අපි චෙක් කරලා ගෙන්වමු![]()
What if srilankan house owners have HIV? All so the same issue know?

අපි චෙක් කරලා ගෙන්වමු![]()

උෟ කියන කතාවේ අැත්තකුත් තියෙනවා හැබැයි..![]()
Kawuda 750 lkr dawasata ganna kamathi? Ochchara nahila me rate daadiya wapurana minissunge padiya thama wadiwenna ona.
මචං ඉන්දියාවේ එවුන්ට කන්නවත් නැ ඉතින් උන්ට කන්න ටිකක් දුන්නත් ඇති නෙ අනික පඩි වෙඩි උනාම වගා කරලා ගන්න ලාබයක් නැ අත්කොට මිනිස්සු වතු අතහැරලා දානවා
අනික දැන් තේ වතු වල කුලියට ගන්න එකෙක් නැ තේ ගස් යට hitapu දෙමල හැත්තට ජොබ් දීල උන් නිකම් ඉන්නේ හෙන ලොකුවට අපේ කොල්ලෙක්ට කෙල්ල්ක්ට නම් කමක් නැ, අනිත් දේ දැන් ගොඩක් වතු භාර වෙලා තියෙන්නේ දෙමල අවුන්ටම හිතපන්කෝ,තව දෙමලු ගෙනෙල්ල ඉන්න අවුන් එක්කම අපහු යවන්න තිබ්බනම් හොදයි
දෙමලු අවේ සිංහල අවුන්ගේ කුලී වැඩට එක ඒ විදිහටම තියාගන්න ඕන උන්ට මොනා මගුලට රජයේ ජොබ් දෙනවද මන්ද
ඔය දැන් මෙ රටෙ ඉන්න දෙමල්ලු ගෙනාවෙ සුද්දාගෙ කාලෙ.
සුද්දාට අපෙ රටෙන් වැඩක් නැහ නෙ ?
පස්සෙ ඔය දෙමල්ලුන්ට මිෂනාරි අධ්යාපනය ඇතිකරලා අධ්යාපනය දීලා රටෙ පරිපාලනෙට යන්න අවස්ථාව දුන්නා ,සුද්දා රට දාලා යද්දි මෙහෙ හිටිය රජයෙ සෙවකයො 90% ක්ම දෙමල උන්
ඩිවයිඩ් ඇන්ඩ් රූල්
ඕකම කලා ඉන්දියාවෙත්.
සුද්ද කරපු කැ* වැඩ තමා. එත් අපි එංගලන්තෙට මුකුත් කියන්නෙ නැහැ ,රැජිනගෙ පු*ත් ලෙව කාවි ,
හැබැයි ඇමරිකාවට වෛර කරනවා, හිට්ලර්ට වෛර කරනවා
මංගලයා පොන්නයා එත් මන් කිව්වෙ මෙ කම්කරි කතාවෙදි අපි කරන්න ඔනි දෙ
ඔප්ෂන් දෙකයි තියෙන්නෙ, එක්කො පිටින් ගෙනවා එක්කො මෙහෙ එවුන්ව හදනවා
මෙහෙ එවුන්ව හදනවානම් අර කිව්ව ගරුත්වයත් එක්ක ඒ දෙ කරන්න ඔනි
එහෙන් ගෙනවානම් නීති දාන්න ඔනි
Ow ban Indiawen Ganu tikak Genawanan Hari.. Gedara wada pala walata.. Lassana Un tikak genawoth Fuck karannath puluwan. Multi purpose workers.

ripමචං ඉන්දියාවේ එවුන්ට කන්නවත් නැ ඉතින් උන්ට කන්න ටිකක් දුන්නත් ඇති නෙ අනික පඩි වෙඩි උනාම වගා කරලා ගන්න ලාබයක් නැ අත්කොට මිනිස්සු වතු අතහැරලා දානවා
අනික දැන් තේ වතු වල කුලියට ගන්න එකෙක් නැ තේ ගස් යට hitapu දෙමල හැත්තට ජොබ් දීල උන් නිකම් ඉන්නේ හෙන ලොකුවට අපේ කොල්ලෙක්ට කෙල්ල්ක්ට නම් කමක් නැ, අනිත් දේ දැන් ගොඩක් වතු භාර වෙලා තියෙන්නේ දෙමල අවුන්ටම හිතපන්කෝ,තව දෙමලු ගෙනෙල්ල ඉන්න අවුන් එක්කම අපහු යවන්න තිබ්බනම් හොදයි
දෙමලු අවේ සිංහල අවුන්ගේ කුලී වැඩට එක ඒ විදිහටම තියාගන්න ඕන උන්ට මොනා මගුලට රජයේ ජොබ් දෙනවද මන්ද



ඔය වත්ත විතරක් නෙමේ බන් දැන් ගොඩක් ලොකු වතු වල වැඩකරපු අවුන්ට වතු බෙදල දෙනවා
රනිලා කියන ගොනා ඉන්දියාව කියන පදේට නටන නිසා තමා ඔය,උන්ගේ රටෙන් බාගෙකට කන්න නැ උන් කොහෙද අපේ රටට උදව් කරන්නේ
මම හොදටම දන්නවා OL විතරක් තියෙන දෙමල ගොන්නුට teaching දෙනවා, උන් නිකම් ඉන්නේ සිංහල අවුන් උන්ගේ කුලියට අවා වගේ![]()
Please provide your evidence regard that teaching appointments.
i dont know how to do it, i just know, i know two Tamil girl and boy they passed only OL, they worked for that estate, after few months they got appointments, surely know that they didn't go through AL EXAM
Nodanna magul kiyawanna epa ban Tamils la dutu gemunu rajathumage kale idanma hitiya. Suddo genawe 'wathu demallu' Sinhalaya suddange tea estates wala weda karanna akamethi wuna nisa.
JR chande ganna ona kamata 'wathu demallunta' purawesi bawa dunna.
Sinhalaya kohomath mahansi wela weda karanna kemathi na.
මේ රට හදන්න පුළුවන් එකම විදිහ රජයේ සේවකයින්ගෙ වරපසාද කප්පාදුව
රජයේ රැකියාවත් පවුද්ගලික මට්ටමට ඇදල දැම්ම නම්
ඔ්වට යන එවුන් අඩු වේනව
බලපන් නුවර කච්චේරිය පුාදේශිය සභාවට එහෙම ගිහින් වැඩක් කර ගන්න පුළුවන්ද කියල
බඩ තිඩි තප්පදොරු ගෑනුයි ෙලොන්ත පකයලයි මිනිස්සු වටේ යවනව කැරි පකයල
තරැණ පකයලත් එච්චර තමයි ෙපොන් ඔබ ඔබ ඉන්නව අප්පිරියයි කැරි පකයල වැඩ කරන විදිහ දැක්කම
පාස්පෝට් ඔපිස් එකම බලපන් තනිකර පගා ෙලෝකයක්
ow ban dan rate janagahanayen 1/5 rajya sewakayoDo you have those names? This will be a news if you will able to provide with details. Or you can pm.



CHECK YOUR INBOX,I GAVE A CLUE I THINK YOU CAN FIGURE IT OUT,
![]()
