කලින් ත්‍රෙඩ් එකෙ රිප්ලයි දැකලා තමයි මේක &#35

EMhasitha

Member
Oct 21, 2018
48
5
0
කලින් ත්‍රෙඩ් එකෙ රිප්ලයි and kuhaka ponnalu

කලින් ත්‍රෙඩ් එකෙ රිප්ලයි දැකලා තමයි මේක දාන්න හිතුනෙ.මන් දන්න කෙල්ලෙක් ඒ ලෙවල් කාලේ ගොඩක් දක්ශ විදියට ඉගන ගත්තා.ඒ කෙල්ලගෙ එහා ගෙදර එකෙක් පොලිස්සියේ වැඩ කරේ.ඌයි උගෙ අම්මයි අර කෙල්ල එක්සෑම් පාස් උනාම ඉරිසියාවෙ නොකල දෙයක් නෑ.ඒත් ඒ කෙල්ල කිසිදේකින් සැලුනේ නැති නිසා අන්තිමේඉ ඌ පොලිස්සියෙ බොරු පැමිනිල්ලක් දාලා ඒකි කැම්පස් එන එක නැති කරන්න පුදුම දැගලිල්ලක් දැගලුවා.මන් දන්න කෙල්ලෙගෙ ලොකු අම්මගෙ දුව පලවෙනිපාර හොදට පාස් වෙලා කැම්පස් එන්න තේරිලා ඉදියේ.ඉතින් මේ කෙල්ල 3වෙනි එක කරන්න එයාගෙන් පොත් ටිකක් ඉල්ලගෙන.දීල හැහැයි ටික දවසකින් ඒකි ආයෙත් පොත් ඔක්ක්කොම ටික ටික එක එක හේතු කියලා අරන් ගිහින්.ඇයි බන් මේ සින්හලු මෙහෙම? මන් එක්ක ඉදපු එක මුස්ලිම් කොල්ලෙක් ඉදියා ඌට වඩා සුදුසුකම් තිබ්බ සින්හල කොල්ලො කෙල්ලො එච්චර ඉදිද්දී ඌ මුකුත් නැතුව ලොකු පෝස්ට් එකකට ගියා.උබල කියනවා මන් හෙන එකෙන් ඉන්නවලු @ඵ්ඪ්@ කරනවා කියලා.මන් තාම ඉවර කරලා තියෙන්නේ බැචලර් විතරයි.ඩොකෙක් බදින්න ඕන කියලා කිව්වම @බ්ස්c@ එක මදි උබ තව කොලිෆයිඩ් වෙයන් කියලා උබලා කියනවා.එතකොට ඉතින් @ඵ්ඪ්@ කතාව කොහොමත් කියන්න වෙනව නෙ.ඒකයි ඒක මුලින් ම කිව්වෙ. නැතුව උබලා ගොඩක් එවුන් මෙකේ පච දානවා වගේ මටත් මෙතනෙ ලොකුව කියවලා ලැබෙන දේ මොක්ද්ද ?ඩොක්ටර් කෙනෙක්/ඩෙන්ටිස්ට් කෙනෙක් බදින්න ආසාවක් තිබ්බා උබලා උනත් පොඩිකාලේ ඉදන් හිතන්න ඇතිනෙ හීන ගැන.උබලා ඕන &%#@ ක් හිතාගනිල්ලා මටත් තිබුනා හීනයක් දොස්තර කෙනෙක් බදින්න. Sඅමහර විට ෆෙටිශ් එකක් වෙන්නත් ඇති. ඉට් @ ඒක ලොකුකම නාසිස්ම රෝග ලක්ශන වගේ පේනවා නම් ඔක්කොටම කලින් තමන්ගෙ මානසිකත්වෙ චෙක් කරගනිල්ලා.මම කවදාවත් කේ එෆ් සී ගිහින් නෑ කන්න බොන්න එක පාරක් වත්.මොකද මට ඒ දේවල් ලොකු නෑ.මම පොශ් වෙන්න හදන්නෙ නෑ බොරුවට.මම කලාතුරකින් තමය් ෆුඩ්සිටි උනත් යන්නේ.මන් හැමදාම බඩු ගන්නේ දුප්පත් එදා වේල හොයන මනුස්සයෙක්ගෙන්.උබලා වචනෙකින් දෙකකින් මිනිස්සු මනින්න තරම් මෝඩ ජාතියක්.ගෙදර වැඩ කරන්නේ හෙන කොලිෆයි වැඩකාරයෝ කියලා එකෙක් කියෝනවා.උබලට ඒවා ලොකු ද? පදින්නේ @ඹ්MW@ එකක් වීම උබලට ලොකු ද? මට ලොකු නෑ.නමුත් එක දෙයක් නම් ලොකුයි මට ඉගන ගත්ත කෙනෙක් බදින එක මට ගොඩක් ලොකුයි.උබලා කියයී මන් පිස්සෙක් පීඑච්ඩී තිබුනට මොලේ නෑ කියලා.උබලට මේ වයස්දි මෙච්චර කාර් තියෙනවා.මෙච්චර ලොකු ගෙවල් තියෙනවා.ඔය සහතික ඩිග්‍රි නිකම් කොලකෑලි කියලා.මට කියන්න තියෙන්නේ උබලගේ වාහන නිකන් යකඩ ගොඩවල් විතරයි බන්.යන්න පුලුවන් රෝද 4ක් තියෙන කරත්තෙ උනත් මට ඇති.උබලාගෙ වාහන මාලිගා වලට මොනවද වෙන්න බැරි උගතමනා ශිල්පයමයි මතු රැකෙනා කියන්නෙ කට කහනවට නෙවෙයි.මම මගේ ගෑනිට සලකනවා සලකන්න පුලුවන් උපරිමෙන් මොකද මන් දන්නවා මගේ තාත්තා අම්මට සලකන හැටි.ඒ දෙන්නත් ප්‍රපෝසල් එකක්.තාත්තා තමයි සමහරදාට උයන්නේ කාගෙත් ඇදුම් හොදන්නෙ.කිසි අවුලක් නෑ මට ලැජ්ජ නෑ ඒ විදියට මගේ බිරිදට සලකන්න.එහෙම සලකලත් එපා #$%^ක් නම් කරන්න දෙයක් නෑ.මන් දන්නවා බැන්දට පස්සේඉ එයා සහ මම අතර ප්‍රශ්නයක් වෙන්න තියෙන ඉඩ ගොඩක් අඩුයි කියලා.උබලා මෙතන වැදිබන කියවන්න ගත්තට ඊතින් කරන්න දෙයක් නෑ පොන්නලුන්ගෙ කුහක කම ඉතින් ඔහොමම තමයි.සියවස් ගානකට ඕක නැති වෙන්නෙ න කොහොමත් උබලා ඉට කලින් වද වෙලාම යනවා දෙමලු මුස්ලිම්මු නිසා නෙමෙයි උබලගෙම කුහකකම නිසා . @ඪ් Mඅඩ්@ ඇතුලු කීපදෙනෙක් විතරයි පොලවේ පය ගහලා මගේ ප්‍රශ්නෙ දිහා බැලුවේ. තැන්ක්ස් ඒකට​
[
 
Last edited:

TomCat077

Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    ඉස්පේස් තියලා, ඡේද වලට කඩලා දාහන්කෝ හොඳ එකා වගේ.. :(
     

    Money Mike

    Well-known member
  • Jun 20, 2009
    2,379
    79
    48
    ඔක්කාරෙට එනවා මූ ලියලා තියෙන විදියට මේක කියවන්ඩ ගත්තම :eek:
     

    Nice_guy

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,632
    301
    83
    උගත මනා ශිල්පයමයි මතු රැකෙනා.. ඇත්ත. ඒත් උගත් කම තිබ්බට ශිල්පෙ පෙන්නන්න හැකියාවක් උඹට නෑනේ..

    තාමත් තේරැන්ගන්න හැකියාවක් නැද්ද උගත්කමයි ජීවත්වෙන්න තියෙන හැකියාවයි කියන්නේ දෙකක් කියල. බඳින්න ඕන කෙනාව ජොබ් qualification වලින් මනින්න බෑ කියන එක තේරැන්ගන්න degreeයක් ඕන නෑ. ඒක සාමාන්‍ය දැනීම.

    මන් සෑහෙන්න හොඳට දන්නව උඹේ ඔය mentality එක.. ඕක මගේ degree ගහපු යාලු කෙල්ලෙක්ටත් තියෙනව.

    ඔය mentality තියෙනකන් අනිත් අය කුහකයො. ඒ නිසා ඕක තේරැන්ගන්න හැකියාව උඹට නෑ.
     
    Last edited:

    Shaalee

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,630
    295
    83
    Paraguay
    Patan gatte kellekgen

    eeta passe police magulak kiyawanawa :(

    anthima hariye phd uttak kiyawanawa

    Mokekda ooi thamuse ?
     

    EMhasitha

    Member
    Oct 21, 2018
    48
    5
    0
    උගත මනා ශිල්පයමයි මතු රැකෙනා.. ඇත්ත. ඒත් කෝ උගත් කම තිබ්බට ශිල්පෙ පෙන්නන්න හැකියාවක් නෑනේ..

    තාමත් තේරැන්ගන්න හැකියාවක් නැද්ද උගත්කමයි ජීවත්වෙන්න තියෙන හැකියාවයි කියන්නේ දෙකක් කියල. බඳින්න ඕන කෙනාව ජොබ් qualification වලින් මනින්න බෑ කියන එක තේරැන්ගන්න degreeයක් ඕන නෑ. ඒක සාමාන්‍ය දැනීම.

    මන් සෑහෙන්න හොඳට දන්නව උඹේ ඔය mentality එක.. ඕක මගේ degree ගහපු යාලු කෙල්ලෙක්ටත් තියෙනව.

    ඔය mentality තියෙනකන් අනිත් අය කුහකයො. ඒ නිසා ඕක තේරැන්ගන්න හැකියාව උඹට නෑ.

    Hඅද පෙන්නද්දි ඇගිල්ල දිහා බලන ගොන් යක්කුන්ට මොඅකට කියන්න ද?
    උබම දීපන්කෝ මේකට උත්තරේ උබට ජිවත් වෙන්න පුලුවන් හොදයි කියලා හිතෙන කෙනා ගනිකා වුර්තියේ යෙදෙන කෙනෙක් නම් උබ එයාව බදිනව ද? ගොන් තර්ක නැතුව කියපන්කො ඔව් ද නැද්ද කියලා?
    ඕන මිනිහෙක් එක්ක එකට ජිවත් වෙන්න ජීවිතේ ප්‍රශ්න වලට එකට මුහුන දෙන්න පුලුවන් අය සමජයේ ඕන ම රැකියා කුලකයක ඉන්න පුලුවන්.මම නෑ කියන්නේ නෑ.ඒත් මන් කැමති ඒ අයගෙන් ඩොස්තර රැකියාව කරන කෙනෙකුට.ඒක තනිකර මගේ පෞද්ගලික කැමැත්ත.උබලා හිතන් ඉන්නේ තමන් තමා පොර තමන් හිතන විදියයි ලොකු තමන් මුලු ලෝකෙම ඔක්කොම දන්නවා කියලා ඕක ලෙඩක් මචන්.ඕන ම කෙනෙක් හිතන්නෙ තමන්ගේ කැමැත්ත අකමැත්ත තෝර ගන්නෙ තමන්ගේ අතීත මතක , යාලුවොන්ගේ , නෑදෑයොන්ගෙ අත්දැකීම් තමන් දැකපු අහපු දේවල් වලට සාපේක්ශව.ඒක තනිකර ස්වාදීන ක්‍රියාවලියක්.උබට බෑ උබ තමයි හරි උබේ කැමැත්ත තමයි කැමැත්ත උබ කැමති දේටමයි අනික් උනුත් කැමති වෙන්න ඕන කියලා කියන්න.
     
    Last edited:

    amawaka.day

    Well-known member
  • Jun 27, 2018
    1,014
    323
    83
    anew ban ube kale aparde bdinne uba ne ub bdpan.meke inne okkoma wage e money krl Koti 2,3 hmbu krn a\l one ne degree rol krl puke ghn kiyala lord pakir talk Dena un. Eth okun godak un a\l s3 wath ne meke YouTube keli dada sathe deka ahulnn Ena social anxiety bipolar hadila gedarin eliyata bhnn baruw Inna p dials ban.
    Balapan meke campus thread poddak 8 pass nathi ponnayo puduma Widiyt haminnne
    Campus kiwwoth marnn tharahen okun inn.
     

    amawaka.day

    Well-known member
  • Jun 27, 2018
    1,014
    323
    83
    badinn on nm uba kenek hoyala ktha krpn.propose Kr thabann kiyala Mn dkl thiyenwa add nm.
    Dokku unath mental nm innaw.
    Pm ekata rpl krpnko
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    ම⁣ට තියන ප්‍රශ්නෙ, මූ කියන විදිහට හෙන ඉරිසියාකාර කුහක හැත්තක් ඉන්න ෆෝරම් එකේ මූ තාම හැමිනි හැමිනි ඉන්නෙ ඇයි කියලා