මම පන්නල දන්කොටුව අතර ඉන්නෙ...ගාන ගැන කිව්වොත් අතිශය සාධාරණයි....බඩු ඕන තැනයි ඕන ප්රමාණයයි size එකයි කියන්න ගාන කියන්නම්..
අපි ගියා එහෙනම්...![]()
සුදු ගල් තියෙනවානම් කියපං 

Ado bn Wadduwa thiyenne panaduretath eha neda?mehe idan 80km withara athi yanna witharak,oya hariyata wali mehen geniyan naane bn oya laginne ganne..mehen gadolnam adinawa..අවශ්ය දෑ
වැලි කියුබ් 2
වද්දුවට ගෙනවනම් කියක් වෙයිද
ada heta mn PM karannam oyata..wassa nisa gaana wenas una ekaiDan Gadol wala ganan kohomada ban? (Maharagamata)
wisthara athuwa daannako gaana kiyannamcube ekaka price eka kiyada
mata nam issrahata one wenawa sahena
lagin ganna eka labai mehe idan genichchoth aspa gananwali cube 2 k
3/4 kalu gal cube 1.5.
Kottawa highway entrance eka langata one....
na bn eyeth oder1k awa gadol aduwenakam inne..gampagata permit na apita eka nisa oyalage gewal paththe adina kenek hoyagaththama gaana..wassa aduwenakam break karanna wade hama dema ganannepodi gadul wala ganan thawama basse nadda ban
dan gadol gana keeyada ube ( podi gadul 2000k )
wali cube 1 k (hoda wali manampitiya ..etc )
to gampaha