කටින පෙරහැරේ දි මෙහෙම කෙනෙකුත් අරන් යනවද...???😂😂😂😂😂

Jihadi john

Well-known member
  • Aug 22, 2024
    4,410
    8,566
    113
    GcCzSEUXoAAvSPV.jpeg
     

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,139
    1
    28,727
    113
    අනේ මන්දා බං. බුදු හාමුදුරුවෝ දේශනා කරපු අල්පේච්ඡ ගැඹුරු දහමද අපේ ඇත්තෝ සහ ගමේ පන්සල් වලින් පිළිපදින්නේ කියලා හිතෙනවා
     

    Chamithacc

    Well-known member
  • May 10, 2023
    2,531
    2,733
    113
    පරණ ෆොටෝ එකක් වෙන්න ඕනේ කලිනුත් දැක්කා මත්ක්‍යි ඔයා වගේ එකක්
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    agama wikunan kanawa kiuwata, bawuddayo agama ballata dala gon athal gannawa.
    mona sakkili wedada oi mewa, sure ekatama ara genige lamaya wenna athi, uth ara mount lavinia handiye inna ponnayo wage look ekak
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    ඔව්, ඔහොම ගියෙ නැත්නම් ලොකු සාදු හැපි නැ. කටිනෙත් එක්කම එක දෙන්න ඔනෙ
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    @Fiona Dabare mokathee mee katine peraharee uda nagagena kollo ?

    mn sovan wela inna nisa loku sadu mata dana gahala wadala okata naginn kiww

    ඔකේ වැරද්දක් නෑ.

    is this what lord buddha said? Is this Darma?

    ------ Post added on Nov 11, 2024 at 7:46 PM

    +
    adding this fqn halla for dumb prutakjana plebs

    panawana hama dema anithyai kiyala dukai, dukka nirodayai witharai panawanne kiypu budu hamudurownt represent krala me karana gobba wada monad bn?

    dan ohom peraharak ghin owata sahabagi wunahama ubala nivan dakinawad?
    duka iwrd?

    dn kiyai pin karaham tmi nivan dkinn plwn, hoda bavayak labann plwn.....

    ubala pin kara gann one nisa ohom wada karanawanm ethana thiyenne thanikarama mulawak/ mitya dittiyak, oya mittya dittiya nisa thami ubala me iwryk nathuw duk widinne gon harako, owa sanwidanaya karana hamuduruwo marga palayak penw thek maneka nathi avidyave diya bum gahana aya

    e nisa prajnava pahala karan kalpana karala balapn, pin kara gann one kiyala apit hithenne ai kiyala mulin, ethkot therei pin karala ubala mokak hri balaporottu wena nisa thami pin krnne kiyala, dn kiynn epa "loba" "dosha" "moha" nathuwa me wge dewl karann puluwn kiyala, "moha" ya nisama thami mehema karanna prutakjana ubala

    pin kara gann one kiyala hitheddima, "pina" kiyala deyak panawala iwri, panawapu "pina" kiyana de asuru karan thava dewl godak panawanawa, etpsse ohoma thami karma sakas wela duk widinne

    "pina" kiyala deyk panawaddi dakapan e panawana de anitya anathma dukka sobavaya, e trilakshanaya dakkahama thava durata panawanna deyak ituru wennaha, kalin deyak panewwanm e panewwe avijjava kiyala nisa therun gannawa, eka thami dukka nirodaya
    ------ Post added on Nov 11, 2024 at 7:56 PM
     
    Last edited:

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,139
    1
    28,727
    113
    මොනවා වුනත් කඨින පිංකම කියන්නේ දැන් තනිකර බිස්නස් එකක්.
     
    • Like
    Reactions: vito and kinkon

    Similar threads