ඕස්ට්‍රෙලියාවට ස්ටුඩන්ට් විසා ගිය සිසුන&

leeroxxroxx

Well-known member
  • Sep 12, 2012
    4,379
    5,520
    113
    Panadura
    ඕස්ට්‍රෙලියාවට ස්ටුඩන්ට් විසා ගිය සිසුන&

    ඕස්ට්‍රෙලියාවට ස්ටුඩන්ට් විසා ගිය සිසුන් විශාල අර්බුධයක.

    Source


    nMMXjkf.png





    rmwJPmF.jpg



    U7XyEdc.png
     
    Last edited:

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    Dekala purudui:P cleaning job denna kello movie geniyana unuth innawa bn:P

    Ade kello unama thawath asarana wenawane ban.. ithin a asse mehema un unta shot1 denawa. Mehen ausi yanne hodata eheta kanata pena kaline. Ado mu free gahanawa neh.. kohomada ban mehema ekek wenne ??
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,996
    113
    Ade kello unama thawath asarana wenawane ban.. ithin a asse mehema un unta shot1 denawa. Mehen ausi yanne hodata eheta kanata pena kaline. Ado mu free gahanawa neh.. kohomada ban mehema ekek wenne ??

    Mu wage godak un innawa bn.salary ganna sathi ganan passen yanna one.mun wage unta complain karanna be.mun kivoth student overwork kara kiyala student visa eka ivarai.mun citizen hinda munta gema adinna be student visa tiyena ayata.citizen kenekta gema addoth aniwa student visa cancel.apo kello adina eka nothing.mu wage unta godak ahu wenne contact nethuwa taniyen ena un.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    සිංහලයෙක් නේද

    යන තැනක් රටක් නෙවි කාන්තාරයක් උනත් ඉවර කරන ජාතියක් ඕකුං.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,996
    113
    ඕස්ට්‍රෙලියාවට... 03-22-2019 11:46 PM balu weda karannepa keriyo asarana kollonta. tho padith node massage karanawa kiyala puket arinawa ati keriya



    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: EK_SheSH

    leeroxxroxx

    Well-known member
  • Sep 12, 2012
    4,379
    5,520
    113
    Panadura
    Mu wage godak un innawa bn.salary ganna sathi ganan passen yanna one.mun wage unta complain karanna be.mun kivoth student overwork kara kiyala student visa eka ivarai.mun citizen hinda munta gema adinna be student visa tiyena ayata.citizen kenekta gema addoth aniwa student visa cancel.apo kello adina eka nothing.mu wage unta godak ahu wenne contact nethuwa taniyen ena un.




    ලංකාවේ උන් විතරද බන් ක්ලීනින් කන්ට්‍රැක් ගන්නේ. සුද්දෝ නැද්ද?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,996
    113


    ලංකාවේ උන් විතරද බන් ක්ලීනින් කන්ට්‍රැක් ගන්නේ. සුද්දෝ නැද්ද?

    Ne bn suddo karanne plumbing,roof fixing wage ewa.cleaning contract karannema lankawe un.indian un karanneth ne.un karanne taxi.oya parana lankawen giya un cleaning industry eke okoma high contacts allagena inne.