ඕස්ට්‍රේලියාවේ ලැට් සෝදා දවසට ලක්ශ 3ක් උපයමු - student visa enterpreuners

LANKAT

Well-known member
  • Aug 21, 2017
    2,890
    2,428
    113
    Aus වල Apply කලානම් හොඳට Resume එක හදාගත්තනම් ඕනතරම් Job සෙට්වෙයි. ලංකාවෙ ඉඳන් එන ගොඩක් උන් පුරුද්දට යන්නෙ අඳුරන උන් මාර්ගෙන් ගොඩයන්න. සෙට්වෙන්නෙ ඉතින් මොකෙක් හරි මේවගේ එකෙක් තමයි Cleaning ම කරන. ලංකාවෙ SE, SSE කරල ආව උනුත් Cleaning කරනව. හොයල බැළුවනම් Job ද නැත්තෙ. ලංකාවෆ ඉද්දිත් දන්න උන් පස්සෙන් ගිහින් Job ගන්න පුරුදු උනාම ඔහොම තමයි. එන්න කලින් Job මාකට් එක ගොන හොයල Skills හදාගෙන එන්න ඕනෙ

    https://www.seek.com.au/jobs/part-time
    Yes, good.

    AUD 1000 is for the contractor. Usually they hire some idiot foreign students to do the hard work and pay them like 20 bucks an hour or something. lol

    Ubala hithanne 1000k dawasata gannada mitto :lol: that's what this dude taking. He will pay you around 150-200 for your labor. Usually even less most times as they usually pay cash for less than min wage.

    First of all in order for someone to become an independent contractor there is a criteria, such as visa conditions. Usually residence visa holders can do it. Student visa holders can't be self employed.

    This guy promoting his own business to attract labors by saying he got so many jobs. Yes there will be so many jobs as they pay shit money and always look for pathetic student visa holders
    Yes good. Not bad
    ------ Post added on Jun 13, 2022 at 6:08 AM
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    පුහ් ඩොලර් 1000ක් හම්බ කරල මූ රඟන රැඟිල්ල

    Michael Jordan Reaction GIF
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    අනේ ඔස්ට්‍රේලියා වැසිකිළි නේද එහෙම මහා ලොකු ජරාවකුත් නෑ නේද 😍
     

    MMds21

    Junior member
  • Apr 29, 2022
    31
    39
    18
    මම දන්න ළමයෙක් ස්ටුඩන්ට් වීසා ඇප්ලයි කරල සේරරමහරි ගිහින් තියන්නෙ. ඒත් යුනිවර්සිටි ෆී එක ගෙවාගන්න විදියක් නෑ බැංකු වලින් අනුමත කරන්නෙ නැ. වෙනක්‍රමයක් තියනවද වැඩේ කරගන්න. දන්න කෙන‌ෙක් කියන්න. AUD 11000 ක් විතර ඔ්න.
    AUD 5000 withara bank karala, ithuru tika undial karanna
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,626
    6,360
    113
    ලංකාවේ කියන්නේ සක්කිලි කියලා. එතකොට එහෙ කියන්නේ මොකක්ද? ඔය වගේ පඩියක් මෙහෙ කක්කුස්සි හෝදන කොට හම්බෙනවා නං ඔයාලා කරනවද?
     

    magix

    Well-known member
  • Nov 1, 2010
    3,812
    5,993
    113
    ඕස්ට්‍රේලියන් ඩොලර් එකක් රුපියල් දෙසිය පනහක් වගේ වෙන්නේ. ඒ නිසා දවසට ඩොලර් 1000 හම්බ කලත්, ඒක ලක්ෂ තුනක් නොවෙයි, දෙකහමාරයි.

    ඊළඟට කියන්න තියෙන්නේ, මෙයා ඩොලර් 1000 ක කෝටේෂන් එකක් දීලා, ඒක පිලි අරං, වැඩේ බාර අරගත්තාම, ඒ වැඩ කරන අයට ගෙවන්න ඕනෑ. උපකරණ කුලියට ගන්නවානම් ඒවාටත්, භාවිතා කරන ක්ලීනිං ප්‍රොඩක්ට්ස් වලටත් ගෙවන්න ඕනෑ .

    ඒ ඔක්කොටම පස්සේ, (මේ ජොබ් එක එයාට දුන්නේ real estate සමාගමකින් නිසා හොර බොරු කරන්න බැහැ) මේ ලැබෙන මුදලට 10% GST වගේම, මේ ආදායමට ආදායම් බදු ගෙවිය යුතු වෙනවා. අවසානයේ මෙයින් ලැබෙන සම්පුර්ණ ලාභය ඩොලර් 100-150 වගේ තමයි.
    පරම සත්‍ය 🤩
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    මම දන්න ළමයෙක් ස්ටුඩන්ට් වීසා ඇප්ලයි කරල සේරරමහරි ගිහින් තියන්නෙ. ඒත් යුනිවර්සිටි ෆී එක ගෙවාගන්න විදියක් නෑ බැංකු වලින් අනුමත කරන්නෙ නැ. වෙනක්‍රමයක් තියනවද වැඩේ කරගන්න. දන්න කෙන‌ෙක් කියන්න. AUD 11000 ක් විතර ඔ්න.
    BUPA fee?
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    Cleaning kiyanne toilet witharada thiyenne? Ape un nm kiyanawa cleank gahananawa kiala mn ithin ahuwe naa toilets da kiyala?
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    First of all it is not by just washing toilets. You have to restore/clean the whole house to get that AUD1000. Also I don't think it can be done within a day and by a single person.

    Share karanna kalin balapan ;-)

    Just $1000 for all of that hard work ? I wonder how much he will pay his staff
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,663
    113
    Piliyandala
    Man kivve cleaning gana nemei Security Guard job gena


    Events walata guard eka dena then thiyenava companies walin

    Matches ehema thiyena dawas walata...

    Fulltime job ekak ban man kiyanne....

    Alarm Monitoring system installe karana ewath thiyenava

    door lock locksmith wage wedath hondai

    Fortnightly salary pay karanne....
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    Cleaeing aiya student malli hari adarai ne

    Just $1000 for all of that hard work ? I wonder how much he will pay his staff
    Most probably AUD 20 per hr he might be employing around 5 student malli for de job and would give them a 5 hr timeframe to finish de job AUD 500 per hard earned Malli’s n easy AUD 500 big talk toilet face aiya
    ------ Post added on Jun 13, 2022 at 1:13 PM
     

    LANKAT

    Well-known member
  • Aug 21, 2017
    2,890
    2,428
    113
    Cleaeing aiya student malli hari adarai ne


    Most probably AUD 20 per hr he might be employing around 5 student malli for de job and would give them a 5 hr timeframe to finish de job AUD 500 per hard earned Malli’s n easy AUD 500 big talk toilet face aiya
    ------ Post added on Jun 13, 2022 at 1:13 PM
    Aud 20 athi bn. Lkr walinma keeykda
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    මේ ගාල්ලේ පොරක්, පරිස්සමෙන් පුතේ මෙයට සෙට් වෙන්න යන්න එපා..