ඕන ෆෝන් එකක් කොම්පුටරේ එකක sync කරගන්න :D

Naradapathum

Well-known member
  • Feb 7, 2012
    4,021
    1,107
    113
    වැල ගහේ
    windows phone walatath wadada ban?

    ඔව් භාවිතා කරන්න පුළුවන්, මේ සදහා Bluetooth Serial port එක යොදාගත හැකියි, wifi යොදා ගන්නේ නම් COM Port එකක් යොදාගත හැකියි. ගැටළු සහිත නම් P.M. එකක් දන්න:yes::yes::yes: