use කරපු බයික් වලට leasing දෙන company එකක් තියයනවද?
use කරපු බයික් වලට leasing දෙන company එකක් තියයනවද?
use කරපු බයික් වලට leasing දෙන company එකක් තියයනවද?
Last edited:
කවුරුත් දන්නේ නැහැ වගෙ
year eka mokakda?2012 passe ewata puluwa.


2011 machan.... aiyooooo. mko kranne bike 1k hero honda zmr 225..
mata meka denna oneh.
ganna eka less araganna company 1k hoyanawa
2011 machan.... aiyooooo. mko kranne bike 1k hero honda zmr 225..
mata meka denna oneh.
ganna eka less araganna company 1k hoyanawa