කම්කරුවන්_රටින් ගෙන්වන බව මංගල කියයි

errors

Well-known member
  • Nov 26, 2011
    2,296
    847
    113
    kandy
    Kawuda 750 lkr dawasata ganna kamathi? Ochchara nahila me rate daadiya wapurana minissunge padiya thama wadiwenna ona.

    මචං ඉන්දියාවේ එවුන්ට කන්නවත් නැ ඉතින් උන්ට කන්න ටිකක් දුන්නත් ඇති නෙ අනික පඩි වෙඩි උනාම වගා කරලා ගන්න ලාබයක් නැ අත්කොට මිනිස්සු වතු අතහැරලා දානවා
    අනික දැන් තේ වතු වල කුලියට ගන්න එකෙක් නැ තේ ගස් යට hitapu දෙමල හැත්තට ජොබ් දීල උන් නිකම් ඉන්නේ හෙන ලොකුවට අපේ කොල්ලෙක්ට කෙල්ල්ක්ට නම් කමක් නැ, අනිත් දේ දැන් ගොඩක් වතු භාර වෙලා තියෙන්නේ දෙමල අවුන්ටම හිතපන්කෝ,තව දෙමලු ගෙනෙල්ල ඉන්න අවුන් එක්කම අපහු යවන්න තිබ්බනම් හොදයි
    දෙමලු අවේ සිංහල අවුන්ගේ කුලී වැඩට එක ඒ විදිහටම තියාගන්න ඕන උන්ට මොනා මගුලට රජයේ ජොබ් දෙනවද මන්ද
     

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    මචං ඉන්දියාවේ එවුන්ට කන්නවත් නැ ඉතින් උන්ට කන්න ටිකක් දුන්නත් ඇති නෙ අනික පඩි වෙඩි උනාම වගා කරලා ගන්න ලාබයක් නැ අත්කොට මිනිස්සු වතු අතහැරලා දානවා
    අනික දැන් තේ වතු වල කුලියට ගන්න එකෙක් නැ තේ ගස් යට hitapu දෙමල හැත්තට ජොබ් දීල උන් නිකම් ඉන්නේ හෙන ලොකුවට අපේ කොල්ලෙක්ට කෙල්ල්ක්ට නම් කමක් නැ, අනිත් දේ දැන් ගොඩක් වතු භාර වෙලා තියෙන්නේ දෙමල අවුන්ටම හිතපන්කෝ,තව දෙමලු ගෙනෙල්ල ඉන්න අවුන් එක්කම අපහු යවන්න තිබ්බනම් හොදයි
    දෙමලු අවේ සිංහල අවුන්ගේ කුලී වැඩට එක ඒ විදිහටම තියාගන්න ඕන උන්ට මොනා මගුලට රජයේ ජොබ් දෙනවද මන්ද




    Political Interference machan .thondaman wage hu* lata parliament enna chance eka awa nisa thama mehema une ,
    mehema kale sudda


    tamil witharak neme thambith pitin apu un

    Arab ewun neme mehe thambi , South Indian Malabari un ,
    ape un hithan inne un Arab or Pakistan kiyala
     

    Emoney_Help

    Member
    May 3, 2017
    1,586
    103
    0


    ඔය දැන් මෙ රටෙ ඉන්න දෙමල්ලු ගෙනාවෙ සුද්දාගෙ කාලෙ.
    සුද්දාට අපෙ රටෙන් වැඩක් නැහ නෙ ?
    පස්සෙ ඔය දෙමල්ලුන්ට මිෂනාරි අධ්‍යාපනය ඇතිකරලා අධ්‍යාපනය දීලා රටෙ පරිපාලනෙට යන්න අවස්ථාව දුන්නා ,සුද්දා රට දාලා යද්දි මෙහෙ හිටිය රජයෙ සෙවකයො 90% ක්ම දෙමල උන්
    ඩිවයිඩ් ඇන්ඩ් රූල්

    ඕකම කලා ඉන්දියාවෙත්.

    සුද්ද කරපු කැ* වැඩ තමා. එත් අපි එංගලන්තෙට මුකුත් කියන්නෙ නැහැ ,රැජිනගෙ පු*ත් ලෙව කාවි ,
    හැබැයි ඇමරිකාවට වෛර කරනවා, හිට්ලර්ට වෛර කරනවා


    මංගලයා පොන්නයා එත් මන් කිව්වෙ මෙ කම්කරි කතාවෙදි අපි කරන්න ඔනි දෙ
    ඔප්ෂන් දෙකයි තියෙන්නෙ, එක්කො පිටින් ගෙනවා එක්කො මෙහෙ එවුන්ව හදනවා
    මෙහෙ එවුන්ව හදනවානම් අර කිව්ව ගරුත්වයත් එක්ක ඒ දෙ කරන්න ඔනි
    එහෙන් ගෙනවානම් නීති දාන්න ඔනි



    Nodanna magul kiyawanna epa ban Tamils la dutu gemunu rajathumage kale idanma hitiya. Suddo genawe 'wathu demallu' Sinhalaya suddange tea estates wala weda karanna akamethi wuna nisa.

    JR chande ganna ona kamata 'wathu demallunta' purawesi bawa dunna.

    Sinhalaya kohomath mahansi wela weda karanna kemathi na.
     

    ROCCO-X

    Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    මචං ඉන්දියාවේ එවුන්ට කන්නවත් නැ ඉතින් උන්ට කන්න ටිකක් දුන්නත් ඇති නෙ අනික පඩි වෙඩි උනාම වගා කරලා ගන්න ලාබයක් නැ අත්කොට මිනිස්සු වතු අතහැරලා දානවා
    අනික දැන් තේ වතු වල කුලියට ගන්න එකෙක් නැ තේ ගස් යට hitapu දෙමල හැත්තට ජොබ් දීල උන් නිකම් ඉන්නේ හෙන ලොකුවට අපේ කොල්ලෙක්ට කෙල්ල්ක්ට නම් කමක් නැ, අනිත් දේ දැන් ගොඩක් වතු භාර වෙලා තියෙන්නේ දෙමල අවුන්ටම හිතපන්කෝ,තව දෙමලු ගෙනෙල්ල ඉන්න අවුන් එක්කම අපහු යවන්න තිබ්බනම් හොදයි
    දෙමලු අවේ සිංහල අවුන්ගේ කුලී වැඩට එක ඒ විදිහටම තියාගන්න ඕන උන්ට මොනා මගුලට රජයේ ජොබ් දෙනවද මන්ද

    පොඩ්ඩක් මේක බලපන්කෝ..:rofl:

    https://www.facebook.com/NewsfirstSL/videos/2083800795013501/
     

    errors

    Well-known member
  • Nov 26, 2011
    2,296
    847
    113
    kandy
    පොඩ්ඩක් මේක බලපන්කෝ..:rofl:

    https://www.facebook.com/NewsfirstSL/videos/2083800795013501/

    ඔය වත්ත විතරක් නෙමේ බන් දැන් ගොඩක් ලොකු වතු වල වැඩකරපු අවුන්ට වතු බෙදල දෙනවා
    රනිලා කියන ගොනා ඉන්දියාව කියන පදේට නටන නිසා තමා ඔය,උන්ගේ රටෙන් බාගෙකට කන්න නැ උන් කොහෙද අපේ රටට උදව් කරන්නේ
    මම හොදටම දන්නවා OL විතරක් තියෙන දෙමල ගොන්නුට teaching දෙනවා, උන් නිකම් ඉන්නේ සිංහල අවුන් උන්ගේ කුලියට අවා වගේ :no::no::no:
     

    errors

    Well-known member
  • Nov 26, 2011
    2,296
    847
    113
    kandy
    ඔන්න දැන් රනිල් රිලවට බැන්න කියලා වහල්ලු දුවගෙන එයි,
    හොදම දේ දැන් මට වහල්ලු msg කරලත් තර්ජනය කරනවා සිංහල අවුන් ගැන දුක හිතෙනවා
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    ඔය වත්ත විතරක් නෙමේ බන් දැන් ගොඩක් ලොකු වතු වල වැඩකරපු අවුන්ට වතු බෙදල දෙනවා
    රනිලා කියන ගොනා ඉන්දියාව කියන පදේට නටන නිසා තමා ඔය,උන්ගේ රටෙන් බාගෙකට කන්න නැ උන් කොහෙද අපේ රටට උදව් කරන්නේ
    මම හොදටම දන්නවා OL විතරක් තියෙන දෙමල ගොන්නුට teaching දෙනවා, උන් නිකම් ඉන්නේ සිංහල අවුන් උන්ගේ කුලියට අවා වගේ :no::no::no:

    Please provide your evidence regard that teaching appointments.
     

    errors

    Well-known member
  • Nov 26, 2011
    2,296
    847
    113
    kandy
    Please provide your evidence regard that teaching appointments.

    i dont know how to do it, i just know, i know two Tamil girl and boy they passed only OL, they worked for that estate, after few months they got appointments, surely know that they didn't go through AL EXAM
     

    castellain

    Well-known member
  • Jan 24, 2010
    5,703
    14,385
    113
    Thabi hukannala A/L horata pass wela enne negenahira patten. Rajayen kochchara apathayinta padi gewanawada? Parliament, Provincial Council, Urban Councils. Sata pahaka wedak ethi dewal neweyi
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    i dont know how to do it, i just know, i know two Tamil girl and boy they passed only OL, they worked for that estate, after few months they got appointments, surely know that they didn't go through AL EXAM

    Do you have those names? This will be a news if you will able to provide with details. Or you can pm.
     

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    Nodanna magul kiyawanna epa ban Tamils la dutu gemunu rajathumage kale idanma hitiya. Suddo genawe 'wathu demallu' Sinhalaya suddange tea estates wala weda karanna akamethi wuna nisa.

    JR chande ganna ona kamata 'wathu demallunta' purawesi bawa dunna.

    Sinhalaya kohomath mahansi wela weda karanna kemathi na.




    දුටුගැමුණුගෙ කාලෙ ඉඳන් දෙමල්ලු හිටියා?
    ප* තමා

    හින්දු කියන්නෙ දෙමළ නෙමෙ මතක තියාගත්තොත් හොඳයි

    ඒ වගෙම චොලයො කියන්නෙ ,වෙල්ලාල වතුකම්කරුවො (උතුරෙ යාපනෙ දෙමල්ලු ) වත් කඳුකරයෙ දෙමල්ලු (වතු දෙමලා එවුන්වත් නෙමෙ
    වරද්ද ගන්න එපා
    චොලයො දැන් නැහ. චොලයොන්ගෙ රාජධානි වල බැලමෙහෙවරකම් කරපු අඩු කුලෙ උන් තමා අපෙ රටෙ වෙල්ලාල කම්කරුවො
     

    malganis

    Member
    Oct 31, 2016
    398
    45
    0
    ම‌ේ රට හදන්න පුළුවන් එකම විදිහ රජය‌ේ ‌ස‌ේවකයින්ගෙ වරපසාද කප්පාදුව
    රජය‌ේ රැකියාවත් පවුද්ගලික මට්ටමට ඇදල දැම්ම නම්
    ඔ්වට යන එවුන් අඩු ව‌ේනව
    බලපන් නුවර කච්චේරිය පුාදේශිය සභාවට එහෙම ගිහින් වැඩක් කර ගන්න පුළුවන්ද කියල
    බඩ තිඩි තප්පදොරු ගෑනුයි ‌ෙලොන්ත පකයලයි මිනිස්සු වටේ යවනව කැරි පකයල
    තරැණ පකයලත් එච්චර තමයි ‌ෙපොන් ඔබ ඔබ ඉන්නව අප්පිරියයි කැරි පකයල වැඩ කරන විදිහ දැක්කම
    පාස්පෝට් ඔපිස් එකම බලපන් තනිකර පගා ‌ෙලෝකයක්

    :yes: ow ban dan rate janagahanayen 1/5 rajya sewakayo