කලුවො ටික ඇතුලට වරෙල්ලා - හොඳ over-ear Bluetooth headphone එකක් කියන් පලයන්😊😊

CondomWisdom

Well-known member
  • Jul 11, 2020
    1,939
    2,665
    113
    Case එක වෙනම location track කරන්න පුලුවන් earbuds මොනවද තියෙන්නේ airpods වලට අමතරව ?
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,905
    3,414
    113
    Soundcore space one homdai kiyanawa. Koi taram kalayak use karanna puluwanda danne naa.

    Mama nam direct dealz eken p30i ekak gatta. Shape.
     

    thanush000

    Well-known member
  • Aug 22, 2018
    1,589
    718
    113
    38
    සුවසිලන්තය
    Case එක වෙනම location track කරන්න පුලුවන් earbuds මොනවද තියෙන්නේ airpods වලට අමතරව ?
    Me Thiyenne man use karana eka JBL TOUR PRO 3
     

    Attachments

    • IMG-20260810-WA0030.jpg
      IMG-20260810-WA0030.jpg
      56.1 KB · Views: 11
    • Like
    Reactions: CondomWisdom