
නෑ බන්ස්... පොඩි කේස් එකක්...welcome back(account eka hack karala ehemada?)![]()
තෑන්ස් වේවා...ආයෙත් අහල. අර ඊ-බුකා ගේ ගොංපාට් එකෙන් පස්සේ ඇත්තටම උඹව දැක්කේ නැති ගානයි.....
මොකෝ බං උනේ......
බැදලා හනිමූන් ගියාවත්ද????????![]()



perahara kale nisa lokka eliyata bahala wage........![]()



අම්මට සිරි..උඹව දැක්ක කල්
මේ පාර එක්සෑම් නේද?






එහෙමද? ගුඩ් ලක් මචන්
අම්මෝ... සෑහෙන කාලෙකින්...
ඔව් බන්.. ලබන සදුදා පටන් ගන්නව...![]()

එහෙමද? ගුඩ් ලක් මචන්
හොඳට කරගනින්..එක්සෑම් එකෙන් පස්සෙ සෙට් වෙමු![]()
තෑන්x මචෝ....
නෑ බන්ස්... පොඩි කේස් එකක්...තෑන්ස් වේවා...
අප්පා... ඒක තාම ඉන්නවද බන්...
හනිමුන් යන්න හිටපු එක්කන මාව දාල හනිමුන් ගියා බන්...![]()
අනිව... හස්තිරාජයොන්ට වෑඩ තියන කාලෙනේ...![]()


මම උබව ඊයෙත් දැක්කනේ.. කොහොමද එහෙම උනේ??????????????????????![]()






උබ නැවිල්ලා හිටපු සින් එක ගැන නෙමෙ මචං.මම බෑලුවෙ දැන් කාලෙකට පස්සෙ ආව නිසා බැලුවෙ උබෙ account එක hack වෙලා වත්ද කියලා.
E book කාරයාට නම් GT final warning කලා කියලා තමා ආරංචි.![]()

ලබන සතියේ විභාගෙ...

hack කරල නම් නෙවේ බන්. ඔය කේස් එක තමා ලොකුම හේතුව . අනික පොඩ්ඩක් පාඩම් කලා බන්.ලබන සතියේ විභාගෙ...
![]()
