Up emios dannawada muwa
cleaning job denna kello movie geniyana unuth innawa bn
Dekala puruduicleaning job denna kello movie geniyana unuth innawa bn
![]()
Ade kello unama thawath asarana wenawane ban.. ithin a asse mehema un unta shot1 denawa. Mehen ausi yanne hodata eheta kanata pena kaline. Ado mu free gahanawa neh.. kohomada ban mehema ekek wenne ??
Yess...
Ado lankawe wagema thama balan giyama..
සිංහලු ගෑවුනු තැන විනාසයි.Mu wage godak un innawa bn.salary ganna sathi ganan passen yanna one.mun wage unta complain karanna be.mun kivoth student overwork kara kiyala student visa eka ivarai.mun citizen hinda munta gema adinna be student visa tiyena ayata.citizen kenekta gema addoth aniwa student visa cancel.apo kello adina eka nothing.mu wage unta godak ahu wenne contact nethuwa taniyen ena un.
ඕස්ට්රෙලියාවට... 03-22-2019 11:46 PM balu weda karannepa keriyo asarana kollonta. tho padith node massage karanawa kiyala puket arinawa ati keriya
![]()

ලංකාවේ උන් විතරද බන් ක්ලීනින් කන්ට්රැක් ගන්නේ. සුද්දෝ නැද්ද?