thank you
හරි
thank you මන් බලන්නම්
හරි
එහෙම නැහැ බන්
හරි බන්
හා අපේ පාරේ වයර් දෙකයි මචන් තියෙන්නේ 4 නම් නැහැ වැඩක් වෙයිද ?
ගෙදර කිට්ටුවට ලොරි කාරයෙක් ඉන්නවා මුගේ ගෙදර ඉස්සර ඉදලා හරි කරදරේ
කාලයක් මෝලක් ගැහුවා මේක නිසා කරන්ට් එක අඩු වැඩි වෙනවා
ඒ මදිවට වාහන හෝදනවා ලොකු Compressor ගහලා සෙනසුරාදා ඉරිදා උදේ ඉදලා හවස වෙනකම්ම.
තව එක එක මැෂින් ගහනවා.
අපේ ගෙදර Fan එකක් වත් දාගන්න බෑ කරන්ට් එක අඩු වැඩි වෙනවා මේකට කරන්න දෙයක් නැද්ද ?
Fan එකටයි PC එකටයි UPS එකක් වත් අරන් ගැහුවොත් හරි යයිද ?