කඩුවෙල බෙල්ල කපපු ඇන්ටි නේද මේ 😥

abhilanka

Well-known member
  • Mar 19, 2020
    2,894
    4,243
    113
    ගොඩක් වෙලාවට වෙන්නේ වලියක් යනවා..
    ඔලුව බිත්තියේ වදිනවා../ සිහි නැතිවෙනවා. හෝ හාට් කේස් එකකින් ඇතත්ටම මැරෙනවා..
    අරු කොහොමහරි බේරෙන්න body එක dispose කරන්න බලන්නේ..
    බුත්තල පොලිස් කාරයා කෙල්ලව මරලා සුට් කේස් එකේ කොළඹ දාගෙන එන සිද්දියෙත් වෙලා තිබ්බේ එහෙම.
    ඇත්තටම මේ වගේ සිද්ධියකදී 1990 කෝල් කරලා හොස්පිටල් අරන් ගියා නම් අරුට කිසිම කේස් එකක් නෑ.. පොඩ්ඩක් නෝන්ඩි වෙයි එච්චරයි.
    සූට් කේස් සීන් එකේ ලේ බැස්සෙ නැති එක පුදුමයි නේ
     

    Any.key

    Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    attama boday ekk sampurna nathi karnna krmayak nedda ban? cemetry eke puchla alu krnwa wage wena methods?
    ක්‍රම තියනවනේ බන්
    තනියම කරන්න ඕනේ ඉතින් කව්රුහරි හවුල් කරගත්තොත් නම් අනාතයි
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    අහු වෙන්නැති වෙන්න මිනියක් ඩිස්මිස් කරන්න ලේසි නෑ.. සෑහෙම ස්කිල් සෙට් එකක් තියෙන්න ඕනෙ
    ekneligoda.jpg


    ගිරිතලේ හමුදා කඳවුරේ අයට ස්කිල්ස් තියනවා 😂
     

    පෝරිසාදයා

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    7,205
    9,812
    113
    සූට් කේස් සීන් එකේ ලේ බැස්සෙ නැති එක පුදුමයි නේ
    ඌ බෙල්ල කපලා දවසක් බාත් රූම් එකේ ලේ යවලා තමයි body එක බෑග් එකේ දාලා තියෙන්නේ.
    බෙල්ල කිව්වට උරහිස ගාවින්ම වගේ තමා කපලා තිබ්බේ ඇටේ දිගේ බෙල්ල පටන් ගන්න තැනට. Body එකේ photos දාලා තිබ්බා, post motem එකේදි කවුරු හරි අරගෙන.
     
    • Like
    Reactions: abhilanka

    mesua90

    Well-known member
  • Feb 12, 2011
    928
    1,426
    93
    ඌ බෙල්ල කපලා දවසක් බාත් රූම් එකේ ලේ යවලා තමයි body එක බෑග් එකේ දාලා තියෙන්නේ.
    බෙල්ල කිව්වට උරහිස ගාවින්ම වගේ තමා කපලා තිබ්බේ ඇටේ දිගේ බෙල්ල පටන් ගන්න තැනට. Body එකේ photos දාලා තිබ්බා, post motem එකේදි කවුරු හරි අරගෙන.
    කෝ photo?
     

    nash95

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    4,126
    1,614
    113
    ක්‍රම තියනවනේ බන්
    තනියම කරන්න ඕනේ ඉතින් කව්රුහරි හවුල් කරගත්තොත් නම් අනාතයි
    dapanko krama tikak
     
    • Wow
    Reactions: Any.key

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,954
    167,761
    113
    එකමත් එක රටක
    වෙන

    කොන්ක්‍රිට් වල දැමිම
    ගැබුරු වලක දැමීම
    පල්ප් එකක් තුල දැමීම
    සිහින් කොටස් වලට කඩා විවිධ තැන් වල සැගවීම , සත්ව ආහාර ලෙස ඌරන්ට දීම
    ගැබුරු මුහුදේ ගලක් බැද යට යැවීම
    දඩුගම හරියේ වෙලක දැම්මත් හරි බන්.
    වටේම මස් කඩ වල උන් උන්ගේ ඉතුරු වෙන බඩවැල් බොකු, හරක් ඔලු ඔක්කොම ගෙනත් දානව .
    ඔතනට මිනියක් බෑග් එක්ක දාල දැම්ම කියලා කවුරුත් අමුතුවෙන් බලන්නේ නෑ . ඔක්කොම උන් නහය වහන් යන්නේ.

    තව ඉතින් තමන්ට කියලා පොඩි පාලු ඉඩමක් තියනව නම් එකේ වලක් කපල වළලලා එතන ලොකුවට හැදෙන වටින ගහක් හිටවන්න පුලුවන්. හෝ වන්දනාමාන කරන ජාතියේ ගහක් හිටෙව්වත් හරි. කවුරුත් කපන්නේ නෑ . හාරන්නේ නෑ
     

    pramodh87

    Well-known member
  • Oct 11, 2007
    3,922
    10,278
    113
    ඌ බෙල්ල කපලා දවසක් බාත් රූම් එකේ ලේ යවලා තමයි body එක බෑග් එකේ දාලා තියෙන්නේ.
    බෙල්ල කිව්වට උරහිස ගාවින්ම වගේ තමා කපලා තිබ්බේ ඇටේ දිගේ බෙල්ල පටන් ගන්න තැනට. Body එකේ photos දාලා තිබ්බා, post motem එකේදි කවුරු හරි අරගෙන.
    Photos pls..
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,476
    6,349
    113
    attama boday ekk sampurna nathi karnna krmayak nedda ban? cemetry eke puchla alu krnwa wage wena methods?
    එහෙම ඒව ඕන තරම් ඇති. බොඩි අහු වෙච්ච ඒව විතරනේ මිනිස්සු දැන ගන්නෙ. කවුරුත් නොදන්න හෙලි වෙච්ච නැති මරණ ඕන තරම් ඇති
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    එහෙම ඒව ඕන තරම් ඇති. බොඩි අහු වෙච්ච ඒව විතරනේ මිනිස්සු දැන ගන්නෙ. කවුරුත් නොදන්න හෙලි වෙච්ච නැති මරණ ඕන තරම් ඇති
    Mama nam hitanne kawada hari mattu wenawa.

    ekko minihama kiyanawa kawada hari
     

    RATHUHAAMI

    Active member
  • Nov 4, 2015
    254
    93
    28
    බ්‍රේකින් බෑඩ් මෙතඩ් එක හරියන්න පුලුවන්ද කියලා කෙමිස්ට්‍රි දන්න කෙනෙක් කියයි එක පුලුවන් නම් මම දකින සාර්ථක ක්‍රමයක් .

    වෙන

    කොන්ක්‍රිට් වල දැමිම
    ගැබුරු වලක දැමීම
    පල්ප් එකක් තුල දැමීම
    සිහින් කොටස් වලට කඩා විවිධ තැන් වල සැගවීම , සත්ව ආහාර ලෙස ඌරන්ට දීම
    ගැබුරු මුහුදේ ගලක් බැද යට යැවීම

    පල්ප් එකක් තුල දැමීම - මේක කරන්නේ කොහොමද බං ? තේරුනේ නෑ :baffled:
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,021
    113
    සේදවත්ත
    පල්ප් එකක් තුල දැමීම - මේක කරන්නේ කොහොමද බං ? තේරුනේ නෑ :baffled:
    පොඩිකාලේ පල්ප් කරේ බන් වතුර ගනව පත්තර අලවනව ආයේ වතුර ගානව පත්තර අලවනවා . ඕම ලේයර් 10 වගෙ කරාම එලියෙන් බිත්තර කට්ටක් වගේ එකක් හැදෙනවා . පත්තර හරියන් නෑ වෙන ප්ලාස්ටොෆ් පැරිස් වගේ දේකින් පල්ප් එකක් කරන්න ඕනේ . එක්කෝ ලීකුඩු මිශ්‍රිත කෙමිෆෙක්ස්
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,476
    6,349
    113
    පොඩිකාලේ පල්ප් කරේ බන් වතුර ගනව පත්තර අලවනව ආයේ වතුර ගානව පත්තර අලවනවා . ඕම ලේයර් 10 වගෙ කරාම එලියෙන් බිත්තර කට්ටක් වගේ එකක් හැදෙනවා . පත්තර හරියන් නෑ වෙන ප්ලාස්ටොෆ් පැරිස් වගේ දේකින් පල්ප් එකක් කරන්න ඕනේ . එක්කෝ ලීකුඩු මිශ්‍රිත කෙමිෆෙක්ස්
    :baffled::baffled:


    මූ කියන විදියට ඒකි මරන්න ලොකු ම උවමනාව තිබිලා තියෙන්නෙ කපුවට නෙ. මූ බොරු කියලා කපුවට වැඩි බරක් පටවන්න හදන්නෙ. හොද වැඩේ කපුවටත්.
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 8:36 PM
     

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,609
    10,838
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    පොඩිකාලේ පල්ප් කරේ බන් වතුර ගනව පත්තර අලවනව ආයේ වතුර ගානව පත්තර අලවනවා . ඕම ලේයර් 10 වගෙ කරාම එලියෙන් බිත්තර කට්ටක් වගේ එකක් හැදෙනවා . පත්තර හරියන් නෑ වෙන ප්ලාස්ටොෆ් පැරිස් වගේ දේකින් පල්ප් එකක් කරන්න ඕනේ . එක්කෝ ලීකුඩු මිශ්‍රිත කෙමිෆෙක්ස්
    Me wage scene ekak dakka mama X-Files wala.. serial killer kenek oo Marana minissunwa Clay walin wahala mati roopa ambanawa..