ඕනි කරන පුංචි පුංචි කෑලි ටිකක් computer සෙට් කරගන&#3

Kasunrock619

Well-known member
  • May 18, 2009
    16,842
    1,459
    113
    Colombo
    කොම්පුටරයෙ වැඩක් නැති File මකා දාන්න
    http://www.piriform.com/ccleaner/download
    cc_64.png
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    අඩපනවු පරිගණකය වේගවත් කාර්යසම කිරන්න.
    advanced systemcare
    advanced-systemcare-free-4-0.jpg

    Code:
    serial : 48F0-48F0-F0FF-0CD7
    link download 3 build 4.0.0.175
    කොහොමද ඔයාගේ ඔපරේටින් සිස්ටම් එක දාපු දවස්වල තිබුන ස්පීඩ් ඒත් දැං ඒස්පීඩ් එක තියෙනවද? නෑනේද? ආසද ආයෙත් මැල්වෙයා කුළුකසල අයින් කරල වේගවත් කරන්න ඒකට තියෙන හොදම භාන්ඩේ මේක. මෙතන තියෙන වටිනාමෘදුකාංගයත් මේක තමයි.
     
    Last edited by a moderator:

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    සීඩී තුල හැංගුන ෆයිල්ස් සොයමු
    IsoBuster
    isobuster-box.png


    අපි නීරො එකෙන් එහෙම රයිට් කරපු සීඩී එකක් ආයෙත් රයිට් කලොත් කලිං ෆයිල් අතුරු දහන්වෙනවා.:growl::( ඒවෙලාවට සීඩී එක විසික් කරනව ඇර වෙන මොනව කර්නද?:( මටත් ඔය ප්‍රස්නෙම ආවා :nerd:ඒ හොය පුවාම මේක ලැබුනේ.
    :D
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    මේක ගෑනු ළමයින්ට මයි
    Photoinstrument
    1280680193_1frvrohwkdylzmwaobm2n.png


    මේකෙන් මුනට මේකප්දාන්න. එතකොට ලිප්ස්ටිප්ගාන්නත් පුලුවන් ඒකයිමම කිව්වෙ ගෑනු ලමයිට කියලා. මේවහරියන්නේ ගෑනු ළමයින්ට කිව්වට ඔය ලින්ක් එක ක්කික් කරන එක කව්රුත් දකිනවයෑ..:P
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    ඔබේ ආරක්සාව සදහාමයි!!
    Zone Alarm 9.2.102.000
    ZA.JPG


    අන්තර ජාලයෙන් ආරස්සාව කියනදේ බෝම වැදගත්. මොකද දැං වසංගතයක්වෙලා හැකරුල්ලොයි,මල්වෙයායි,වයිරසුයි කියල වැඩක්නෑ මේ වයින් ආරස්සාවෙන්න එළ බාන්ඩයක් මේක.
     
    Last edited:

    subash dushmantha

    Well-known member
  • Aug 27, 2010
    1,333
    255
    83
    Ja-Ela
    අඩපනවු පරිගණකය වේගවත් කාර්යසම කිරන්න.
    advanced systemcare
    advanced-systemcare-free-4-0.jpg

    Code:
    serial : 48F0-48F0-F0FF-0CD7
    link download 3 build 4.0.0.175
    කොහොමද ඔයාගේ ඔපරේටින් සිස්ටම් එක දාපු දවස්වල තිබුන ස්පීඩ් ඒත් දැං ඒස්පීඩ් එක තියෙනවද? නෑනේද? ආසද ආයෙත් මැල්වෙයා කුළුකසල අයින් කරල වේගවත් කරන්න ඒකට තියෙන හොදම භාන්ඩේ මේක. මෙතන තියෙන වටිනාමෘදුකාංගයත් මේක තමයි.


    ela machan thanks :love:
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    හදුනා ගත්තොත් ඔබ මා!!
    CPU-Z 1.56
    softwares-cpuz.jpg


    සිංදුවක් දැම්මට මියුසික් ගැන නෙවෙයි කියන්න යන්නේ ඔයාලගේ කම්පියුටරේ විවිධ හාඩ්වෙයා (Processor , Chip set ,Mother Board ,Memory) වගේ ඒවයේ තාක්සොනය ගැන වාර්තාවක් ලබාගන්න පුලුවන්. මේ පිංතුරෙ දැක්කාම වැඩේ තේරෙනවනේ. මේ ක බාලා ඉන්ස්ටෝල් කළාම අලි:lol:.
    official web site
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    වචනය කින් හෝ උදව් කළ නොකළ සියලු දෙනාටත්. රෙප් ලබාදුන් අයටත් නොදුන් අයටත් ස්තුති!
     
    • Like
    Reactions: Rasika

    subash dushmantha

    Well-known member
  • Aug 27, 2010
    1,333
    255
    83
    Ja-Ela
    වචනය කින් හෝ උදව් කළ නොකළ සියලු දෙනාටත්. රෙප් ලබාදුන් අයටත් නොදුන් අයටත් ස්තුති!


    MACHAN MAMA THAAMA ELAKIRI EKATA ALUTH REP DENNE KOHOMADA.
    ANIKA MONADA MACHAN REP WALA ETHI WADAGATH KAMA
     

    Rasika

    Junior member
  • May 7, 2006
    667
    22
    18
    Horana
    Work 1ka Hodai Machan. But Software Tika Install Karala Balala Spyware Ehema Thiyenawada Kiyala Balala Daanna puluwannam Thawath Hodai.. (Piligaththa Source Walin Daana Link nam Awulak Nehe.) :rofl:

    Onna Magenuth Repak+
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    Work 1ka Hodai Machan. But Software Tika Install Karala Balala Spyware Ehema Thiyenawada Kiyala Balala Daanna puluwannam Thawath Hodai.. (Piligaththa Source Walin Daana Link nam Awulak Nehe.) :rofl:

    Onna Magenuth Repak+

    බාලා ෆයිල් ඕපන් කරන්න කලින් ස්කැන් පාරක් දාන්න.:D
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    හැමදාම ඒකවගේ තියෙන් ඩෙස්ටොපේ චේන්ජ් කරමු.

    Real Desktop

    2.jpeg

    එක්ස්පි/විස්ටා/7 ජනේල වල එකවාගේ ඩෙස්ටොපේ පොඩ්ඩන් වෙනස් කරන්න හිතුවද? එහෙම් මේකෙන් මේසයක් මත තියෙන ආකාරයට වෙනස් කළහැකි. ඒක මම නොකිවත් පීංතුරෙ තියෙනවනේ!:rofl:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: maheshsenadheera

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    වැස්ස කාලෙට මේක සෙට් කරගන්න.
    Rainy Screen
    rainy-screen-saver-ss.jpg

    වැස්සකාලෙට කිව්වට දැන් පායන කාලෙනේ මේක ස්ක්‍රීන් සර්වරයක් මාර ලස්සනයි. හෙන ගගහ වහින කොට කව්රු හරි ස්ක්‍රීන් එක දැක්කොත් රෙද්දක් අරං පිහදාන්න ත් පුලු වන්. :lol:ඒවගේම පිහදානකොටෙ ගැස්සිල යන්න හෙනයක් ගහන්න ත් පුලුවන්:baffled: බාලා බලන්න.​
     
    Last edited:

    Cee7

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    3,278
    1,578
    113
    LK
    ඔබේ ආරක්සාව සදහාමයි!!
    Zone Alarm 9.2.102.000
    ZA.JPG


    අන්තර ජාලයෙන් ආරස්සාව කියනදේ බෝම වැදගත්. මොකද දැං වසංගතයක්වෙලා හැකරුල්ලොයි,මල්වෙයායි,වයිරසුයි කියල වැඩක්නෑ මේ වයින් ආරස්සාවෙන්න එළ බාන්ඩයක් මේක.

    මචන්... මේ zone alarm එක win7 වලට වැඩ කරනවද??? මම zone alarm අලුත් ver එකක් හොය හොය ඉන්නේ...
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    මචන්... මේ zone alarm එක win7 වලට වැඩ කරනවද??? මම zone alarm අලුත් ver එකක් හොය හොය ඉන්නේ...

    මේ මෙයාලගේ ඔෆීසිකල් වෙබ් මෙව්ව එක මේකෙ කොනම මෙහෙම තියෙනවා.
    http://www.zonealarm.com/

    About ZoneAlarm

    Protect your PC from viruses, spyware, phishing and other attacks with our advanced computer security software products. ZoneAlarm provides industry leading computer and Internet security software for home and small business computers and networks. Our products include Antivirus protection, Spyware removal, Internet Firewall, Internet browser security, ID theft prevention, email virus scan and much more. Download our free trial anti-virus or free firewall software, which includes the free ZoneAlarm Security Toolbar. We support the latest operating system software, including Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Internet Explorer, and FireFox.
    මෙතන අලුත්ම මෙව්ව එකත් තියෙනවා. හැබැයි ඒකේ ක්‍රැක් නම් හොයන්න වෙනවා.