    870
    93
    මේ සීන් එකේ ඇත්තක් තියෙනවා.. නැත්තේ නැ.. මන් හිටපු තැනත් එ වගෙ දේවල් තිබුන පොඩියට, හැබයි ඒ දේවල් ආයතන ප්‍රදානින් ගේ අතේ තමා තියෙන්නේ.. ඔය වගෙ දේවල් සුලු දෙවල්.. අවුල් දේවල් තමා.. ලොක්කා බෞද්ධ නෙමෙයිනම්..

    1. ප්‍රමෝශන් උන්ගේ උන්ට.. ස්පෙශල් ට්‍රේනින්ග් උන්ට.. ඔන වෙලෙක ආගම ගැන කියල නිවඩු ගන්න පුලුවන් එක...
    2. උන්ට බෞද්ධ අයට වඩා කඩ්ඩ පුලුවන් යැයි අනුමාන කරල උන් පොශ්.. බෞද්ධ අය ගොඩේ ලෙස සැලකීම.. (උන් උන් කඩ්ඩෙන් කතා කිරිම හා, බෞදධ අය සමහ සින්හලෙන් කතා කිරීම)
    3. සීක්‍රට් සැන්ටා හැමොම අනිවර්‍යෙන් නත්තලේ නාමයෙන් කල යුත්තක් වීම හා.. ඒ වගේම තැගි බෙදාගන්න පුලුවන් සින්හල අවූරුද්දට මොකුත් නොකිරිම.. (සමහර ආයතන අවුරුදු උත්සව.. කැම මෙස කරනව)

    කලින් කිව්ව වගේ ආයතන ප්‍රඩානිය.. හෝ අංශ දේවල් අතේ තමා වැඩේ තියෙන්නෙ.. මේව අපි හිතල අවුල් ගන්න ඔනෙ නැ.. උන් කරන එව උන් අරන් යාවී.. අපි කරන දේවල් අපි අරන් යයි..

    හොදම දේ.. ලොක්කා කතොල්ක නෙමෙයි.. බෞද්ධ නෙමෙයි.. තාත්තා උනත්.. එතන ඔයට කරීයර් එකේ උඩට යන්න බැරිනම්.. යන්නෙ හෙමින් නම්... කොම්පනි එක.. ලොකු නමක් තිබුනත්.. ගැලවිල යන්න ගැලපෙන තැනකට.. හිතෙ සතුටින් තමුන්ගෙ ඉලක්කවලට යන්න පුලුවන්
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,984
    13,103
    113
    මුස්ලිම් තැනක වැඩට යන්න, සැමට එක හා සමාන ලෙස සලකනවා, ගෙරියත් එකයි පොල් කුඩ්ඩත් එකයි
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,946
    167,737
    113
    එකමත් එක රටක
    මෙච්චර කතෝලික උන් ඉන්න පැත්තක ඉදල මම දැකල නෑ නේ යකෝ ඔය අළු ගාගෙන යන එකෙක්ව .. :baffled:
    කොහෙද අලුගාගෙන යන්නේ ? නළලේ ද ?
     

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,691
    6,014
    113
    @ගෙදර
    "chirstmas, halloween, secret santa වලට සල්ලි එකතු කරනවා, හැබැයි දන්සැලකට සල්ලි ඉල්ලුවොත් උන්ගෙන් අදි මදි කරනවා"
    :yes: :yes:

    දන්සල් කෙසේ වෙතත් නිවාඩු ගන්න මාර ගේමක් දුන්නා...
    HR එකේ ලොක්කි ඕක සාධාරණය කරන්නේ,

    "පිටරට ඉන්න කලයන්ට්ලා අවුරුදු,වෙසක් පොසොන් දන්නේ නෑ...සෝ වැකේෂන් තියෙන්නේ ක්‍රිස්මස් වලට විතරයි...බයිද වේ ලංකාවේ මේ තරම් ලීව්ස් තියෙන නිසා තමයි මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ.බලන්න එමීරේට්ස් වල බ්ලා බ්ලා බ්ලා......."

    ඕවා ගණන් ගන්නේ නැතුව ඉදියම ඉවරයි
     
    • Like
    Reactions: redux