පෙර පෝස්ටුව හා බන්ඩි
Payata keeyak gewwada contractor aiyaEka cleaning ekak gehuwama wamane yanna taram mahansiy hutto.monstor 5k witara bila tama kelin inne.mun ewa kiyanne ne.
Yes goodFirst of all it is not by just washing toilets. You have to restore/clean the whole house to get that AUD1000. Also I don't think it can be done within a day and by a single person.
Share karanna kalin balapan![]()
mokadda case ekaMe yaka iye post wagayak daala nondi wela post delete kara
ඕස්ට්රේලියාවට එන්න මහන්සි වෙන්න එපා. ලංකාව ඕස්ට්රේලියාවක් කරමු kiyala post eka dala kattiya baninakota badu delete
Mu muge cleaning eka mama hitanne promote karanne.Me yaka iye post wagayak daala nondi wela post delete kara
ඕස්ට්රේලියාවට එන්න මහන්සි වෙන්න එපා. ලංකාව ඕස්ට්රේලියාවක් කරමු kiyala post eka dala kattiya baninakota badu delete
Kawda bn it job karana gaman lat hodanneMu muge cleaning eka mama hitanne promote karanne.
Mama danna IT job karana un inawa athal ekey single job karan inna. Student or odd magul walata yana unta tama mey wage lat set wenne.
Godkma student la bnMu muge cleaning eka mama hitanne promote karanne.
Mama danna IT job karana un inawa athal ekey single job karan inna. Student or odd magul walata yana unta tama mey wage lat set wenne.
Kakka puththuයක්ක දේශයේ සිංහල ලේ කකියන යක්ක පුත්තුන්ට ගොඩ යන්න පාර
කොහෙ ගියත් කැරිකම් නැතිවෙන්නෙ නෑ. ජානවල වැරැද්දMe yaka iye post wagayak daala nondi wela post delete kara
ඕස්ට්රේලියාවට එන්න මහන්සි වෙන්න එපා. ලංකාව ඕස්ට්රේලියාවක් කරමු kiyala post eka dala kattiya baninakota badu delete
mu 100aAUD gaththata wada karana unta sochchamak denawa athiFirst of all it is not by just washing toilets. You have to restore/clean the whole house to get that AUD1000. Also I don't think it can be done within a day and by a single person.
Share karanna kalin balapan![]()
Oyageda business eka kalu kade 300 danඕස්ට්රේලියන් ඩොලර් එකක් රුපියල් දෙසිය පනහක් වගේ වෙන්නේ. ඒ නිසා දවසට ඩොලර් 1000 හම්බ කලත්, ඒක ලක්ෂ තුනක් නොවෙයි, දෙකහමාරයි.
ඊළඟට කියන්න තියෙන්නේ, මෙයා ඩොලර් 1000 ක කෝටේෂන් එකක් දීලා, ඒක පිලි අරං, වැඩේ බාර අරගත්තාම, ඒ වැඩ කරන අයට ගෙවන්න ඕනෑ. උපකරණ කුලියට ගන්නවානම් ඒවාටත්, භාවිතා කරන ක්ලීනිං ප්රොඩක්ට්ස් වලටත් ගෙවන්න ඕනෑ .
ඒ ඔක්කොටම පස්සේ, (මේ ජොබ් එක එයාට දුන්නේ real estate සමාගමකින් නිසා හොර බොරු කරන්න බැහැ) මේ ලැබෙන මුදලට 10% GST වගේම, මේ ආදායමට ආදායම් බදු ගෙවිය යුතු වෙනවා. අවසානයේ මෙයින් ලැබෙන සම්පුර්ණ ලාභය ඩොලර් 100-150 වගේ තමයි.
බිස්නස් එක නම් මගේ නොවෙයි. නමුත්, ලංකාවේ මුදලින් ලක්ෂ ගානක ආදායමක් හැටියට පෙනුනාට, ඕස්ට්රේලියාවේ බිස්නස් වල ඇත්ත තත්ත්වයයි මම කිව්වේ.Oyageda business eka kalu kade 300 dan