කට්ටිය මෙකටත් රිප්ලයි කරලම යන්න!
windows mobile use කරන අය ඉන්නවා නම් මෙතන රිප්ලය් කරන්න! එතකොට මා ගාව තියෙන software ඔයාලත් එක්ක share කර ගන්න පුළුවන්! post එකක් දන්නා කලින් බලන්න එපය් එක බලන්න කට්ටිය ඉන්නවද කියල! එකය් මම මේ පොස්ට් එක දැම්මේ !
windows mobile use කරන අය මෙතන reply කරන්න!
windows mobile use කරන අය ඉන්නවා නම් මෙතන රිප්ලය් කරන්න! එතකොට මා ගාව තියෙන software ඔයාලත් එක්ක share කර ගන්න පුළුවන්! post එකක් දන්නා කලින් බලන්න එපය් එක බලන්න කට්ටිය ඉන්නවද කියල! එකය් මම මේ පොස්ට් එක දැම්මේ !
windows mobile use කරන අය මෙතන reply කරන්න!
