කරාපිටිය මෙඩ්ඩො ඉන්නව ද? ලෙක්චර්ස් තියෙන&#3530

george boolean

Well-known member
  • Jun 10, 2018
    545
    267
    63
    කරාපිටිය මෙඩ්ඩො ඉන්නව ද? ලෙක්චර්ස් තියෙන&#3530

    කරාපිටිය මෙඩ්ඩො ඉන්නව ද? ලෙක්චර්ස් තියෙන්නෙ කිය ඉදන් කිය වෙනකම් ද? මල්ලි කෙනෙක් එන්න ඉන්නවා මූ පේරා එන්න පුලුවන්කම තියෙද්දී රුහුනේ එන්න තියා ගත්තේ බෝඩිම්වල ඉන්න බෑ කියලා බෑගිරි ගහලා.ඒ උනාට ෆැකටියේ ඉදන් උගේ ගෙදරට එන්න වි. 45 – පැ.1 ක් වගේ යනවා.අන්තිම බස් එක තියෙන්නෙ හවස 5.30 වගේ.කොහොමත් මූට බෝඩ් වෙන්න වෙයි ද? රෑ එහෙම ක්ලාස් තියේද?කොල්ලොන්ගේ ඩ්‍රෙස් කෝඩ් එක මොකද්ද?ඒක මුලු අවුරුදු 5ම අදින්න ඕන ද?
    final exam එකෙන් ටොප් මාක්ස් ගත්තා කියලා ලැබෙන චාන්ස් මොනව ද? කැමති එකක් ඉන්ටර්න් ගන්න පුලුවන් එක ද? මූ කියන්නේ කොලබ විතරයි වෙන රටවල් පිලිගන්නේ ඒකත් සින්ගා විතරලු.ඉතින් පේරේ ගියත් එකයි මේකේත් එකයි කියලා මේකෙම ගාටන්න තියා ගත්තා.පැ1ක් යනවා කියන්නේ පස්ස්é කොහොමත් බෝඩ් වෙන්න වෙනවා කිව්වට මූ
     

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    කරා උන්ට බලෙන් උගන්නවා වැඩි

    final වල perform කලාට තැනීම ඉගෙන ගන්න උන්ගේ උනන්දුව අඩුයි
    final වලින් පස්සේ

    අනිත් විභාග කරන උන අඩුයි එනිසා ..

    Colombo සහ pera තමා වැඩිපුරම consultant ල ඉන්නේ
     

    Software_Eng

    Well-known member
  • Dec 15, 2017
    1,194
    1,248
    113
    කරාපිටිය මෙඩ්ඩො ඉන්නව ද? ලෙක්චර්ස් තියෙන්නෙ කිය ඉදන් කිය වෙනකම් ද? මල්ලි කෙනෙක් එන්න ඉන්නවා මූ පේරා එන්න පුලුවන්කම තියෙද්දී රුහුනේ එන්න තියා ගත්තේ බෝඩිම්වල ඉන්න බෑ කියලා බෑගිරි ගහලා.ඒ උනාට ෆැකටියේ ඉදන් උගේ ගෙදරට එන්න වි. 45 – පැ.1 ක් වගේ යනවා.අන්තිම බස් එක තියෙන්නෙ හවස 5.30 වගේ.කොහොමත් මූට බෝඩ් වෙන්න වෙයි ද? රෑ එහෙම ක්ලාස් තියේද?කොල්ලොන්ගේ ඩ්‍රෙස් කෝඩ් එක මොකද්ද?ඒක මුලු අවුරුදු 5ම අදින්න ඕන ද?
    final exam එකෙන් ටොප් මාක්ස් ගත්තා කියලා ලැබෙන චාන්ස් මොනව ද? කැමති එකක් ඉන්ටර්න් ගන්න පුලුවන් එක ද? මූ කියන්නේ කොලබ විතරයි වෙන රටවල් පිලිගන්නේ ඒකත් සින්ගා විතරලු.ඉතින් පේරේ ගියත් එකයි මේකේත් එකයි කියලා මේකෙම ගාටන්න තියා ගත්තා.පැ1ක් යනවා කියන්නේ පස්ස්é කොහොමත් බෝඩ් වෙන්න වෙනවා කිව්වට මූ
    Aniwa board wenna wenawa, Nethnm hostal illaganin. Hostal thamai hodama wede. Mage girl inne karapitiye Med fac. Eyalata reta hospital yanna wenawa. E gihin eddi samahara dawas walata 12 wage wenawa.
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,979
    113
    මෙඩිසින් ඉගෙන ගන්නා ගෑණු ලමයි පට්ට කොටට අඳින්නේ ඇයි ? අර කෝට් එක ඇඳන් එද්දී Topmodel film මතක් වෙනවා
     

    ML1987

    Well-known member
  • Mar 31, 2018
    2,659
    1
    4,512
    113
    Matale
    Kara nathiwa perama yanna kiyapan mokada oya inna aurudu 6 nikan gedaratawela hurathal we v inna ba kohomath hostel 1i boodimai vtharai jvthe kiyanne. Anika 3 years passé clinical danakota welawak Kalawak na...