dannam podi deyak athi loku winasayak wenna. owage ape nada kenekge gedara wadata hitapu kollek anith ekawa marala ge pitpasse wela hangala thibba podi kathawak gihin. panuwo gahala gada enakota hoyagena thibbe. kipa denek arenna samaje bahuthrayak maha thirisan gathi thiyena minissu.Appah. Mun kohoma mini maranawada manda mehema
පුක පලන්නේ උබ වගේ පොන්නයන් ගේithin ube ammage puka witharai palanne, wena kagewath neha
Thaniyama paduwe innawa tharan sapathak thawath na. Wali daaganna narakai kisima ekek ekka. Hina wela shape wena eka angata gunaidannam podi deyak athi loku winasayak wenna. owage ape nada kenekge gedara wadata hitapu kollek anith ekawa marala ge pitpasse wela hangala thibba podi kathawak gihin. panuwo gahala gada enakota hoyagena thibbe. kipa denek arenna samaje bahuthrayak maha thirisan gathi thiyena minissu.
පුක පලන්නේ උබ වගේ පොන්නයන් ගේ![]()
ගොඩක් උන් ගෑනිට බැනලා තිබ්බ ට ඔය වගේ ගෑණු අද සමාජෙ ගොඩක් ඉන්නවා.
මිනිහා දාලා ගිහින්/ divorced ඒව
මිනිහා හිටියත් පවුල දුවන්න/ ළමයින්ගේ වියදමට ආර්ථිකයක් නැති අය
ඔය වගේ බිස්නස් කාරයෙක් ට සෙට් වෙනවා ගොඩක් වෙලාවට.
අවුරුදු 20 සම්බන්ධයක් තිබිලා මැරුව කියන්නේ තිරිසනෙක් .
අයිස් , කොකේන් , මත්පැන් .Bohowita seethala karayek wenna puluwan.
ගොඩක් වෙලාවට වෙන්නේ වලියක් යනවා..අයිස් , කොකේන් , මත්පැන් .
සෙනික කෝපයට එකපාර මැරෙන්න ගහයි ඒත් ඔය කපන කොටන වැඩේ හොද සිහියෙන් නම් කරන්න බෑ සිරියල් කිලර් කෙනෙක්ට ඇරෙන්න
මූට වලදාන්න තිබ්බේ අහවල් එකටද වතුරට දාන්නේගොඩක් වෙලාවට වෙන්නේ වලියක් යනවා..
ඔලුව බිත්තියේ වදිනවා../ සිහි නැතිවෙනවා. හෝ හාට් කේස් එකකින් ඇතත්ටම මැරෙනවා..
අරු කොහොමහරි බේරෙන්න body එක dispose කරන්න බලන්නේ..
බුත්තල පොලිස් කාරයා කෙල්ලව මරලා සුට් කේස් එකේ කොළඹ දාගෙන එන සිද්දියෙත් වෙලා තිබ්බේ එහෙම.
ඇත්තටම මේ වගේ සිද්ධියකදී 1990 කෝල් කරලා හොස්පිටල් අරන් ගියා නම් අරුට කිසිම කේස් එකක් නෑ.. පොඩ්ඩක් නෝන්ඩි වෙයි එච්චරයි.
පැය 24 ම එළකිරි එකේ NEWS දාලා පුක දෙන පොන්නයාthread pura nahayen adagena puka palaganne uba kiyala uba danne neha neda pons
පැය 24 ම එළකිරි එකේ NEWS දාලා පුක දෙන පොන්නයා![]()
කෑලි කපල හොයන්න බැරිවෙන්න එහේ මෙහේ දාන්න හදන්න ඇත්තෙ. මූ හිතුවට වඩා වැඩේ අමාරුවෙන්න ඇති. හෙන ලේ ගොඩක් එහෙම යනවනෙ බං. ඌ වැඩේ පත්තුවෙන්න කලින් මිනිය විසිකරල හැංගෙන්න ඇති.මූට වලදාන්න තිබ්බේ අහවල් එකටද වතුරට දාන්නේ![]()
උබ ජොබ් එකක් නැති නිසා මේකේ පැය 24 ම කාලේ කන එකෙක් කියලා හැමෝම දන්නවා බන්riduna neda ponnayo.
hariyata balanna giyahama tho thamai 24hrs ine,
last two week mama night innadith tho hitiya.
dan mama day innadith tho inawa,
ethakota balapan kawuda 24hrs inne?????
yamak kiyaddi kalpana karapan, nugath kama pennanna epa
ගොඩක් වෙලාවට වෙන්නේ වලියක් යනවා..
ඔලුව බිත්තියේ වදිනවා../ සිහි නැතිවෙනවා. හෝ හාට් කේස් එකකින් ඇතත්ටම මැරෙනවා..
අරු කොහොමහරි බේරෙන්න body එක dispose කරන්න බලන්නේ..
බුත්තල පොලිස් කාරයා කෙල්ලව මරලා සුට් කේස් එකේ කොළඹ දාගෙන එන සිද්දියෙත් වෙලා තිබ්බේ එහෙම.
ඇත්තටම මේ වගේ සිද්ධියකදී 1990 කෝල් කරලා හොස්පිටල් අරන් ගියා නම් අරුට කිසිම කේස් එකක් නෑ.. පොඩ්ඩක් නෝන්ඩි වෙයි එච්චරයි.
මූට වලදාන්න තිබ්බේ අහවල් එකටද වතුරට දාන්නේ![]()
attama boday ekk sampurna nathi karnna krmayak nedda ban? cemetry eke puchla alu krnwa wage wena methods?කෑලි කපල හොයන්න බැරිවෙන්න එහේ මෙහේ දාන්න හදන්න ඇත්තෙ. මූ හිතුවට වඩා වැඩේ අමාරුවෙන්න ඇති. හෙන ලේ ගොඩක් එහෙම යනවනෙ බං. ඌ වැඩේ පත්තුවෙන්න කලින් මිනිය විසිකරල හැංගෙන්න ඇති.
attama boday ekk sampurna nathi karnna krmayak nedda ban? cemetry eke puchla alu krnwa wage wena methods?

attama boday ekk sampurna nathi karnna krmayak nedda ban? cemetry eke puchla alu krnwa wage wena methods?


උබ ඒපාර මොකාටද මේ එන්නෙ.