කම්පියුටර් ඉන්ජිනියර්ස් ඇන්ඩ් වැඩ්‍ ඩො හ

NU7

Active member
  • Nov 4, 2015
    110
    31
    28
    on this Land
    මේවගේම ප්‍රශ්නයක් තිබ්බ ටොෂිබා e 233 copier එකක (පිටින් ගෙන්වපු ) .copies ගන්න පුළුවන් එත් ප්‍රින්ට් ගන්න පලුවන් දවස් 30 කට විතරයි . අයෙත් counter එක unlock කරන්න ඕනි වෙන unlocker එකකින් . හැබැයි පස්සේ මේකට පොඩි unit එකක් ගෙන්නලා දුන්න machine එක දාපු උන්ම ( මේක හරියටම iphone වලට එන gevy unlocker එක වගේ ) . පොඩ්ඩක් හොයල බලන්න මචං . ප්‍රින්ටින් machine ගෙන්නන repair කරන තැන් වලින්
     

    De Zigner

    Active member
  • Mar 15, 2013
    625
    81
    43
    මේවගේම ප්‍රශ්නයක් තිබ්බ ටොෂිබා e 233 copier එකක (පිටින් ගෙන්වපු ) .copies ගන්න පුළුවන් එත් ප්‍රින්ට් ගන්න පලුවන් දවස් 30 කට විතරයි . අයෙත් counter එක unlock කරන්න ඕනි වෙන unlocker එකකින් . හැබැයි පස්සේ මේකට පොඩි unit එකක් ගෙන්නලා දුන්න machine එක දාපු උන්ම ( මේක හරියටම iphone වලට එන gevy unlocker එක වගේ ) . පොඩ්ඩක් හොයල බලන්න මචං . ප්‍රින්ටින් machine ගෙන්නන repair කරන තැන් වලින්

    ෙගාඩක් තැන් වලින් ෙහව්වා බන් ඒත් ෙසට් උෙන් නැහැ තැනක් මන් තව ටිකක් ෙහායන්නම් දන්න තැනක් තිෙය් නම් කියනවද
     

    ThunderBird93

    Member
    Nov 2, 2015
    216
    20
    0
    kandy
    china එවුන් ස්වයන් වියාපාර වගේ ලාබෙට හදන එකකට උබ අහුවෙලා වගේ. ඔය ITEM එක PC එකට connect වෙලාම තියෙන්න ඕනිද printing එකක් යද්දී?
    නැත්නම් design එක ඔය circuit එකට upload කරලා disconnect කරලත් වැඩද?