පල්ලි කාක්කෝ එක්ක වැඩ කරන උන් හැම එකෙක්ම මේවා experience කරලා ඇති
1. කුරුසයෝ ටික ඉන්නෙ වෙනම පොඩි කල්ලියක් හදාගෙන
2. උන්ගෙ religious event අපිට බලෙන් පෙන්න කරනවා. ash wednesday වලට අළු ගාගෙන ඔෆිස් එනවා හැබැයි බෞද්ධ මොනා හරි දෙයක් දැක්කම නිරාගමික වෙනවා
3. chirstmas, halloween, secret santa වලට සල්ලි එකතු කරනවා, හැබැයි දන්සැලකට සල්ලි ඉල්ලුවොත් උන්ගෙන් අදි මදි කරනවා
4. නත්තලට බියර් බීල, කුකුල් මස් කාල ඇවිත් ඔෆිස් එකේ පඩ අරිනවා
1. කුරුසයෝ ටික ඉන්නෙ වෙනම පොඩි කල්ලියක් හදාගෙන
2. උන්ගෙ religious event අපිට බලෙන් පෙන්න කරනවා. ash wednesday වලට අළු ගාගෙන ඔෆිස් එනවා හැබැයි බෞද්ධ මොනා හරි දෙයක් දැක්කම නිරාගමික වෙනවා
3. chirstmas, halloween, secret santa වලට සල්ලි එකතු කරනවා, හැබැයි දන්සැලකට සල්ලි ඉල්ලුවොත් උන්ගෙන් අදි මදි කරනවා
4. නත්තලට බියර් බීල, කුකුල් මස් කාල ඇවිත් ඔෆිස් එකේ පඩ අරිනවා