"කංසා සඳහා මාස තුනක් ඇතුළත නීතිමය අනුමැතිය ගන්නවා" | Sisira Jayakodi

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    Mokadda mae athal eka
    ඔව් දැන් අපි හැරෙමු @aggregate දිහාවට... 😂🤭ලෝකෙම ලොක්ක ඌ වගේ comment දාන aggregate ගේ පව්ලේ ගේ තමයි පහල තියෙන්නේ....

    Link - https://www.realestate.com.au/property/unit-5-6-boadle-rd-bundoora-vic-3083

    පස් වෙනි unit එක

    @aggregate ගේ ලිප

    main.jpg



    අත හෝදන තැන, වතුර බොන තැන....පිඟාන හෝදන තැන

    image2.jpg



    මවයි පියයි සමග @aggregate හුරතල් වෙන තැන

    image3.jpg



    සෙල්ලම් කරන මිදුල

    image4.jpg




    අපි දන් බලමු Bundoora වල Median property price එක - https://www.realestate.com.au/neighbourhoods/bundoora-3083-vic

    Ferrari එකක් අයිති එකාගේ ගේ property value එකත් බලමු - https://www.realestate.com.au/property/unit-5-6-boadle-rd-bundoora-vic-3083

    නිගමනය - Investment property එකකට ගන්න වත් recommend කරන්න බැරි property එකක්...ජීවත් වෙන්න උනත් කරලා තියෙන්නේ වැරදි investment එකක්.
    🤭
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    හිඟන ගුබ්බැයමක address එක දාලා පච උන certrelink ගෝතයා… නොදකින් හුජ්ජ කොල්ල… 😂🤭
    කෝ පොන්ස් මහ ලොකු චන්ඩිය වගේ වරෙන් කිව්ව නෙහ්. කෝ ඉතින් ඇඩ්‍රස් එක දීපං එන්න :lol:
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    කෝ පොන්ස් මහ ලොකු චන්ඩිය වගේ වරෙන් කිව්ව නෙහ්. කෝ ඉතින් ඇඩ්‍රස් එක දීපං එන්න :lol:
    කව්ද පොන්නයෝ තොට වරෙන් කිව්වේ….. හින්ගනොන්ව ගෙවල් අස්සේ දාගන්න මට කැසිල්ල කියල හිතුවද ? 🤭 තොනේ දඟලන්නේ මට උඹේ ගෙදර වරෙන් කියල. හිඟන්නෝ හාමු ට එන්න කියනකොට හරි ආරාධනා පත්තරයක් එවන්න ඕනේ. එකක් ලියල එවපන් බලන්න. 😂😂🤭
     
    • Haha
    Reactions: aggregate

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    කව්ද පොන්නයෝ තොට වරෙන් කිව්වේ….. හින්ගනොන්ව ගෙවල් අස්සේ දාගන්න මට කැසිල්ල කියල හිතුවද ? 🤭 තොනේ දඟලන්නේ මට උඹේ ගෙදර වරෙන් කියල. හිඟන්නෝ හාමු ට එන්න කියනකොට හරි ආරාධනා පත්තරයක් එවන්න ඕනේ. එකක් ලියල එවපන් බලන්න. 😂😂🤭
    @aggregate monawada bn mae kiyanne.attada
     
    • Haha
    Reactions: nicjosh83

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මුං ඇත්තටම කංසා නීතිගත කරනව කැමති රටට සල්ලි එන හින්දද? නැත්තං ඹෟෂධ හදන්න පුලුවන් හින්දද? :lol:
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,369
    26,904
    113
    Kandy
    ගන්ජා කියපු ගමන් එතනම නාගෙන ගන්ජා නෙවේ වවන්න ඔනි හෙම්ප් ඉන්ඩස්ට්‍රියල් හෙම්ප්,එවගේ CBD oil tiyenawa china karanawa multi billion dollar project ekak cosmetic soap balm cream oil medicine coffee walata hama ekatama cbd oil use karanawa ganja newe cbd oil production ekai karanna oni

     

    lodbrok

    Well-known member
  • Jul 9, 2016
    5,215
    7,007
    113
    🇬🇧
    මුං ඇත්තටම කංසා නීතිගත කරනව කැමති රටට සල්ලි එන හින්දද? නැත්තං ඹෟෂධ හදන්න පුලුවන් හින්දද? :lol:
    ඔය දෙකම නෙමේ මේ වෙලාවෙ තියන ප්‍රශ්න අමතක කරලා කංසා ගැන කතා කර කර සති දෙක තුනක් ඇදගන්න.

    මම දන්න විදිහටනම් ලංකාවෙ පාරම්පරික වෙදමහත්තුරුන්ට කංසා වවන්න බෑ. නීතිවිරෝධී කංසා පොලිසියෙන් අල්ලපුවම ඒවයෙන් කොටසක් ආයුර්වේද දෙපාර්තුමේන්තුවට දෙනවා. ඒ කට්ටිය වෙදමහත්තුරුන්ට පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ බෙදලා දෙනවා. මදි ටික ඉන්දියාවෙන් ගෙන්නනවද කොහෙද. ඒ දෙන කංසා ඔතලා ගහන්න බැරි වෙන්න වෙන මොනවද කලවම් කරලලු දෙන්නෙ.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Mae lifetime ekedi oka wenne ne.oken podi minissu rich wenawa.eka wenna denne ne
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    කව්ද පොන්නයෝ තොට වරෙන් කිව්වේ….. හින්ගනොන්ව ගෙවල් අස්සේ දාගන්න මට කැසිල්ල කියල හිතුවද ? 🤭 තොනේ දඟලන්නේ මට උඹේ ගෙදර වරෙන් කියල. හිඟන්නෝ හාමු ට එන්න කියනකොට හරි ආරාධනා පත්තරයක් එවන්න ඕනේ. එකක් ලියල එවපන් බලන්න. 😂😂🤭
    නොදකින් පොන්න රිවලා දැන් බල්ල වගේ හැංගියන්. ලැජ්ජ නැද්ද පොන්නයෝ මෙහෙම එක එකාට පච වෙන්න. හා හා පල පල දැන් ජොබ් එකට ගිහින් කක්ක ටික හෝදල වරෙන් හිමීට 🤭

    Man hitiya room ekath oyta wada lokui :oo:
    උඹෙයි මගෙයි වෙනස ඕකයි :rofl: ඔතනින් එහාට මං තව කියන්න ගියොත් උඹ වැලපෙන්න ගන්නවා.
     
    • Haha
    Reactions: Emios

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    නොදකින් පොන්න රිවලා දැන් බල්ල වගේ හැංගියන්. ලැජ්ජ නැද්ද පොන්නයෝ මෙහෙම එක එකාට පච වෙන්න. හා හා පල පල දැන් ජොබ් එකට ගිහින් කක්ක ටික හෝදල වරෙන් හිමීට 🤭


    උඹෙයි මගෙයි වෙනස ඕකයි :rofl: ඔතනින් එහාට මං තව කියන්න ගියොත් උඹ වැලපෙන්න ගන්නවා.
    තෝ කිරියේත් ගූ වෙලා කිරියේ කොල්ලොන්ගේනුත් ගූ වෙනවා….නොදකින් හුජ්ජ කොල්ලා 🤭🖖


    2013 කිරියේ උන්ග්ර්න් අහන්නේ මොකක්ද කරන්න ඕනේ degree එක කියල. ඊට පස්සේ CPA ලබ්බක් අහනවා. තැන තැන පජාත උන පොන්නයා කරන්නේ මොකක්ද වෙන්නේ මොකක්ද කියල දන්නේ නැතුව පඩ talk දීලා අනිත් උනුත් ඌ වගේ හිඟන්නෝ කියල හිතල දැම්මා ගෙදර address එක.😂😂🤭

    නොදකින් වේසි ඉන්නේ හිඟන ගුබ්බෑයමක.🤭

    ඊට පස්සේ බේරෙන්න 94 රේ ලදලමක් ෆොටෝ එකක් දැම්ම.😂😂🤭 නොදකින් හිඟන්න….යකෝ cleaning කරන උන්ට ඔයිට වඩා හොඳ ඒවා තියනවා….🤭
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    තෝ කිරියේත් ගූ වෙලා කිරියේ කොල්ලොන්ගේනුත් ගූ වෙනවා….නොදකින් හුජ්ජ කොල්ලා 🤭🖖
    ඕක කන්නාඩියක් දිහා බලාගෙනද ටයිප් කලේ :lol: නොදකින් උඹ වගේ හිඟන පොන්නයෙක් දැකලා නෑ කොහෙවත්. වටේම උන්ගෙන් පච වෙලත් දවසෙම මේකෙ ලැගල ඉන්නව නෙහ් තාමත්.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    තෝ කිරියේත් ගූ වෙලා කිරියේ කොල්ලොන්ගේනුත් ගූ වෙනවා….නොදකින් හුජ්ජ කොල්ලා 🤭🖖


    2013 කිරියේ උන්ග්ර්න් අහන්නේ මොකක්ද කරන්න ඕනේ degree එක කියල. ඊට පස්සේ CPA ලබ්බක් අහනවා. තැන තැන පජාත උන පොන්නයා කරන්නේ මොකක්ද වෙන්නේ මොකක්ද කියල දන්නේ නැතුව පඩ talk දීලා අනිත් උනුත් ඌ වගේ හිඟන්නෝ කියල හිතල දැම්මා ගෙදර address එක.😂😂🤭

    නොදකින් වේසි ඉන්නේ හිඟන ගුබ්බෑයමක.🤭

    ඊට පස්සේ බේරෙන්න 94 රේ ලදලමක් ෆොටෝ එකක් දැම්ම.😂😂🤭 නොදකින් හිඟන්න….යකෝ cleaning කරන උන්ට ඔයිට වඩා හොඳ ඒවා තියනවා….🤭
    @aggregate attada bn mae kiyanne.kivvanan hoda address ekak balala ewanwane
     
    • Haha
    Reactions: nicjosh83

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    @aggregate attada bn mae kiyanne.kivvanan hoda address ekak balala ewanwane
    ආයෙ මොකදට හුත්තෝ වෙන ඇඩ්‍රස් :lol: මගේ ගෙදර ඇඩ්‍රස් එක දාන්න ආයෙ මං ලැජ්ජ වෙන්නෙ ඇයි. උඹත් දැන් මෙහ් හිඟන පොන්නයගෙ එව්වට හවුල් වෙන්නැතුව පලයන් නැත්තන් උඹත් මගෙන් අහගන්න යන්නෙ කැරට්ටුව.
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ආයෙ මොකදට හුත්තෝ වෙන ඇඩ්‍රස් :lol: මගේ ගෙදර ඇඩ්‍රස් එක දාන්න ආයෙ මං ලැජ්ජ වෙන්නෙ ඇයි. උඹත් දැන් මෙහ් හිඟන පොන්නයගෙ එව්වට හවුල් වෙන්නැතුව පලයන් නැත්තන් උඹත් මගෙන් අහගන්න යන්නෙ කැරට්ටුව.
    centrelink පොන්ස් පොඩ්ඩක් වාහනේ ගැන කියපන්කො…. අද centrelink පෝලිමේ හිටියේ නැද්ද ? 🤭