Mokadda mae athal ekaහිඟන ගුබ්බැයමක address එක දාලා පච උන certrelink ගෝතයා… නොදකින් හුජ්ජ කොල්ල…![]()
Mokadda mae athal ekaහිඟන ගුබ්බැයමක address එක දාලා පච උන certrelink ගෝතයා… නොදකින් හුජ්ජ කොල්ල…![]()
Mokadda mae athal eka
ඔව් දැන් අපි හැරෙමු @aggregate දිහාවට...ලෝකෙම ලොක්ක ඌ වගේ comment දාන aggregate ගේ පව්ලේ ගේ තමයි පහල තියෙන්නේ....
Link - https://www.realestate.com.au/property/unit-5-6-boadle-rd-bundoora-vic-3083
පස් වෙනි unit එක
@aggregate ගේ ලිප
![]()
අත හෝදන තැන, වතුර බොන තැන....පිඟාන හෝදන තැන
![]()
මවයි පියයි සමග @aggregate හුරතල් වෙන තැන
![]()
සෙල්ලම් කරන මිදුල
![]()
අපි දන් බලමු Bundoora වල Median property price එක - https://www.realestate.com.au/neighbourhoods/bundoora-3083-vic
Ferrari එකක් අයිති එකාගේ ගේ property value එකත් බලමු - https://www.realestate.com.au/property/unit-5-6-boadle-rd-bundoora-vic-3083
නිගමනය - Investment property එකකට ගන්න වත් recommend කරන්න බැරි property එකක්...ජීවත් වෙන්න උනත් කරලා තියෙන්නේ වැරදි investment එකක්.
කෝ පොන්ස් මහ ලොකු චන්ඩිය වගේ වරෙන් කිව්ව නෙහ්. කෝ ඉතින් ඇඩ්රස් එක දීපං එන්නහිඟන ගුබ්බැයමක address එක දාලා පච උන certrelink ගෝතයා… නොදකින් හුජ්ජ කොල්ල…![]()

කව්ද පොන්නයෝ තොට වරෙන් කිව්වේ….. හින්ගනොන්ව ගෙවල් අස්සේ දාගන්න මට කැසිල්ල කියල හිතුවද ?කෝ පොන්ස් මහ ලොකු චන්ඩිය වගේ වරෙන් කිව්ව නෙහ්. කෝ ඉතින් ඇඩ්රස් එක දීපං එන්න![]()
@aggregate monawada bn mae kiyanne.attadaකව්ද පොන්නයෝ තොට වරෙන් කිව්වේ….. හින්ගනොන්ව ගෙවල් අස්සේ දාගන්න මට කැසිල්ල කියල හිතුවද ?තොනේ දඟලන්නේ මට උඹේ ගෙදර වරෙන් කියල. හිඟන්නෝ හාමු ට එන්න කියනකොට හරි ආරාධනා පත්තරයක් එවන්න ඕනේ. එකක් ලියල එවපන් බලන්න.
![]()
උඹ Aus හිටපු එකානේ…උඹ ඔය @aggregate ගේ ගේ බලල කියපන් බලන්න …උඹට මොකද හිතෙන්නේ ?@aggregate monawada bn mae kiyanne.attada
Man hitiya room ekath oyta wada lokuiඋඹ Aus හිටපු එකානේ…උඹ ඔය @aggregate ගේ ගේ බලල කියපන් බලන්න …උඹට මොකද හිතෙන්නේ ?

ඔය දෙකම නෙමේ මේ වෙලාවෙ තියන ප්රශ්න අමතක කරලා කංසා ගැන කතා කර කර සති දෙක තුනක් ඇදගන්න.මුං ඇත්තටම කංසා නීතිගත කරනව කැමති රටට සල්ලි එන හින්දද? නැත්තං ඹෟෂධ හදන්න පුලුවන් හින්දද?![]()
නොදකින් පොන්න රිවලා දැන් බල්ල වගේ හැංගියන්. ලැජ්ජ නැද්ද පොන්නයෝ මෙහෙම එක එකාට පච වෙන්න. හා හා පල පල දැන් ජොබ් එකට ගිහින් කක්ක ටික හෝදල වරෙන් හිමීටකව්ද පොන්නයෝ තොට වරෙන් කිව්වේ….. හින්ගනොන්ව ගෙවල් අස්සේ දාගන්න මට කැසිල්ල කියල හිතුවද ?තොනේ දඟලන්නේ මට උඹේ ගෙදර වරෙන් කියල. හිඟන්නෝ හාමු ට එන්න කියනකොට හරි ආරාධනා පත්තරයක් එවන්න ඕනේ. එකක් ලියල එවපන් බලන්න.
![]()
උඹෙයි මගෙයි වෙනස ඕකයිMan hitiya room ekath oyta wada lokui![]()
ඔතනින් එහාට මං තව කියන්න ගියොත් උඹ වැලපෙන්න ගන්නවා.තෝ කිරියේත් ගූ වෙලා කිරියේ කොල්ලොන්ගේනුත් ගූ වෙනවා….නොදකින් හුජ්ජ කොල්ලානොදකින් පොන්න රිවලා දැන් බල්ල වගේ හැංගියන්. ලැජ්ජ නැද්ද පොන්නයෝ මෙහෙම එක එකාට පච වෙන්න. හා හා පල පල දැන් ජොබ් එකට ගිහින් කක්ක ටික හෝදල වරෙන් හිමීට
උඹෙයි මගෙයි වෙනස ඕකයිඔතනින් එහාට මං තව කියන්න ගියොත් උඹ වැලපෙන්න ගන්නවා.
ඕක කන්නාඩියක් දිහා බලාගෙනද ටයිප් කලේතෝ කිරියේත් ගූ වෙලා කිරියේ කොල්ලොන්ගේනුත් ගූ වෙනවා….නොදකින් හුජ්ජ කොල්ලා![]()
නොදකින් උඹ වගේ හිඟන පොන්නයෙක් දැකලා නෑ කොහෙවත්. වටේම උන්ගෙන් පච වෙලත් දවසෙම මේකෙ ලැගල ඉන්නව නෙහ් තාමත්.@aggregate attada bn mae kiyanne.kivvanan hoda address ekak balala ewanwaneතෝ කිරියේත් ගූ වෙලා කිරියේ කොල්ලොන්ගේනුත් ගූ වෙනවා….නොදකින් හුජ්ජ කොල්ලා
2013 කිරියේ උන්ග්ර්න් අහන්නේ මොකක්ද කරන්න ඕනේ degree එක කියල. ඊට පස්සේ CPA ලබ්බක් අහනවා. තැන තැන පජාත උන පොන්නයා කරන්නේ මොකක්ද වෙන්නේ මොකක්ද කියල දන්නේ නැතුව පඩ talk දීලා අනිත් උනුත් ඌ වගේ හිඟන්නෝ කියල හිතල දැම්මා ගෙදර address එක.
නොදකින් වේසි ඉන්නේ හිඟන ගුබ්බෑයමක.
ඊට පස්සේ බේරෙන්න 94 රේ ලදලමක් ෆොටෝ එකක් දැම්ම.නොදකින් හිඟන්න….යකෝ cleaning කරන උන්ට ඔයිට වඩා හොඳ ඒවා තියනවා….
![]()
ඕකගෙන් පොඩ්ඩක් අහපන්කෝ වාහනේ ගැන@aggregate attada bn mae kiyanne.kivvanan hoda address ekak balala ewanwane
ආයෙ මොකදට හුත්තෝ වෙන ඇඩ්රස්@aggregate attada bn mae kiyanne.kivvanan hoda address ekak balala ewanwane
මගේ ගෙදර ඇඩ්රස් එක දාන්න ආයෙ මං ලැජ්ජ වෙන්නෙ ඇයි. උඹත් දැන් මෙහ් හිඟන පොන්නයගෙ එව්වට හවුල් වෙන්නැතුව පලයන් නැත්තන් උඹත් මගෙන් අහගන්න යන්නෙ කැරට්ටුව.centrelink පොන්ස් පොඩ්ඩක් වාහනේ ගැන කියපන්කො…. අද centrelink පෝලිමේ හිටියේ නැද්ද ?ආයෙ මොකදට හුත්තෝ වෙන ඇඩ්රස්මගේ ගෙදර ඇඩ්රස් එක දාන්න ආයෙ මං ලැජ්ජ වෙන්නෙ ඇයි. උඹත් දැන් මෙහ් හිඟන පොන්නයගෙ එව්වට හවුල් වෙන්නැතුව පලයන් නැත්තන් උඹත් මගෙන් අහගන්න යන්නෙ කැරට්ටුව.